home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1261 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Koncerter...
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Koncerter...  (Læst 8314 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller

Sv: Koncerter...
« Svar #15: 30 Jul 2009, 23:21 »

Nå jeg går ikke så tit ud mere, men var da til noget DIY(Do It Yourself)festival forleden og det var meget fedt at se gamle venner et par timer, men lidt kedeligt, da jeg ikke drikker og ryger mere desværre også derfor at jeg ikke går så tit ud mere, men det hænder da at det sker og aftenens højdepunkt var Suicide Birds 2 piger fra Holland på bas og guitarer og så en trommemaskine og det var fedt meget endda.
Jeg ved ikke om nogen kender dem, men fedt var det...

Vh.Blackstone

søgaard
Gæst

« Svar #16: 30 Jul 2009, 23:22 »

Nu hvor tråden bliver hevet frem, så kan jeg fortælle, at jeg skal til Coldplay koncert i Herning d. 16 august.
Er der andre, som skal til den koncert? Tunge Har hørt, at de var fantastiske til Roskilde, så ser meget frem til at opleve dem her! Smiley

sindsygt
Gæst

« Svar #17: 30 Jul 2009, 23:24 »

Nu hvor tråden bliver hevet frem, så kan jeg fortælle, at jeg skal til Coldplay koncert i Herning d. 16 august.
Er der andre, som skal til den koncert? Tunge Har hørt, at de var fantastiske til Roskilde, så ser meget frem til at opleve dem her! Smiley

Heldige svin Djævel
Ej, det er ikke sikkert endnu om jeg skal derover.. Men jeg håber virkelig, og speciel efter jeg har hørt deres gratis livealbum, LeftRightLeftRightL eft, har jeg virkelig håbet på at kommer derover, fordi der er så god stemning, og så lyder de super fede lave Wink.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #18: 30 Jul 2009, 23:31 »

Det kunne være at man skulle tjekke om der er nogle fede koncerter i Århus inden længe, men er der nogle som kan anbefale nogle koncerter...

Vh.Blackstone

sindsygt
Gæst

« Svar #19: 30 Jul 2009, 23:34 »

Det kunne være at man skulle tjekke om der er nogle fede koncerter i Århus inden længe, men er der nogle som kan anbefale nogle koncerter...

Vh.Blackstone
Jeg mener at der er Tina Dickow koncert i Tivoli Friheden inden længe.. Kan ikke huske hvornår det er, og ved heller ikke om det er sådan noget musik du hører Wink..

søgaard
Gæst

« Svar #20: 30 Jul 2009, 23:36 »

Desuden skal jeg selvfølgelig til Ouput i Gigantium d. 4 semtemper, hvor bl.a. Fedde Le Grand og Rune RK spiller, så der skal nok blive gang i den! Opstemt

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #21: 30 Jul 2009, 23:55 »

Tak sindsygt ikke normalt lige det som jeg hører den slags musik, men lige præcis Tina Dickow kan jeg faktisk godt li.
Jeg synes at hun har noget unikt og så er hun gudesmuk synes jeg.

Vh.Blackstone

søgaard
Gæst

« Svar #22: 30 Jul 2009, 23:58 »

Hvis du er til hip hop, så spiller Snoop dogg vist snart i Aarhus Smiley

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #23: 31 Jul 2009, 00:04 »

Til Søgaard: også et godt bud og kunne være at jeg skulle til den koncert...

Vh.Blackstone

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #24: 31 Jul 2009, 13:17 »

Der er koncert i lille vega 15.10 til dem, der godt kan lide vikingemetal. Der kommer Amon Amarth nemlig forbi, og jeg overvejer kraftigt at tage ind og se dem. Det koster beskedne 200 kroner.

Desuden kommer Dream Theater forbi KB-Hallen engang i september med Opeth som opvarmere. Det kan også gå hen og blive en vild koncert.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

sindsygt
Gæst

« Svar #25: 02 Aug 2009, 18:45 »

Så er det afgjort.. Søndag d. 16 august tager jeg til Coldplay koncert i Herning.. Det blir for crazy!! Opstemt

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #26: 02 Aug 2009, 19:05 »

Jeg var til U2 i Göteborg den 31. juli sammen med Don Abramovich. Det kan SLET ikke beskrives nok hvor funky-fresh-fantastisk-fuldstændig-forrygende fabelagtige de er! Shockeret Kys

Seks stjerner og en kæmpe opfordring til andre om at lægge vejen fordi en af deres kommende koncerter, det er hver eneste øre og meget mere værd! Selv skal jeg til U2-koncert i København, hvor de forhåbentlig kommer og spiller i 2010 Wink

... og så håber jeg på at komme til MCH den 16. august for at se Coldplay og White Lies - det ville være toppen af poppen Hævet Øjenbryn

-LFC-
Manager

« Svar #27: 02 Aug 2009, 23:29 »

Jeg var til U2 i Göteborg den 31. juli sammen med Don Abramovich. Det kan SLET ikke beskrives nok hvor funky-fresh-fantastisk-fuldstændig-forrygende fabelagtige de er! Shockeret Kys

Seks stjerner og en kæmpe opfordring til andre om at lægge vejen fordi en af deres kommende koncerter, det er hver eneste øre og meget mere værd! Selv skal jeg til U2-koncert i København, hvor de forhåbentlig kommer og spiller i 2010 Wink

... og så håber jeg på at komme til MCH den 16. august for at se Coldplay og White Lies - det ville være toppen af poppen Hævet Øjenbryn
U2 er by far det bedste liveband verden nogensinde har set! Jeg er naturligvis dybt misundelig, men glæder mig sgu til, at jeg får lov til at opleve dem live første gang. Forhåbenligt bliver det i København 2010, det ville være alt alt for ubeskriveligt vildt!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #28: 02 Aug 2009, 23:34 »

Heh, -LFC- - med 'by far' mener du så lige i røven på Muse? Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #29: 02 Aug 2009, 23:37 »

Heh, -LFC- - med 'by far' mener du så lige i røven på Muse? Opstemt
Næh, men det kan også skyldes, at jeg kender ganske lidt til Muse. Tunge

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010