|
|
|
|
El Barto
Lilleputspiller
|
|
Position(er): Angriber Klub: FCK Max pris: Lige Gyldigt Sæson: Starten på 2 sæson Alder: under 27 Speciel info: Skal helst være en god afslutter
Marquinhos, Fall eller evt. se om du kan få en fra et storhold's 2. hold 
|
|
|
|
|
|
The Perfect World: Pizza, Cola, Simpsons og Football Manager!  Jeg anklager dem for at have lavet filmen med vilje! - Homer Simpson
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Srna  Har Srna men bruger ham på højre back
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Har i nogen gode forslag til forstærkninger? Jeg er FCK. Junior er topscorer og Pospech har flest assist og bedst gns. 178 millioner!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 11 Mar 2009, 14:09 af vmanstar »
|
|
|
|
|
|
|
Lasse-91
|
|
Har i nogen gode forslag til forstærkninger? Jeg er FCK. Junior er topscorer og Pospech har flest assist og bedst gns. Ved ikke hvor mange penge da bestyrelsen ikke har givet nye endnu(gør de overhovedet det) hvis ikke så 22,5 millioner Du kunne jo selvfølgelig købe Jonathan Cristaldo eller Christian Benitez.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Har i nogen gode forslag til forstærkninger? Jeg er FCK. Junior er topscorer og Pospech har flest assist og bedst gns. Ved ikke hvor mange penge da bestyrelsen ikke har givet nye endnu(gør de overhovedet det) hvis ikke så 22,5 millioner Du skal havde en ny midterforsvarer i stedet for Ulrik Laursen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Caspper
|
|
Position(er): Venstre back Klub: Sunderland Max pris: Lige Gyldigt Sæson: 2012 Alder: under 30 Speciel info: Solid, hurtig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Marcelo fra real madrid, kan du måske hente ?
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Andersen
|
|
Position(er): Defensiv midtbane (DMC/MC) Klub: Brøndby IF Max pris: 30 mio. Sæson: 2011/2012 Alder: Underordnet.. Jeg er lidt på herrens mark, efter Rudolph Austin nu vil væk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Fabio fra man utd, Lumb fra Agf ?. eller Arapi fra silkeborg
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Position:Ligegyldig, skal have 5 og opefter i nuværende niveau stjerne, skal også kunne lokkes Klub: FCKSæson: 09/10 Budget:178 millioner
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Position(er):Bo Klub:FCK Max pris:max 89 mio Sæson:1.sæson Alder:max 27 år Speciel info:skal kunne bombe ved siden af Santin 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
madsskaarup
Gæst
|
|
Position(er):Bo Klub:FCK Max pris:max 89 mio Sæson:1.sæson Alder:max 27 år Speciel info:skal kunne bombe ved siden af Santin  Daniel Aquino, ham kan du endda få til få penge. og han er rigtig god  hvis man er heldig og dygtig, kan han sagtens bombe i 1. sæson, ellers går der lige et par sæsoner inden han bliver verdensklasse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|