|
CarlosVela
|
|
Position(er):Bo og Mm Klub:Newcastle Max pris:62,5 mio Sæson:første sæson Alder:max 25 år Speciel info:skal kunne bombe ved siden Martins eller Owen
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 16:27 af MachoGuy »
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
|
da-marcus
Lilleputspiller
|
|
Position(er): Højre kant Klub: Juve Max pris: 150 mio Sæson: 2. sæson Alder: Højst 28 Speciel info: Søger en erstatning for Camoranesi inden han bliver alt for slidt. Spilleren må gerne være en langsigtet løsning
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 16:41 af da-marcus »
|
|
|
|
|
|
|
Kimmimuz
|
|
Har prøvet ramos, men hvor meget skal man slippe for ham ?
Har også prøvet Richards, men da jeg havde budt 300 mio for ham og de stadig ikke var villige til at indgå forhandlinger om ham gad jeg squ ikke !
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 16:54 af Kimmimuz »
|
|
|
|
|
|
El Barto
Lilleputspiller
|
|
Position(er): Højre kant Klub: Juve Max pris: 150 mio Sæson: 2. sæson Alder: Højst 28 Speciel info: Søger en erstatning for Camoranesi inden han bliver alt for slidt. Spilleren må gerne være en langsigtet løsning
Miroslav Stoch
|
|
|
|
|
|
The Perfect World: Pizza, Cola, Simpsons og Football Manager!  Jeg anklager dem for at have lavet filmen med vilje! - Homer Simpson
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
Position: Forsvarcentral Klub: Milan Max pris: 40 max. Sæson: 1. sæson Alder: Højst 29 Speciel info: En sikker central forsvar, billig så muligt
Er der nogen der ved hvornår jeg kan bruge Thiago silva???
|
|
|
|
|
|
oi oi pippo segna per noi
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
når han er fylgt 18
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
eller 30/6/2009
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
Position: Målmand Klub: Osasuna Max pris: 73 mio Sæson: 11/12 Alder: 30 Speciel info: jeg vil godt have en der kan starte inde, helst en ung en... Ps. jeg har lige kvalificeret mig til Eufa cuppen i min første sæson i klubben...
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Akinfeev, Ochoa, Asenjo eller Sebastian Frey
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
Akinfeev er hentet af AZ... Ochoa er hentet af Hertha... Asenjo gider de ikke at sælge... og de gider heller ikk sælge Frey... :S
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Position: FV & MV Klub: SønderjyskE Max pris: Samlet 1mio. Sæson: Lige begyndt. Alder: Maks 27. Speciel info: Skal gå ind i start 11'eren 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Akinfeev er hentet af AZ... Ochoa er hentet af Hertha... Asenjo gider de ikke at sælge... og de gider heller ikk sælge Frey... :S
Er der ikke frikøbsklausul på Asenjo? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marc2705
|
|
nej :S har tjekket... er jo i sæson 11/12 ikke 08/09...
|
|
|
|
|
|
 Lavet Af GadeFM
|
|
|
|