|
Højgaard7
|
|
Position(er): OMV og OMH ligegod i begge kanter.. Klub: Chelsea Max pris: 280 mio. Sæson: 08/09 (Første) Alder: højst 27 Speciel info: skal være en C. Ronaldo type !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
enged
Gæst
|
|
Position(er): OMV og OMH ligegod i begge kanter.. Klub: Chelsea Max pris: 280 mio. Sæson: 08/09 (Første) Alder: højst 27 Speciel info: skal være en C. Ronaldo type !
ved ikke om han er for dyr, men Nani? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cbll
Lilleputspiller
|
|
Back og midtbanespiller til Silkeborg IF, første sæson
Har et transferbudget på 1,8mill..
(hvis i kender en lille og hurtig angriber der kan fåes billigt, takker jeg skam heller ikke nej!)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bjerregaard
|
|
Position: Defensiv, central eller offensiv midtbane Til klub: AFC Winbeldon Sæson: Den første Pris: Max 140.000(140 tudsinde) Skal gerne være en spiller der kan klare sig i Blue Square Premier, da jeg satser på oprykning 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Position(er):FC Klub: Q.P.R Max pris: 35 Sæson: Første sæson Alder: max 24 Speciel info:Han skal være forholdsvis ung og være god i luften Håber i kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
han er ikke med i spillet  kan ikke finde ham
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
adam93
|
|
Position(er): Keeper Klub: Manchester United Max pris: 315 mio. Sæson: 08/09 (Første) Alder: højst 27 Speciel info: Skal have en erstatning til Van der Sar - er i starten af 2. sæson!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rafa
|
|
Position(er): CM Klub: Viborg Max pris: 3-4 Sæson: Første sæson Alder: Ligegyldigt Speciel info: Skulle gerne på sigt kunne klare sig i SAS ligaen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xromand
|
|
Position(er): Keeper Klub: Manchester United Max pris: 315 mio. Sæson: 08/09 (Første) Alder: højst 27 Speciel info: Skal have en erstatning til Van der Sar - er i starten af 2. sæson!
Sergio Asenjo, fra valliodad.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Er Michael Jakobsen fra AaB god nok til Sunderland? Hvad synes i ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xromand
|
|
Er Michael Jakobsen fra AaB god nok til Sunderland? Hvad synes i ?
Ja, det syntes jeg. Har købt ham til mit sporting hold (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Supersize
Lilleputspiller
|
|
Position: Venstre Back Klub: Brøndby Alder: 18-22 Pris: ??
Skal fungere som backup for Thomas Rasmussen, derfor sq han gerne være en fremtidig stjerne som vil toppe om et par sæsoner. er igang med første sæson.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Nov 2008, 20:42 af Supersize »
|
|
|
|
|
|
|
mts
|
|
Position(er): Keeper Klub: Q.P.R. Max pris: 65 mio. Sæson: 08/09 (Første) Alder: højst 28 Speciel info: jeg har set lidt på ustari, men han gidder ikke til Q.P.R. da det vil være et skridt tilbage for ham. så når i kommer med forslag må i godt tænke over om han vil spille i den næstbedste engelske række 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MoneyGang
|
|
Position(er):Central angriber Klub: Barcelona Max pris: 150 mio. Sæson: 08/09 (Første) Alder: højst 27 Speciel info: Skal have en erstatning til Henry (Dec08) !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|