|
xaagaard
|
|
Jeg Kan Bare ikke klarer Rooney, så har solgt ham , og bruger Tevez på offensiv Midt
OKay, men Benzema, Rossi og specielt Agüero må være gode bud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Har også lige budt på Benzema
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Jeg har hentet Balotelli  . Bentley solgte jeg. fik gode penge. dos santos og lennon er 'reserve'. jeg bruger matia fernandez på midten. vil prøve quaresma og capel. jeg er i forhandlinger med Vicente og Rodriguez til ventrsekant  . tak for dit svar ellers 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Jeg har hentet Balotelli  . Bentley solgte jeg. fik gode penge. dos santos og lennon er 'reserve'. jeg bruger matia fernandez på midten. vil prøve quaresma og capel. jeg er i forhandlinger med Vicente og Rodriguez til ventrsekant  . tak for dit svar ellers  Så lidt, men vil mene at Lennon er god til højre kanten. Hvis du har mulighed kan du hente Davide Santon som backup for lennon, det ville blive en fin højre side 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
det prøver jeg 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Helder Cabral spiller desværre i Academica, sindssygt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Position(er): Angriber Klub: Man Utd Max pris: Lige Gyldigt Sæson: 2 sæson Alder: under 28 Speciel info: skal kunne Suplerer Dimitar Berbatov
Helt klart Marquinhos 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Klub: Ajax. Sæson: 2008/2009 Mangler: Højrekant. Alder: må gerne være et ungt talent, men helst under 25. Max Pris: 80 mio.
|
|
|
|
|
|
Fc Bayern - Stern des Südens
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Bofo Bautista, Davide Santon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Bofo Bautista, Davide Santon
Jeg gider ikke købe Santon, da han er blevet lidt af et allemands eje og Bofo har godt nogle mangler mener jeg. 
|
|
|
|
|
|
Fc Bayern - Stern des Südens
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Wijnaldum fra feyernord eller vaz Te
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Position(er): Angriber Klub: FCK Max pris: Lige Gyldigt Sæson: Starten på 2 sæson Alder: under 27 Speciel info: Skal helst være en god afslutter
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
nzio
|
|
Position(er): 2xMidtbaneCentral+2xAngriber Klub: Burnley Max Pris: 10 mill samlet Sæson: Lige startet Alder: Lige gyldigt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Position(er): Højre midtbanespiller HM Klub: Man city Max pris: 600 mio. Sæson: skal i gang med 3 sæson Alder: max. 27 år Speciel info: han skal være nogenlunde hurtig, være god til indlæg og et godt langskud gør heller ikke noget  Håber i vil skrive da jeg virkelig mangler en
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
Santi Carzola... han er mega god lille men god...
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|