|
xanor
|
|
Der er ikke nogle der hedder det i mit spil.. Hjælp hjælp hjælp, har kun en angriber der ikke gider forlænge kontrakt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Kig på salgslisten, jeg kan ikke komme på nogle lige nu. Prøv Aquino eller sådan noget. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Position(er):bo Klub:AC Horsens Max pris:4.5 mio Sæson:1. sæson Alder:max 30 år Speciel info:skal kunne bombe i Sas Ligaen
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
|
|
Lasse-91
|
|
Position: Midterforsvar Klub: Arsenal Max pris: 100mio Sæson: Juni 2009 Alder: Helst under 25 men må godt være ældre Han skal være back-up for Toure og Gallas.
Sakho sq da ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quixotry
|
|
Sakho sq da !  Simon Kjær ? Breno ?
|
|
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
|
Vegito
|
|
Position(er): målmand Klub: Brøndby Max pris: 16 mio Sæson: Første Alder: ? han skal bare være bedre ind andersen Speciel info: Han skal gå ind som start 11´er kasper vil ikke asenjo vil heller ikke
Spiller med 9.0.3
|
|
|
|
|
|
Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Position: Målmand, venstreback og defensiv midtbane/Central midtbane Klub: SønderjyskE Max pris: fri transfer. Sæson: august 08 Alder: helst en rutineret, men ikke ældre end 29
|
|
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
|
Raakjaer
|
|
Position: Venstre back Klub: FCK Max pris: 50-70 mio Sæson: januar 2011 Alder: max omkring de 28. Skal kunne slå Wendt af holdet  var tæt på at få Guilherme, men så afviste han kontrakten, og da jeg bød igen, ville de pludselig have det dobbelte for ham :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Position: Højre Midt Klub: FC Girondins de Bordeaux Max pris: 253 mio Sæson: 3 sæson i januar transfer Alder: skal være bedre end James Milner
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Position(er): Midtbanespiller central (MC) Klub: Rennes Max pris: 50 mio. Sæson: 1 sæson, sommervinduet. Alder: Ligemeget, dog helst ikke for gammel. Speciel info: Skal bruge en mand til at spille ved siden af Cheyrou, da jeg ikke har andre kompetente. Håber på hurtigt svar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ertolia
|
|
Enevoldsen fra aab måske ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a to the o
|
|
Position(er): midtforsvar Klub: Chelsea Max pris: 500 mio Sæson: 2013 Alder:under 30 Speciel info: Han skal være MEGET MEGET god
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zeman