|
Nissen89
|
|
tvivler godt nok på at du får lewandowski til vejle allerede i første sæson.. har spillet utallige gange med vejle, så tvivler stærkt på at du kan få dem til.. prøv evt.
Hugo - spiller i Desportivo brasil, og er udlejet i første sæson. bliver kanon! Jesper Juelsgård - FCM Bedi buval - Randers
|
|
|
|
|
|
Més que un club
- EL Fenomeno. min gud
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
hvem skal jeg købe fernando torres eller david villa? er barcelona og skal snart i gang med anden sæson..
|
|
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Torres, jeg har meget dårlige erfaringer med Villa, så hvis det var mig der skulle vælge, så ville jeg vælge El Nino!  Men der er da garanteret andre der har gode erfaringer med Villa. Men hvad skal du give for dem?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Jeg skal gi 580 mil for hver... jeg havde også tænkt på torres men jeg har aldrig prøvet at ha ham på mit hold..
|
|
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
I min Valencia karriere blev Villa skadet konstant. I efteråret var det lige før, at han blev skadet hver 3. kamp. Det er også en af grundene til at vælge Torres, selvom han også er lidt tilbøjelig for skader 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Klub: ATL MADRID sæson: STARTEN PÅ 4 SÆSON Position: ANGRIBER Alder: ingen krav Pris: MAX 600 MIO
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Benzema, Ibrahimovic, Vela, Balotelli, Rooney og Bojan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wipf
|
|
hertha bsc første sæson vinterpause patch 9.3 venstre back og center forsvar har næsten ingen penge 20 mio kr. skal kunne gå direkte ind på holdet
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Maj 2009, 16:00 af wipf »
|
|
|
|
|
|
|
Barca-boy
|
|
Den er svær... men prøv Ansaldi fra Rubin. Hvis han ikke allerede er solgt? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A Coruna
Gæst
|
|
hertha bsc første sæson vinterpause patch 9.3 venstre back og center forsvar har næsten ingen penge 20 mio kr. skal kunne gå direkte ind på holdet
Mats Hummels
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
John Goossens til backen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Peter Masilela til backen, og evt. Mark Beevers  Jeg kan ikke huske om Beevers fornavn staves Mark eller Marc. Men tror at det er med "k".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Position(er): Offensiv Midt Klub: Sampdoria Max pris: 80 mio. Sæson: opstart 4. sæson Alder: under 25 Speciel info: Har tænkt på Buonanotte og Wijnaldum. Men andre forslag? Han skal være EU-Borger.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krelle-Gutten
Gæst
|
|
Position(er): Offensiv Midt Klub: Sampdoria Max pris: 80 mio. Sæson: opstart 4. sæson Alder: under 25 Speciel info: Har tænkt på Buonanotte og Wijnaldum. Men andre forslag? Han skal være EU-Borger.
Bounanotte har jeg meget god erfaring med, købte ham i mit Q.P.R. save og han gjorde det stabilt godt hele sæsonen igennem. Men han er da ikke EU-borger? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Især Wijnaldum er klasse. Ham skal du da bare købe  Ellers er der vel Pablo Piatti. Han burde snart at være spansk statsborger i dit save 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|