home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Okt 2024, 21:39 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
09 Okt 2024, 14:11 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23433
  0 Brugere, 838 Gæster Online.

Indlæg: 1132907 over 31378 Emner
Nyeste Bruger: Lars Pedersen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Søger spiller tråden - Officiel
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 388 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden - Officiel  (Læst 154053 gange)
Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2250: 21 Feb 2009, 23:13 »

Her er mit Hoffenheim hold. Jeg synes selv det er udmærket, men jeg har svært ved at finde de pladser jeg skal forstærke, for der skal forstærkes! Nogen bud? Smiley

Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2251: 21 Feb 2009, 23:16 »

Du har et rigtig godt Hoffenheim hold. Smiley Men eventuelt en bedre målmand og en midterforsvar vil være rigtig godt (går ud fra du bruger Jiranek på højre back).
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2252: 21 Feb 2009, 23:23 »

Du har et rigtig godt Hoffenheim hold. Smiley Men eventuelt en bedre målmand og en midterforsvar vil være rigtig godt (går ud fra du bruger Jiranek på højre back).
Målmanden er jeg helt enig med dig i. Lustavka var bare det bedste jeg kunne finde, dummede mig nemlig sidste sæson.. Købte Rensing i den tro at han var målmandsguden himself og blev godt og grundigt uvenner med Hildebrand. Rensing er dog ikke særlig god, som målmand og jeg brugte så Hildebrand sidste halvdel af sæsonen - han ville bare ikke forlænge og nu er han på fri Skuffet

Mit midterforsvar synes jeg selv er ganske godt. Nilsson, Hübschman og Onyewu (tjek hans stats - MONSTER), og så Cahais som backup er jeg faktisk rimelig tilfreds med. På højreback er Beck fremragende. Jeg har dog ikke set Jiranek i aktion, selvom jeg fik ham på fri for et halv år siden, glemte nemlig lige at registrere ham. (Forlegen)
Men tak  Peace
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2253: 21 Feb 2009, 23:24 »

Her er mit Hoffenheim hold. Jeg synes selv det er udmærket, men jeg har svært ved at finde de pladser jeg skal forstærke, for der skal forstærkes! Nogen bud? Smiley



Må man spørge hvad det skin hedder og hvor du har hentet det?  Rullende Øjne
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2254: 21 Feb 2009, 23:28 »

Målmanden er jeg helt enig med dig i. Lustavka var bare det bedste jeg kunne finde, dummede mig nemlig sidste sæson.. Købte Rensing i den tro at han var målmandsguden himself og blev godt og grundigt uvenner med Hildebrand. Rensing er dog ikke særlig god, som målmand og jeg brugte så Hildebrand sidste halvdel af sæsonen - han ville bare ikke forlænge og nu er han på fri Skuffet

Mit midterforsvar synes jeg selv er ganske godt. Nilsson, Hübschman og Onyewu (tjek hans stats - MONSTER), og så Cahais som backup er jeg faktisk rimelig tilfreds med. På højreback er Beck fremragende. Jeg har dog ikke set Jiranek i aktion, selvom jeg fik ham på fri for et halv år siden, glemte nemlig lige at registrere ham. (Forlegen)
Men tak  Peace
Har aldrig hørt om Onyewu, derfor jeg gik ud fra du kunne finde en bedre. Wink Jeg foreslår du bruger Jiranek, da han reddede min sæson med HSV, kan man roligt sige. Han er både rigtig god i midterforsvaret og på højreback.
Og det var da så lidt. Thumbs Up
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2255: 21 Feb 2009, 23:32 »

Må man spørge hvad det skin hedder og hvor du har hentet det?  Rullende Øjne
Skymning hedder det. Tror det er fra Susie Smiley

ONYEWU:

Fik ham på fri Peace
Logged

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2256: 21 Feb 2009, 23:34 »

Han er en fremragende midterforsvar, som jeg vil mene alle tophold kan bruge. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Drillo
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2257: 22 Feb 2009, 13:15 »

Nu postede jeg dette spørgsmål for 2 dage siden uden noget svar. Så prøver lige igen.

Position(er): Målmand
Klub: Man Utd
Max pris: £7 mil
Sæson: Første transfer vindue
Alder: maks. 23
Speciel info: Det skal være en der vil være 3 målmand og gerne med en hvis mængte talent
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2258: 22 Feb 2009, 13:20 »

Asenjo, Frey, Akinfeev, Mandanda, Lloris
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2259: 22 Feb 2009, 13:23 »

Hey Drillo.
Her er lige et par spillere, som jeg ved, ville styrke dig på målmandsposten.

  • Sergio Asenjo
    Jeg er ikke selv den største fan af dette talent, men mange er vilde med ham, og anser ham for at være spillets allerstørste talent mellem stolperne. Han har en løskøbsklausul på 67,5 millioner danske kroner, så han burde være muligt at få i dit tilfælde. Han er god, og ville være en perfekt tredje målmand i alle klubber. Måske endda anden målmand eller første...

  • Wayne Hennesey
    Denne waliser har gode muligheder for at blive blandt de bedste målmænd. I virkeligheden viser han sit potentiale gang på gang, og Arsenal er kædet sammen med ham. Han er dermed også britisk af nationalitet, hvilket jeg går meget op i, når jeg spiller med klubber. Han koster nok i omegnen af £5 m. tror jeg. Så ham har du naturligvis også råd til. Han er rigtig stabil og talentfuld synes jeg.

  • Diego Alves
    Almeria har en spændende trup, og Diego Alves er en af de spændende spillere. Han er 23 år, har en fantastisk styrke i luftrummet og er virkelig interessant. Han koster nok ikke så meget igen, så hvis du også kunne tænke dig spillere til en anden position samtidig, skal du købe ham her. Dog har han ikke samme potentiale som de to overståene.

Håber det kan inspirere dig...
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2260: 22 Feb 2009, 13:24 »

Nu postede jeg dette spørgsmål for 2 dage siden uden noget svar. Så prøver lige igen.

Position(er): Målmand
Klub: Man Utd
Max pris: £7 mil
Sæson: Første transfer vindue
Alder: maks. 23
Speciel info: Det skal være en der vil være 3 målmand og gerne med en hvis mængte talent


Simze: Er meget sikker på at hverken Asenjo, Frey, Akinfeev, Mandanda eller Lloris vil være 3 holds målmand. Og desuden er de svære at få for £7 mil.

Men jeg vil anbefale: Tim Krul eller Sergio Romero.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2261: 22 Feb 2009, 13:30 »

Da ikke asenjo
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2262: 22 Feb 2009, 13:42 »

havde selv overvejet Kasper Schmeichel som 3. valg hvad vil i sige til det.
Logged

Kongesoennen7
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2263: 22 Feb 2009, 13:47 »

Det kan du godt, som 3. valg. Wink
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #2264: 22 Feb 2009, 13:55 »

Tak for jeres bud, valget stå mellem Wayne Hennessey eller Kasper Schmeichel

Det ende med Wayne Hennessey fik ham for £3,5 mil syntes selv at det var en god pris.

Man City ville have over £8 mil for Kasper Schmeichel Huh
« Seneste Redigering: 22 Feb 2009, 14:31 af Drillo » Logged

Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 388 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010