|
Mart
|
|
Er lige rykket op med Ascoli i Serie A så mangler klub: Ascoli Budget: 70 millioner søger: Målmand alder: Lige meget
Har prøvet Asenjo men kan ikke få ham
|
|
|
|
|
|
|
|
JessThorup-FAN
|
|
Hugo Lloris bliver en god keeper! Spiller vidst i Lyon.
|
|
|
|
|
|
|
|
KarelPoborský
|
|
Er lige rykket op med Ascoli i Serie A så mangler klub: Ascoli Budget: 70 millioner søger: Målmand alder: Lige meget
Vincent Enyeama, Rune Jarstein, Craig Gordon, Diego Cavalieri. Jeg ved ikke om de har skiftet klub, eller hvor dyre de er, da du ikke er i 1. sæson, så vidt som jeg kan se.
|
|
|
|
Tidligere kendt under navnet "Vestjyde" Vinder af Champions Freak 2011!
|
|
|
|
Manniche
|
|
Køb Kameni! Han er virkelig klasse og kan erhverves billigt
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Køb Kameni! Han er virkelig klasse og kan erhverves billigt
Det tror jeg godt man kan glemme. Kameni vil næppe skifte til en oprykkerklub i Serie A.
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnusa
|
|
Klub: Man city Sæson: Lige startet Mangler: Offensiv venstre midtbane Beløb: 180 mio. Alder: Højest 21
|
|
|
|
|
|
|
|
dalle112
|
|
Klub: Man city Sæson: Lige startet Mangler: Offensiv venstre midtbane Beløb: 180 mio. Alder: Højest 21
angel di maria. han koster max 90 mio. jeg er lige blevet færdig med min første sæson med city han fik bedste ungdomsspiller prisen og fansene sagde han var den bedste på holdet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nieki
Gæst
|
|
Position(er):angriber Klub:OB Max pris: 7.5 mill Sæson:Første Alder:26-31 Speciel info:skal kunne banke den ind ved siden af Fall
|
|
|
|
|
|
|
|
Cristiano-Ronaldo
Gæst
|
|
Position: Offensiv Midtbane Klub: Brøndby IF Max Pris: 8.000.000 Sæson: næten færdig med første Alder: 22-27 Speciel Info: skal være god til Langskud
|
|
|
|
|
|
|
|
Magnusa
|
|
Position(er):angriber Klub:OB Max pris: 7.5 mill Sæson:Første Alder:26-31 Speciel info:skal kunne banke den ind ved siden af Fall
Raul Rusescu?
|
|
« Seneste Redigering: 02 Jan 2009, 11:39 af Magnusa »
|
|
|
|
|
|
Daninho13
|
|
position: angriber klub: Brøndby IF max pris: 18 mil sæson: lige startet alder: 15-19 speciel info: skal kunne erstatte Duncan om 1-2 sæson(er)
|
|
|
|
Daninho - més que un jugadore
|
|
|
|
Magnusa
|
|
position: angriber klub: Brøndby IF max pris: 18 mil sæson: lige startet alder: 15-19 speciel info: skal kunne erstatte Duncan om 1-2 sæson(er)
Raul Rusecu igen, han har også potentiale Du kan også prøve at få lokket Henri Saivet til klubben?
|
|
|
|
|
|
|
|
Daninho13
|
|
har købt saivet nu x) .. rusescu er jo 20 ? ö