home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 547 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 57244 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #840: 25 Maj 2009, 21:03 »

Jeg har gået lidt det sidste stykke tid, med tanken om at starte en blog med AaB. Jeg er selv kæmpe stor AaB fan, og er ligesom mange andre fans, utroligt skuffet over denne sæsons resultater (undtagen i Europa). Jeg vil ikke komme med updates dagligt, men et par updates om ugen vil jeg bestemt ikke afvise. Jeg vil også opstille regler og mål med spillet, så jeg har lidt at spille efter. Er det eventuelt noget der er stemning for, eller skal jeg bare droppe den idé  Smiley?
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #841: 25 Maj 2009, 21:44 »

Jeg har gået lidt det sidste stykke tid, med tanken om at starte en blog med AaB. Jeg er selv kæmpe stor AaB fan, og er ligesom mange andre fans, utroligt skuffet over denne sæsons resultater (undtagen i Europa). Jeg vil ikke komme med updates dagligt, men et par updates om ugen vil jeg bestemt ikke afvise. Jeg vil også opstille regler og mål med spillet, så jeg har lidt at spille efter. Er det eventuelt noget der er stemning for, eller skal jeg bare droppe den idé  Smiley?

Lyder meget spændende! Jeg er stor AaB-fan og har selv et meget spændende save igang med dem, så vil helt bestemt være interesseret i at høre om gudeholdet Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #842: 25 Maj 2009, 21:46 »

Kunne være meget spændende med en Aab blog..

Go for it!
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #843: 25 Maj 2009, 21:48 »

Lyder meget spændende! Jeg er stor AaB-fan og har selv et meget spændende save igang med dem, så vil helt bestemt være interesseret i at høre om gudeholdet Smiley
Kunne være meget spændende med en Aab blog..

Go for it!
Okay, jeg vil lige tage den op til overvejelse igen, og så må vi se hvad der sker med den Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #844: 28 Maj 2009, 21:38 »

Jeg har, efter arbejdet med "To verdener", igen fået lyst til at kaste mig ud i blogverdenen på egen hånd. Jeg er lidt splittet, da lysten er der til lidt af hvert. Derfor spørger jeg, hvad der er interesse for at læse. Stiller nogle muligheder op her, som jeg selv har gået lidt med:

1. En spillerblog(Set fra spillerens synspunkt)
2. En medieblog(Journalisk skrivestil)
3. En managerblog(Set fra managerens synspunkt)

Hvilken af disse tre er der størst interesse for Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #845: 28 Maj 2009, 21:40 »

Jeg ved hvilken stil det skal være, men skal det være FC Midtjylland eller Aalborg Boldklub som skal føres til europæisk succes?

Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #846: 28 Maj 2009, 21:41 »

Jeg har, efter arbejdet med "To verdener", igen fået lyst til at kaste mig ud i blogverdenen på egen hånd. Jeg er lidt splittet, da lysten er der til lidt af hvert. Derfor spørger jeg, hvad der er interesse for at læse. Stiller nogle muligheder op her, som jeg selv har gået lidt med:

1. En spillerblog(Set fra spillerens synspunkt)
2. En medieblog(Journalisk skrivestil)
3. En managerblog(Set fra managerens synspunkt)

Hvilken af disse tre er der størst interesse for Smiley?

Helt klart en af de sidste to muligheder... Tror endnu ikke at jeg har set en eneste god blog der er skrevet ud fra en spillers synspunkt. Jeg ville dog nok foretrække en blog fra en journalistisk synspunkt. Men mulighed 3 ville også være ganske udmærket.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #847: 28 Maj 2009, 21:43 »

Jeg ved hvilken stil det skal være, men skal det være FC Midtjylland eller Aalborg Boldklub som skal føres til europæisk succes?

Smiley

Havde ingen af de to klubber i tankerne - Men skulle man vælge, ville det da klart være AaB Smiley Så bare spyt ud med stilen Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #848: 28 Maj 2009, 21:43 »

Helt sikkert, Gerrarden! Du plejer sgu altid at være god garanti, for en god blog.. Thumbs Up

Jeg ser helst stil nr. 3, da jeg finder den mest tiltalende. Om der skulle komme en anden stil, betyder intet for mig. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


cjensen94
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #849: 28 Maj 2009, 21:44 »

Gerrarden; Det du skriver bedst som. Men personligt kan jeg godt lide Manager.
Cesc; FC Midtjylland Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #850: 28 Maj 2009, 21:50 »

Jeg ved hvilken stil det skal være, men skal det være FC Midtjylland eller Aalborg Boldklub som skal føres til europæisk succes?

Smiley

Der mangler gode blogs med netop midtjyderne her på siden og så kunne du jo passende prøve at føre dem til europæisk succes.. Wink
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #851: 28 Maj 2009, 22:07 »

Jeg er blevet hooked på managerstilen, og så kommer det store spørgsmål: Er der nogen forslag til hold Smiley?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #852: 29 Maj 2009, 10:21 »

Sådan Gerrarden, du står altid for en rigtig god blog og du skal skrive fra Managersiden, en ting du har fundet ud af.

Jeg synes at det kunne være spændende og høre om Wolfsburg, da de har gjort det rigtig godt i denne sæson, og vil gerne se om du kan gøre det samme.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #853: 29 Maj 2009, 13:33 »

Hej alle sammen...

Som i nok ved startede undertegnede og Gerrarden en blog om Everton, i et anderledes projekt, men desværre havde vi problemer med at sende savet til hinanden, og derfor blev det ikke til noget. Jeg har dog ikke af den grund mistet bloglysten, og jeg planlægger i øjeblikket en landsholdsblog, hvis det altså falder i jeres smag.

Dog er jeg stadig i vanskeligheder med hensyn til beslutning af hold. Derfor håber jeg at i kan hjælpe mig her. Jeg har et krav, og det er at holdet skal være europæisk. Håber på noget hurtig respons så spillet kan sættes igang.

Hit me!

Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #854: 29 Maj 2009, 13:43 »

En blog om Danmark er vel altid spændende. Ellers kunne om blog om Portugal måske godt være noget, se om man kan udnytte stjernene til det største af det største.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 55 56 [57] 58 59 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010