home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:39:03 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 333 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Redskabsrummet
| | | |-+  Ny pc
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Ny pc  (Læst 113928 gange)
Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #90: 11 Jul 2008, 00:07 »

Som sagt er det lidt svært at hjælpe dig med din pc, når du spammer hele tiden, og åbenbart overser hvad folk skriver til dig. Derudover opstod diskussionen kun i et forsøg på at hjælpe dig. Men jo jeg tror den er ved at dø ud nu, så den behøver du ikke rigtig bekymre dig om. Skulle den live op igen, tager jeg den over i pcm forummet i stedet for.

Du skal heller ikke nødvendigvis købe den på Falkoner Allé. Du skal få noget professionel rådgivning, skrive rådene ned og gå hjem og søge  Wink

Edit: Saml evt de pc'er du kigger på i et samlet indlæg. Så er det lidt mere overskueligt, hvis du endelig skal poste nye ca. hvert 20 minut

Ok så vil jeg da samle dem imorgen i et indlæg.
Iøvrigt kan jeg ikk helt se hvordan jeg har været med til at starte diskusionen men det må du sgu selvom Thumbs Up
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #91: 11 Jul 2008, 00:16 »

Ok så vil jeg da samle dem imorgen i et indlæg.
Iøvrigt kan jeg ikk helt se hvordan jeg har været med til at starte diskusionen men det må du sgu selvom Thumbs Up

Så burde du tage et tjek tilbage i tråden. Du vil have pc'en til at kunne køre pcm, og så bliver der diskuteret hvor meget/lidt der skal til for at kunne det.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #92: 11 Jul 2008, 01:04 »

Citat af: Granitperkeren
Men hvis du kigger på en overkommelig pc, så er intels core 2 duo og et 8800gtx-kort fin sejlads. Pop 2-3 gigabyte ram i og så kører toget. Det burde kunne klares for 5 kilo. Maks. Men så skal skidtet hjemmebygges. Det er nemt, hvis man kan. På skyggesiden er der ingen man kan klage til hvis den braser sammen. Den bruger også en del mindre strøm end en quad core SLI-linked fuck-you-pc fra helvede med ekstra had og laserlys.

Men generelt: Intel processorer er god stil for tiden, og NVIDIA grafikkort er en vinder. Husk vista hvis du skal over 3 gigs ram. ATI er stadig snotforvirrede efter AMD købte dem, og AMD er stadig snotforvirrede efter de købte ATI.

Et quote fra en anden side jeg er på. Han er en gut med en god pc knowledge imo. Ved ikke om det kan hjælpe dig lidt på vej
Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #93: 11 Jul 2008, 01:07 »

Tja, sædvanen tro vil jeg kritisere det igen. Ved sku ikke om jeg rigtigt skal tro om han er klog, eller han bare har lavet en fejl.
Hvis man skal have over 3gb ram SKAL man ikke have vista, det er da fuldstændigt valgfrit. tror han mener at man skal have en 64bit version istedet for standart 32 bit. ellers er jeg ret enig i resten.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #94: 11 Jul 2008, 01:14 »

Tja, sædvanen tro vil jeg kritisere det igen. Ved sku ikke om jeg rigtigt skal tro om han er klog, eller han bare har lavet en fejl.
Hvis man skal have over 3gb ram SKAL man ikke have vista, det er da fuldstændigt valgfrit. tror han mener at man skal have en 64bit version istedet for standart 32 bit. ellers er jeg ret enig i resten.


Det var der også en der kommenterede på det andet board, og til det svarede han følgende:

Citat af: Granitperkeren
Citat af: Johnny Ducktape
Citat af: Granitperkeren
Husk vista hvis du skal over 3 gigs ram.

Om man vælger XP eller Vista er for så vidt ligegyldigt når det kommer til mere end 3gb ram. Valget ligger i stedet mellem et 32- eller 64-bit OS. 32-bit versionerne har overordentligt svært ved at adressere mere end ca. 3,5 gb ram, mens 64-bit versionerne kører med fuld skrald på alle 4gb (eller mere, hvis bundkortet understøtter det).

Jeg skal dog ikke kunne sige noget om hvordan Vista 64-bit håndterer spil, da jeg kun bruger min Xbox til at spille på. Men Vista Ultimate x64 fungerer upåklageligt på min notebook m. 4gb ram!

Vista er genialt at spille på. Det er især den stærke bagudkompatibilitet, den elegante allokation af ressourcer og det faktum at systemet er trimmet ned til bare essentials. Virkelig stærk gamerplatform.
Logged


dasmessi
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #95: 11 Jul 2008, 01:17 »

Nu når vi er ved com emnet, er der så en freak herinde der kan anbefale en com her til mig til omkring 5.000?.

den skal have flg. krav min.

Min 2.0 ghz processor (dual core)
Min. 3gb ram
Min. 250gb harddisk
Min. Nvidia Geforce 8600ms eller over.
resten er op til jer. Smiley
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #96: 11 Jul 2008, 01:23 »

Endnu en gang, Stationær eller bærbar?
-Yessir, så var det en fejl som jeg også sagde at det nok var.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Ny pc
« Svar #97: 11 Jul 2008, 01:23 »

Endnu en gang, Stationær eller bærbar?
-Yessir, så var det en fejl som jeg også sagde at det nok var.
Stationær. Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #98: 11 Jul 2008, 01:26 »

Endnu en gang, Stationær eller bærbar?
-Yessir, så var det en fejl som jeg også sagde at det nok var.

Sådan læser jeg det ikke helt. Jeg læser det som at hvis han går over 3gb så skal han vælge vista, for den optimale spiloplevelse. Dette skal så selvsagt vøre 64bit versionen.
Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #99: 11 Jul 2008, 01:30 »

Sådan læser jeg det ikke helt. Jeg læser det som at hvis han går over 3gb så skal han vælge vista, for den optimale spiloplevelse. Dette skal så selvsagt vøre 64bit versionen.
Ja min erfaring (ups jeg har jo ingen) siger mig at hvis du vil spille spil, og din computer skal yde 100% så skal du have xp, det kræver langt fra lige så meget som vista. og så går det meget hurtigere imo.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #100: 11 Jul 2008, 01:35 »

Ja min erfaring (ups jeg har jo ingen) siger mig at hvis du vil spille spil, og din computer skal yde 100% så skal du have xp, det kræver langt fra lige så meget som vista. og så går det meget hurtigere imo.


Ingen grund til at smide erfaringskortet, da det omhandler et helt andet emne. Så lad os nu lad det emne ligge, og komme videre?  Wink

Jeg har prøvet hans computer der er nogenlunde identisk til min med den store forskel at jeg bruger xp, og han vista. Spiloplevelsen blev en markant del bedre på spil som Oblivion, Crysis og PCM. Der var sikkert flere spil jeg var imponeret over, men det her er dem jeg kunne huske jeg selv har/havde og som er blevet prøvet af hos ham.
Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #101: 11 Jul 2008, 01:37 »

Kan du fortælle mig hvad der er blevet bedre ved at have Vista, jeg har haft begge dele installeret på min computer, og jeg blev faktisk overrasket hvor godt XP egentligt var da jeg skiftede tilbage.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #102: 11 Jul 2008, 01:44 »

Kan du fortælle mig hvad der er blevet bedre ved at have Vista, jeg har haft begge dele installeret på min computer, og jeg blev faktisk overrasket hvor godt XP egentligt var da jeg skiftede tilbage.

Citat af: Granitperkeren

Vista er genialt at spille på. Det er især den stærke bagudkompatibilitet, den elegante allokation af ressourcer og det faktum at systemet er trimmet ned til bare essentials. Virkelig stærk gamerplatform.

Min computer er med garanti lige en tand bedre end hans, alligevel har jeg haft de bedste spiloplevelser på hans computer. Kan ikke forklare det med andet end styresystemet, hvilket han sjovt nok heller ikke kan.
Og som tidligere skrevet stoler jeg på hans computer knowledge, han spiller pænt meget pc/konsol og har en overbevisende viden indenfor emnet når vi debatterer det på vores forum/irl.

Edit: Men jeg er enig i at Vista som styresystem generelt sucks. Man skal kun vælge det til en gamer pc.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2008, 01:48 af Yessir » Logged


thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #103: 11 Jul 2008, 02:00 »

Men jeg er enig i at Vista som styresystem generelt sucks. Man skal kun vælge det til en gamer pc.
OMG:
Har det 100% omvendt, og er ret sikker på at mange andre folk der gamer også har det som jeg, Vista er da fedt nok design osv. men holder bare ikke i længden til at spille på. DOG er det blevet bedre efter SP1.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ny pc
« Svar #104: 11 Jul 2008, 02:07 »

Men jeg er enig i at Vista som styresystem generelt sucks. Man skal kun vælge det til en gamer pc.
OMG:
Har det 100% omvendt, og er ret sikker på at mange andre folk der gamer også har det som jeg, Vista er da fedt nok design osv. men holder bare ikke i længden til at spille på. DOG er det blevet bedre efter SP1.


OMG det var da egentlig ret morsomt. Jeg kender folk der bruger pc i deres daglige arbejde, og efter de skiftede til Vista droppede de fuldstændig pc'en og købte en mac på baggrund af det. En af disse personer var den mest inkarnerede pc bruger jeg nogensinde har mødt. Han ville aldrig høre tale om mac før Vista udkom.  Smiley
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010