|
Blackstone
|
|
Hej folkens. Spændende lodtrækning.
Villarreal - Arsenal Manchester United - Porto Liverpool - Chelsea Barcelona - Bayern
Er der blevet sat datoer på, hvem skal møde hinanden hvornår og hvem har hjemmebane først?
Vh.Blackstone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Håber det er forståeligt nok.
7-8 APRIL VILLARREAL - ARSENAL MANCHESTER UNITED - FC PORTO LIVERPOOL - CHELSEA FC BARCELONA - BAYERN MÜNCHEN
14-15 APRIL ARSENAL - VILLARREAL FC PORTO - MANCHESTER UNITED CHELSEA - LIVERPOOL BAYERN MÜNCHEN - FC BARCELONA
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackstone
|
|
Tak skal du ha Cesc. Så er jeg fri for at spekulere på om jeg kan få min London tur forlænget, så jeg kan komme ind at se et af London holdene, da ingen af dem skal spille først d. 7 eller 8. Jeg må nøjes med West ham-Sunderland, men det skal nok også blive fedt nok.
Nå ja må også lige hellere give et bud på hvem der går videre eller rettere sagt dem jeg håber på går videre: VILLARREAL - ARSENAl MANCHESTER UNITED - FC PORTO LIVERPOOL - CHELSEA FC BARCELONA - BAYERN MÜNCHEN
Arsenal Man U. Chelsea FC Barcelona
Vh.Blackstone
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Mar 2009, 19:44 af Blackstone »
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Tror selv de her hold går videre:
VILLARREAL - ARSENAL MANCHESTER UNITED - FC PORTO LIVERPOOL - CHELSEA FC BARCELONA - BAYERN MÜNCHEN
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Tror på disse hold som går videre:
Arsenal United Chelsea Bayern
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Hvorfor tror du Bayern går videre;) Spørger bare;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Syntes bare de har spillet nogle gode kampe i Champions League bla. med de store sejre over Sporting. Derfor..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vuson
|
|
...BArca vandt da også sammenlagt sot ocer sporting. Men håber da du får ret.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Ok;) Vuson: De tabte da også til Sporting( Altså Barca) bare lige for at pointere;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Ok;) Vuson: De tabte da også til Sporting( Altså Barca) bare lige for at pointere;)
De vandt da begge kampe over dem? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chiika123
|
|
De vandt da 3-1 og 5-2...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Jeg tror Arsenal, United, Barcelona og desværre Liverpool går videre!
Men ingen tvivl om det bliver jævnbyrdige. Især det næsten traditionsrige Cl opgør mellem Liverpool og Chelsea bliver tæt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
jeg tror barcelona, arsenal, liverpool, man utd går videre... men barca vinder det hele 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze