|
Englund92
|
|
Position: Venstreback Klub: Brøndby Max pris: 20 mio Sæson: December 2009 Alder: Ligemeget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Position: Venstreback Klub: Brøndby Max pris: 20 mio Sæson: December 2009 Alder: Ligemeget.
Michael Lumb, Christopher Pouisen, Chris Sørensen, Jesper Juelsgård, Kevin Larsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
John Goossens og Peter Masilela
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Position: Angriber Klub: Parma Max pris: 40 mio Sæson: 3.sæson Alder: Ingen begrænsninger da jeg har Laurito klar i kulissen. Speciel info: Endte nr. 14 sidste år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Position: Angriber Klub: Parma Max pris: 40 mio Sæson: 3.sæson Alder: Ingen begrænsninger da jeg har Laurito klar i kulissen. Speciel info: Endte nr. 14 sidste år.
Måske Pongolle`? Måske Negredo?
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Bogdan Stancu er også et godt bud. Han bombede hvertfald for mit Ajax hold i første sæson! Brug ham rigtig og han bliver vild.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Negredo = for dyr Stancu = for dårlig Pongolle = lige skiftet
Andre bud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Edin Dzeko? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Edin Dzeko?  Dzeko vil desværre ikke skifte  Andre bud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A Coruna
Gæst
|
|
Dzeko vil desværre ikke skifte  Andre bud? måske kan du få di santo
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3460-NicO
|
|
Søger stjernespillere til nystartet red bull salzburg, nogen forslag?
Hvor mange penge har du ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Matigol
|
|
Jeg har engang omskolet Sofiane Feghouli til angriber. Der gjorde han det sgu også udmærket. Men det er kun hvis du ikke finder andre bud.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wipf
|
|
søger en bomber til hertha berlin første sæson skal være go alene fremme spiller med to mænd bag angriberen første sæson har 20 mil skal score flere mål end pantelic og voronin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Kun
|
|
Ved ikke om Nikola Kalinic er en mulighed?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
søger en bomber til hertha berlin første sæson skal være go alene fremme spiller med to mænd bag angriberen første sæson har 20 mil skal score flere mål end pantelic og voronin
Robert Lewandowski, Christian Benitez, Daniel Sturridge. EDIT: Og Kikin Fonseca 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|