|
ZackS
|
|
Klub: Manchester United Sæson: 2. Position: Midtbane Alder: 20-25 Max Pris: 300 mio. Speciel Info: Skal erstatte Carrick.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Klub: Manchester United Sæson: 2. Position: Midtbane Alder: 20-25 Max Pris: 300 mio. Speciel Info: Skal erstatte Carrick.
Joao Moutinho, Aquilani, Javi Martinez, Toni Kroos
|
|
|
|
|
|
Fc Bayern - Stern des Südens
|
|
|
|
kavand58
Lilleputspiller
|
|
Hey,
Jeg er netop startet et nyt spil op og mangler i den forbindelse 2 stk. centrale forvarer. Nesta er skadet i 6 mpneder.
Jeg har "kun" 75 millioner kr. at handle for.
Er der nogen som har nogen ideer?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
Køb Thiago Silva! Jeg har selv købt ham til netop AC Milan med kæmpe succes! Ved siden af ham brugte jeg så kaladze
Ellers kan du jo kigge på David Luiz eller måske Sakho
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Thiago Silva, Christian Zapata, Bruno Alves, Mamadou Sakho..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bennybenny
|
|
Og så burde du købe Criscito. Ham kan du erhverve dig for ca. 15 mio. kr., men det der dog først fra næste sæson at du kan få ham.. men køb køb køb ham!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inter
|
|
Position(er): CM Klub: Blackburn Max pris: 148 mil Sæson: Oktober 3. sæson Alder: Ungt talent Speciel info: Han skal kunne være backup for Mbia og Leon Andreasen da jeg tror det bliver svært at holde på dem i næste transfer vindue.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieki
Gæst
|
|
Sneijder, Rodney
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jn13
Lilleputspiller
|
|
Position: boksspiller Klub: Vejle Max pris: 12 mil. kr. Sæson: start Alder: under 28 Speciel info: Kan lave kasser!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Position: boksspiller Klub: Newcastle Max pris: 80 mill Sæson: midt i første sæson
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Position: boksspiller Klub: Newcastle Max pris: 80 mill Sæson: midt i første sæson
Hugo Almeida plejer altid at være farlig i FM, han er stor og stærk, passer godt ind i Premier League. Tror han ville være et grlimrende køb.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Tusind tak, ham havde jeg sgu lige glemt!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Humle1337
|
|
Position(er): OMC Klub: Palermo Max pris: 50 mill Sæson: 1. Alder: 28 Speciel info: Skal kunne gå i start 11
|
|
|
|
|
|
Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?
|
|
|
|
polle09
Lilleputspiller
|
|
Position(er):Wingback Højre Klub: Brøndby Max pris: 60 mill Sæson: 09/10 Alder:max 28 Speciel info:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackstone
|
|
Spiller: Daniel Aquino Klub: Murcia Position: V. Midtbane og Boksspiller Pris:11 mio.
Spiller: Victor Moses Klub: Crystal Palace Position: H.Midtbane og Bokspiller Pris: 5 mio.
Spiller: Daniel Van Byiten Klub: Bayern Munchen Position: Midterforsvar Pris: 30 Mio.
Spiller: Nigel de Jong Klub: HSV Position: Defensiv/Cental Midtbane Pris:89 Mio.
Vh. Blackstone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|