Quixotry
|
|
Position(er): GK Klub: Wrexham - Blue Square Premier Max pris: N/A Sæson: 09/10 Alder: Ikke over 35 Speciel info: Kan ikke rigtig finde en som gider til klubben som bare har over 10 i reflexer!! Kom ikke op i første sæson pga min pølse målmand
Du kan leje en keeper i everton som hedder noget med ruddle ? Tror jeg ! Men han er ung og siger som oftest ja til at spille i de laveste divisioner !
|
|
|
|
Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.
|
|
|
|
Liverpool FC99
|
|
Position(er): Højre Back Klub: Liverpool Max pris: ligemeget Sæson: starten af 3. Alder: 20-27 Speciel info: Har kigget på Sergio Ramos.
|
|
|
|
|
|
|
|
LA Barcelona CF
|
|
Davide Santon . Srna . Mexes mener også han er højer back .
|
|
|
|
Barcelona Verdens bedste hold !
|
|
|
|
|
micki82
|
|
Position(er): Højre Back Klub: Liverpool Max pris: ligemeget Sæson: starten af 3. Alder: 20-27 Speciel info: Har kigget på Sergio Ramos.
Srna er et rigtigt godt bud. han er syg god.
|
|
|
|
|
|
|
|
Liverpool FC99
|
|
Srna er et rigtigt godt bud. han er syg god.
Jeg har købt Srna og ja han er god . Men får nogle syge bud så vil finde mig en ny som så selvfølgelig er bedre.
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Ramos lyder som den helt rigtige, kan ikke rigtig se hvem der ellers skulle være den bedste Måske Burdisso, han er også god, men ret gammel... Maicon måske?
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Positioner: Målmand Klub: Lyon Max pris: 200 mio Sæson: 5. sæson Alder: 24-32 ÅR Speciel info: Har Lloris og Jody, men Jody er ikke god nok.. og det skal være en franskmand..
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
LA Barcelona CF
|
|
Igor akinfeev . Arendse . Arsenjo .
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Igor akinfeev . Arendse . Arsenjo .
De da ikke franskmænd?
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Positioner: Målmand Klub: Lyon Max pris: 200 mio Sæson: 5. sæson Alder: 24-32 ÅR Speciel info: Har Lloris og Jody, men Jody er ikke god nok.. og det skal være en franskmand..
Er ikke 100% sikker på han er fransk, men mandanda er virkelig god i FM
|
|
|
|
|
|
|
|
LA Barcelona CF
|
|
Undskyld havde ikke set det skulle være franskmænd !
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Er ikke 100% sikker på han er fransk, men mandanda er virkelig god i FM
Ja Steve Mandanda er rigtig god. Problemet er bare at han stadig spiller i Frankrig og min evige rival klub, Marseille. Derudover har jeg jo Lloris, og jeg tror ikke at Mandanda eller Lloris har lyst til at sidde på bænken særlig meget.
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Ja Steve Mandanda er rigtig god. Problemet er bare at han stadig spiller i Frankrig og min evige rival klub, Marseille. Derudover har jeg jo Lloris, og jeg tror ikke at Mandanda eller Lloris har lyst til at sidde på bænken særlig meget.
Nej det kan der selvfølgelig være noget om. Måske Rémy Riou fra Auxerre kunne være en mulighed?
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Nej det kan der selvfølgelig være noget om. Måske Rémy Riou fra Auxerre kunne være en mulighed?
Ja. Men nu Marseille sagt ja til 205 mio kr. for Mandanda og derved er han på vej til mig. Tak.
|
|
|
|
|
|
|
|