home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 57241 gange)
Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #810: 17 Maj 2009, 20:46 »

Jeg er desværre begyndt at gå lidt død i et nuværende spil jeg har, og overvejer nu et nyt hold at spille med som evt, også kunne kaste en blog af sig.

Jeg har tænkt lidt over den skotske liga hvor jeg enten vil spille med Glasgow Rangers (måske for lidt udfordring i det i længden) eller et hold som Aberdeen eller Hibernian. Men jeg tvivler lidt på at der vil være den store interesse for en blog om et skotsk hold..?

Jeg har også overvejet et hold som Dortmund eller Chelsea. Hvis jeg skulle spille med Chelsea så skulle det være for at føre et bestemt transferpolitik ud i livet. Nemlig at købe de største af de største spillere. Ikke noget med at købe en fremtidens mand til billige penge som man på forhånd ved bliver en succes. Men i stedet købe spillere som Kaka, Messi, Zlatan Ibrahimovic osv.

Men kunne godt tænke mig at høre om der vil være interesse for en blog om en af de nævnte hold, eller om der evt er nogle med et godt forslag til et andet hold jeg kunne være..? - evt. gerne skriv hvorfor
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #811: 17 Maj 2009, 20:53 »

Jeg er desværre begyndt at gå lidt død i et nuværende spil jeg har, og overvejer nu et nyt hold at spille med som evt, også kunne kaste en blog af sig.

Jeg har tænkt lidt over den skotske liga hvor jeg enten vil spille med Glasgow Rangers (måske for lidt udfordring i det i længden) eller et hold som Aberdeen eller Hibernian. Men jeg tvivler lidt på at der vil være den store interesse for en blog om et skotsk hold..?

Jeg har også overvejet et hold som Dortmund eller Chelsea. Hvis jeg skulle spille med Chelsea så skulle det være for at føre et bestemt transferpolitik ud i livet. Nemlig at købe de største af de største spillere. Ikke noget med at købe en fremtidens mand til billige penge som man på forhånd ved bliver en succes. Men i stedet købe spillere som Kaka, Messi, Zlatan Ibrahimovic osv.

Men kunne godt tænke mig at høre om der vil være interesse for en blog om en af de nævnte hold, eller om der evt er nogle med et godt forslag til et andet hold jeg kunne være..? - evt. gerne skriv hvorfor

Vil meget gerne høre Dortmund. De har en spændene trup og eftersom det er en af dine yndlingsklubber ville det give mere sjæl i bloggen så vil med glæde følge med hvis du laver en blog om dem  Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #812: 17 Maj 2009, 21:03 »

Jeg er desværre begyndt at gå lidt død i et nuværende spil jeg har, og overvejer nu et nyt hold at spille med som evt, også kunne kaste en blog af sig.

Jeg har tænkt lidt over den skotske liga hvor jeg enten vil spille med Glasgow Rangers (måske for lidt udfordring i det i længden) eller et hold som Aberdeen eller Hibernian. Men jeg tvivler lidt på at der vil være den store interesse for en blog om et skotsk hold..?

Jeg har også overvejet et hold som Dortmund eller Chelsea. Hvis jeg skulle spille med Chelsea så skulle det være for at føre et bestemt transferpolitik ud i livet. Nemlig at købe de største af de største spillere. Ikke noget med at købe en fremtidens mand til billige penge som man på forhånd ved bliver en succes. Men i stedet købe spillere som Kaka, Messi, Zlatan Ibrahimovic osv.

Men kunne godt tænke mig at høre om der vil være interesse for en blog om en af de nævnte hold, eller om der evt er nogle med et godt forslag til et andet hold jeg kunne være..? - evt. gerne skriv hvorfor

Jeg vil sku gerne høre om Dortmund. Det er et virkelig fedt hold og det kunne blive en rigtig fed blog. Du kan bygge holdet op igen og få det etableret som et tophold som det fortjener.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #813: 18 Maj 2009, 18:30 »

Det bliver Dortmund så.. Vil i løbet af de næste par dage prøve at stable et godt spil på banen med dem, og så må vi se om spillet fanger mig og om der kommer en blog ud af det.   Wink
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #814: 18 Maj 2009, 18:35 »

Here we go again, again and again. Har aldrig haft en blog, der har varet mere end 7 måneder. Det vil jeg lave om på, og lave en LLM blog. Klubben er sikker, men holder den til mig selv. Vil i være intreseret i en LLM blog. ? Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #815: 18 Maj 2009, 18:37 »

Here we go again, again and again. Har aldrig haft en blog, der har varet mere end 7 måneder. Det vil jeg lave om på, og lave en LLM blog. Klubben er sikker, men holder den til mig selv. Vil i være intreseret i en LLM blog. ? Smiley

Helt klart! Intet er bedre end en LLM-blog!  Thumbs Up
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #816: 18 Maj 2009, 18:54 »

Vil helt sikkert kigge ind forbi din blog, hvis du laver den. Smiley
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #817: 18 Maj 2009, 21:24 »

Vil da kigge forbi, og se om den fabger mig:)
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #818: 18 Maj 2009, 21:26 »

Vil også kigge og se om den fabger mig Opstemt
Logged

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #819: 21 Maj 2009, 11:10 »

Er der nogen der gerne vil have en SønderjyskE blog
Logged

FMFreaks inside you.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #820: 21 Maj 2009, 11:24 »

ikke nogen
Logged

FMFreaks inside you.

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #821: 21 Maj 2009, 11:45 »

Stadig ingen Skuffet Græder
Logged

FMFreaks inside you.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #822: 21 Maj 2009, 12:07 »

Sønderjyske ville da være spændende, de har et Okay hold, så vil da følge med, så længe jeg kan.
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #823: 21 Maj 2009, 12:09 »

Sønderjyske ville da være spændende, de har et Okay hold, så vil da følge med, så længe jeg kan.
OK den første update kommer ved 4 tiden Smiley
Logged

FMFreaks inside you.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #824: 21 Maj 2009, 12:11 »

ja, så skal du nok ikke regne med en Kommentar, før engang i aften, skal nok kommentere, men har lige en Fodbold kamp der skulle overståes
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Sider: 1 ... 53 54 [55] 56 57 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010