|
superpew
|
|
Roger.. Der findes mange af dem hehe :b
Ham fra Polen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Har du solgt Andrew Driver?
Så nu er både Berra og Driver væk i dit spil...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Ja ham fra Legia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Har du solgt Andrew Driver?
Så nu er både Berra og Driver væk i dit spil... Det er fuldstændig korrekt. Driver synes jeg har for mange spidskompetencer, og ikke nok overall. Det er jo en smagssag. Berra har jo altid været væk desværre hehe  . Han var super klar på at flytte, og havde det ikke godt i klubben da jeg ikke accepterede et bud udefra. Så følte mig også nødsaget til det. + Jeg har en kæmpe gæld  Ja ham fra Legia
Desværre vil de have en del for ham, og Dynamo Kiev er også ude efter ham. Så den er lidt udelukket.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Mar 2009, 23:10 af superpew »
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Klub: Nørresundby Sæson: 2014/2015 Budget: Ingen Søger: ALT
Jeg ved godt den er lidt svær, men måske også lidt simpel da jeg sådanset kun kan hente unge spillere som ikke har så gode stats, men det kunne være I kunne byde på nogen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hamdermv
Lilleputspiller
|
|
Position(er): cm/offensiv midt Klub: Fck Max pris: 30 Sæson: første Alder:18-30 Speciel info: spiller med den første patch og så skal han være rimlige offensiv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Position(er): Venstre Midtbane/Kant Klub: Hearts (Skotland) Max pris: 12mio Sæson: 1. sæson "vinterpausen". Alder: ligemeget.. dog helst ikke over 30 Speciel info: Han skal erstatte Andrew Driver. Så på Michael Lumb, men han var allerede solgt til FC København :/. Så ca. det niveau eller derover.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
Steven smith fra rangers måske ..??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Han er fullback/wingback, og har 6 i flair.. Det kan jeg ikke bruge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
hehe okay kiggede også bare på ham i mit juvespil for der er han blevet lidt bedre og kunne spille venstre midt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
hvad med en farnerud måske men ved ikke hvad bif skal have for ham
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Han skal desværre have det tredobbelte af hvad jeg kan give i løn, og han er også en tand for dyr.
Jeg har kig på Zeman fra Sparta Prague.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Jepp fik ham for 4,25mio + Eduardo Salvio fra argentina til 5mio.. Det var pengene værd må man sige hehe.. (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Søger en FC, som skal kunne gå direkte ind i startopstillingen hos Palmerios  Jeg har en transfer budget på 5 mio, så det er begrænsede midler der er at gøre godt med 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|