|
ZirfinG
|
|
David Luiz? Felipe fra Udinese?
Tror godt de kan fåes til en 15 mio euros penge. Det er i hvertfald nogle TOP forsvarer, jeg har haft god erfaring med.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Onlymyself
|
|
Tak for forslagene  De ser alle 3 ud til at være væsentlig bedre end Nosworthy, så tror jeg prøver at byde på alle 3, og se om jeg har held i sprøjten  Det hjælper jo ikke noget at man har Saviola, Adriano og Bojan i angrebet, hvis forsvaret er hullet som en si 
|
|
|
|
|
|
Michael Joseph Jackson 29. august 1958 - 25. juni 2009 R.I.P. The King of Pop!
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Manchester City Penge: 500 Ca. Eller mere ? Højre Fløj Efter en sæson. Ronaldo er umulig, samme med Messi. 9.03
Mata eller Di Maria
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Manchester City Penge: 500 Ca. Eller mere ? Højre Fløj Efter en sæson. Ronaldo er umulig, samme med Messi. 9.03
Marquinhos
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
|
naitsirhc
|
|
Santana  ribery, young, Walcott, Saivet (han kan blive god der)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Hey freaks
Jeg er Aab i min anden sæson og jeg har rigtig meget brug for en ny god målmand.. Lige nu har jeg Francesco Toldo. Han skal være ind for EU.. HJÆLP MIG
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Mar 2009, 12:53 af MichaelPaw »
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Hey freaks
Jeg er Aab i min anden sæson og jeg har rigtig meget brug for en ny god målmand.. Lige nu har jeg Francesco Toldo. Han skal være ind for EU.. HJÆLP MIG
Måske kan du bruge en Lasse Staw? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Måske kan du bruge en Lasse Staw?  Har lige haft ham fik et godt bud på ham.. Han er ellers en god spiller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bibo123
|
|
Søger spillere til leeds første sæson helst nogle genial spillere der kan hentes kvit og frit 
|
|
|
|
|
|
,,
|
|
|
|
|
LFC_Fisker
|
|
Position(er): MM Klub: At. Madrid Max pris: 97 mio. Sæson: Halv sæson Alder: Helst under 30 Speciel info: Skal være EU borger. Har overvejet Benaglio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando9Torres
|
|
syntes du skal hente asenjo han er syg og han koster ikk det vilde  og jo han er god nok nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
Position(er): MM Klub: At. Madrid Max pris: 97 mio. Sæson: Halv sæson Alder: Helst under 30 Speciel info: Skal være EU borger. Har overvejet Benaglio.
kim christensen fra Göteborg. han står rigtig godt også i spanien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|