home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:32:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1073 Gæster Online.

Indlæg: 1132900 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Søger spiller tråden - Officiel
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 388 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller tråden - Officiel  (Læst 150069 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #555: 09 Dec 2008, 17:27 »

Position(er): Angriber (Boksspiller)
Klub:  AaB
Max pris: 10mio
Sæson: Sæson 1.
Alder: Maks 26
Speciel info: Han skal helst være skandinav, Holland og Belgien er også acceptable lande. Har selv problemer med at finde den rette.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #556: 09 Dec 2008, 17:32 »

Kan du få Ken Ilsø, Nicklas Pedersen eller Martin Bernburg til den pris?
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #557: 09 Dec 2008, 17:36 »

Position(er): Angriber (Boksspiller)
Klub:  AaB
Max pris: 10mio
Sæson: Sæson 1.
Alder: Maks 26
Speciel info: Han skal helst være skandinav, Holland og Belgien er også acceptable lande. Har selv problemer med at finde den rette.

Mame Biram Diouf, han er godt nok ikke skandinav, men har spillet i Norge et par sæsonen nu, og er klart en garant for kasser, plus han kan dække flere pladser
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 17:38 af Rafa » Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #558: 09 Dec 2008, 17:38 »

Kan du få Ken Ilsø, Nicklas Pedersen eller Martin Bernburg til den pris?

Jeg kan få Pedersen, men han er ikke ikke boksspiller, så han kan ikke supplere mine øvrige angribere.

Mame Biram Diouf, han er godt nok ikke skandinav, men har spillet i Norge en par sæsonen nu, og er klart en garant for kasser, plus han kan dække flere pladser

Jeg vil kigge på ham. Ved første øjekast ligner han desværre ikke den boksspiler som jeg søger, men jeg vil da lige få en scout report på ham Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #559: 09 Dec 2008, 18:39 »

nej han er ikke regen krellz han er også emd i 08 han har 17 i tackling og markering og hurtighed acceleration og 18 i arbejdsstyrke osv super stats men kun 1 i hovedstød og hop.  som måske er lidt trist men han er god. han kan bare skabe lidt dårlig stemning måske han er lidt af en tude prins hvis han ikke får spille tid
Logged

maaahhh-h-h-h

vondracek
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #560: 09 Dec 2008, 20:42 »

FC Barcelona
Well, så blev det vist min tur til at spørge Jer om hjælp til mulige spillerindkøb. Mandskabet er selvfølgelig FC Barcelona.
Min første sæson gik over alle forventninger, idet jeg vandt den spanske liga, Champions League, samt pokalturneringen. Rent taktikmæssigt blev der taget udgangspunkt i en 4-2-3-1 opstilling med én MC/d, én MC/a, to wings, én OMC, samt én enkel angriber, hvor den offensive spillestil selvfølgelig blev prioriteret højt, hvilket fungerede fantastisk. Hvis det stod til mig, så har jeg ikke lyst til at ændre på holdet, men der er brug for nye ansigter, hvis jeg skal gå efter flere titler. Gudjohnsen, Marquez og Henry er blandt andet nogle af de spillere, som er ved at falde en del i diverse attributes, og derfor er jeg tvunget til at købe ind inden sæsonen bliver skudt i gang.

Som I kan se, så har jeg hentet Criscito, hvorfor jeg ikke rigtig behøver flere forstærkninger i forsvaret, da jeg har Puyol, Milito, Pique, Caceres, Criscito, samt Henrique, som vender hjem efter sit ophold i Tyskland. Der, hvor jeg i den grad mangler forstærkning, er på venstre wing, hvor Angel Di Maria lige pt er det eneste kvalificerede bud. Jeg søger også en offensiv midtbane, som kan erstatte Iniesta, hvilket var Gudjohnsens opgave. Dog føler jeg lidt, at han også er ved at blive for 'gammel' til opgaven. Ellers synes jeg ikke rigtig at jeg har brug for yderligere forstærkninger, men I skal være velkommen til at komme med eventuelle indkøb på andre pladser. Prisen på de enkelte spillere er ikke noget i skal bekymre Jer om :-)

Fyr løs.


Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #561: 09 Dec 2008, 20:46 »

Jeg vil da mene du har en talentfuld backup i A. Longás. Men hvad med en S. Giovinco fra Juventus til venstrefløjen, eller C. Eduardo fra Hoffenheim?

EDIT: Der er jo også en D. Torbinskiy (staveplade).
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 20:49 af Roxer » Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #562: 09 Dec 2008, 20:52 »

Longás har in my opinion ikke det der skal til for at komme i nærheden af at spille vigtige kampe, når jeg støder ind i skader og lignende.

Tak for svaret, og fortsæt endelig. Efter en lille pause er jeg lidt blank :-)

Logged

Mudski
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #563: 09 Dec 2008, 20:55 »

Hej der ude.
mangler en målmand yil FC Midtjylland, synes ikke Raska er overbevisende.
max pris: 19mil.
sæson: første.

skal kan gå direkte ind på holdet. nogen forslag....?
Logged

Barcelona

Ben92
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #564: 09 Dec 2008, 20:57 »

Longás har in my opinion ikke det der skal til for at komme i nærheden af at spille vigtige kampe, når jeg støder ind i skader og lignende.

Tak for svaret, og fortsæt endelig. Efter en lille pause er jeg lidt blank :-)


Prøv at tage en kig på Michel fra Gijon. Spiller selv med Gijon, hvor han ligger på den offensive midtbane og der gør han det fantatisk. Han er rigtig målfarlig, og samtidig kan han også fungere på den mere defensive del af midtbanen. Mine talentspejder siger at han ville være en ledende stjerne for et hvilket som helst Liga BBVA-hold, så han må uden tvivl være en fuldgod reserve. Samtidig burde han heller ikke være speciel dyr, plus han er spanier.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #565: 09 Dec 2008, 21:01 »

Hvad med Hleb, eller skal han bruges på kanten?
Du kunne også kigge på Raúl Garcia eller Juan Manuel Mata, de må vel også være kvalificerede, hvis de ellers har udviklet sig tilstrækkeligt.
Logged

Jonem
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #566: 09 Dec 2008, 21:03 »

hvad med kim christensen fra ifk goteborg ellers gå ind under store klubber i brasilien og find nogle talenter. der er altid gode målmænd der næsten fks. en der hedder felipe som vist nok spiller i corithiants
Logged


Min nye blog om Gateshead FC

Min gamle blog om Man City

"Er det bare nfls lækreste fødder eller hva?" - Citat af bobba under super bowl da Holmes laver touchdown.

vondracek
Gæst
 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #567: 09 Dec 2008, 21:03 »

Prøv at tage en kig på Michel fra Gijon. Spiller selv med Gijon, hvor han ligger på den offensive midtbane og der gør han det fantatisk. Han er rigtig målfarlig, og samtidig kan han også fungere på den mere defensive del af midtbanen. Mine talentspejder siger at han ville være en ledende stjerne for et hvilket som helst Liga BBVA-hold, så han må uden tvivl være en fuldgod reserve. Samtidig burde han heller ikke være speciel dyr, plus han er spanier.

At placere Michel på den offensive midtbane ville være helt forkert, når man kan finde andre erstatninger til den offensive plads, som har samme prisklasse. Han skal udelukkende bruges til den centrale midtbane, og eventuelt på den defensive midtbane.

Roxer: Hleb bruges som erstatning for Messi :-)
Logged

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #568: 10 Dec 2008, 12:18 »

Real Madrid
1 sæson
450 mio
Højre kant
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller tråden - Officiel
« Svar #569: 10 Dec 2008, 12:41 »

Real Madrid
1 sæson
450 mio
Højre kant

Theo Walcott? Han bliver/er virkelig god.. Ved bare ikke om Arsenal vil af med ham..

David Silva? Mener bare ikke han er bedst på højre, og er ikke så sikker på at du kan få ham til den pris..

Jesus Navas? Muligvis ikke helt klasse nok, men han er god, og heller ikke vanvittigt dyr..

Ribery? Mener ikke han er så dyr, og han er klasse..

Hatem ben Arfa? ikke prangende stats, men spiller rigtig godt.. Nok bare ret dyr
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 12:45 af Oester30 » Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 388 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010