|
Madridista
|
|
Jeg har brug for hjælp !!! Jeg er Inter, og jeg leder efter en central/deffensiv midtbane. Jeg har 353 mio. kr til at handle for . Jeg er i tvivl om jeg skal købe; Xabi Alonso, Flamini eller Toululan?  ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2730lillemand
|
|
position: Forsvar angriber Klub: FCK max pris: det er ligemeget penge er ikke noget problem sæson: 2012 alder:max 30 men gerne under 27 speciel info: skal kunne gå direkte ind i start opstilling
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Alex Fra Internacional Guilherme fra Cruzeiro
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
2730lillemand
|
|
Guilherme spiller desværre i Milan og Alex i Porto :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
keirrison (stav) palmeiras
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
Jeg har brug for hjælp !!! Jeg er Inter, og jeg leder efter en central/deffensiv midtbane. Jeg har 353 mio. kr til at handle for . Jeg er i tvivl om jeg skal købe; Xabi Alonso, Flamini eller Toululan?  ?  Det kommer lidt an på hvilke en type det er du mangler, hvis det er en skraldemand skal du vælge Flamini er det en spilfordeler så synes du skal vælge Toulalan 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Mar 2009, 10:47 af Jakob E »
|
|
|
|
|
|
|
Vegito
|
|
Position(er): Forsvar center Klub: Real madrid Max pris: ca 200 mio Sæson: første Alder: max 27 Speciel info: spiller med ind over nettet han er barcelona så ingen spillere derfra... han har købt zapata og pique kan jeg heller ikke lokke ud af ham
|
|
|
|
|
|
Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Madridista
|
|
Det kommer lidt an på hvilke en type det er du mangler, hvis det er en skraldemand skal du vælge Flamini er det en spilfordeler så synes du skal vælge Toulalan  Okay, mange tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2730lillemand
|
|
keirrison (stav) palmeiras
Rigtig stavet, men han er rykket til real 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
position: Forsvar angriber Klub: FCK max pris: det er ligemeget penge er ikke noget problem sæson: 2012 alder:max 30 men gerne under 27 speciel info: skal kunne gå direkte ind i start opstilling
Hva med angriberen Nilmar fra Internacional i Brasilien. Han plejer at scorer kasser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2730lillemand
|
|
Hva med angriberen Nilmar fra Internacional i Brasilien. Han plejer at scorer kasser.
sys måske 83 mio. for en 3 bedste angriber er lidt meget... han taber til nordstrand og bendtner 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
superpew
|
|
Position(er): Venstre Midtbane/Kant Klub: Hearts (Skotland) Max pris: 7mio Sæson: 1. sæson "vinterpausen". Alder: ligemeget.. dog helst ikke over 30 Speciel info: Han skal erstatte Andrew Driver. Så på Michael Lumb, men han var allerede solgt til FC København :/. Så ca. det niveau eller derover.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
ved ikke om du kan få Roger til klubben?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|