|
real ralle
|
|
Position(er): FV Klub: Valladolid Max pris: 120 mio Sæson: 2011/2012 Alder: Max 28
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Position(er): MC Klub: Valladolid Max pris: 150 mio Sæson: 2011/2012 Alder: Max 28 Speciel info: Han skal have en god blanding af offensive og defensive kvaliteter
Javi Martinez? Han er også spanier. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Position(er): FV Klub: Valladolid Max pris: 120 mio Sæson: 2011/2012 Alder: Max 28
Kan anbefale John Goossens til den position. Købte ham i mit spil med Atletico og han har spillet solidt i alle hans kampe. Ellers er der jo Guilherme, Marcelo, Christian Pander, Fabian Monzon, Armand Traore.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Javi Martinez gider ikke, er skiftet til Chelsea
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Skal lige siges at jeg vandt UEFA Cuppen sidste år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
real ralle
|
|
Kan anbefale John Goossens til den position. Købte ham i mit spil med Atletico og han har spillet solidt i alle hans kampe. Ellers er der jo Guilherme, Marcelo, Christian Pander, Fabian Monzon, Armand Traore.
Kun Guilherme der er god nok men han gider ikke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Klub: Manchester City Sæson: 2012/2013 Budget: 183 mio Søger: Alt
Skal være spillere som er gode reservespillere, da jeg har ryddet godt og grundigt ud i truppen + jeg har kæmpe underskud :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Invester i nogle talentspejdere, og så led efter nogle unge talenter. Det kæmpe underskud går snart væk, fordi dine ejere pumper penge ind i klubben.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
AFC
|
|
Invester i nogle talentspejdere, og så led efter nogle unge talenter. Det kæmpe underskud går snart væk, fordi dine ejere pumper penge ind i klubben.
Skaffede mig også lige en kæmpe indsprøjtning på 783 mio fra klubbens ledelse. De er igang med at blive brugt på nogle talenter. Poster dem senere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HeinoHeesgaard
Lilleputspiller
|
|
Position(er):AC eller Bo Klub: Brøndby Max pris: 34.000.000 Sæson: 09 Alder:omkring 25 Speciel info:Skal kunne score mange mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lasse-91
|
|
Position(er):AC eller Bo Klub: Brøndby Max pris: 34.000.000 Sæson: 09 Alder:omkring 25 Speciel info:Skal kunne score mange mål.
Jonathan Cristaldo(Velez), Christian Benitez(Santos Laguna), Keirrison(Palmeiras) eller Marquinhos(Palmeiras) ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zeman
Gæst
|
|
nu har jeg spillet 3 sæsoner med fck har vundet sas ligaen 3 gange og uefa cuppen 1 gang i forrigesæson. og alligevel er den vildeste spiller jeg kan lokke til klubben inde i det der søge spillere noget en eller anden angriber fra santos til 40 mio. hvad skal man gøre for at kunne lokke nogle bedre spillere til klubben ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
John Graversen
|
|
nu har jeg spillet 3 sæsoner med fck har vundet sas ligaen 3 gange og uefa cuppen 1 gang i forrigesæson. og alligevel er den vildeste spiller jeg kan lokke til klubben inde i det der søge spillere noget en eller anden angriber fra santos til 40 mio. hvad skal man gøre for at kunne lokke nogle bedre spillere til klubben ?
Det kommer ad sig selv lige så stille som resultaterne kommer. Jeg kunne godt nok få Jô efter første sæson til brøndby og jeg vandt sgu kun the double. Så forstår ikke helt at du ikke kan få flere spillere. Men det kommer lige så stille  .
|
|
|
|
|
|
Naah.
|
|
|
|
|
John Graversen
|
|
Kikin Fonseca er den ultimative bomber hvis du bruger ham rigtigt. han spillede SUPER godt i mit brøndby spil.
|
|
|
|
|
|
Naah.
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Klub: Manchester United Positioner: Alle Alder: Max 28 Max pris: 1.2 mia  Sæson: Sommeren før 4. Speciel info: Nogle backups til min starterellever, da dem jeg havde lige er blevet solgt (De var ved at være oppe i årene)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|