home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:11:11 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 704 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 57192 gange)
Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #795: 07 Maj 2009, 13:23 »

Jeg har gang i et LLM-spil, og overvejer at starte en blog op, hvor jeg kommer med et par opdateringer pr. sæson. Er der stemning for dette?

Jeg er vild med LLM så kom endelig med det..
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #796: 07 Maj 2009, 13:24 »

Hvad med Queens Park Rangers, Lonsdale?

hmm Queens Park... tænke tænke... venter på lidt flere forslag.. Kunne nok være spændende med et hold fra et land man ikke hører så meget om.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #797: 07 Maj 2009, 13:27 »

hmm Queens Park... tænke tænke... venter på lidt flere forslag.. Kunne nok være spændende med et hold fra et land man ikke hører så meget om.
Hvad med Santos Laguna fra Mexico. Man høre ikke meget fra den liga, og de har flere gode spillere som Arce, Benitez og Vuoso. Ellers kunne jeg godt tænke mig at hører fra Major Soccer League. Smiley
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #798: 07 Maj 2009, 13:38 »

Hvad med Santos Laguna fra Mexico. Man høre ikke meget fra den liga, og de har flere gode spillere som Arce, Benitez og Vuoso. Ellers kunne jeg godt tænke mig at hører fra Major Soccer League. Smiley

Whoop whoop... Lyder da ekstremt spændende venter stadig på nogle flere forslag..
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #799: 07 Maj 2009, 15:46 »

Går og overvejer at starte en blog da jeg alligevel skal være hjemme de næste 6 uger mindst med brækket knogle i anklen. Men spørgsmålet er så hvem skal jeg være? Vil gerne være et hold i den bedste eller næste bedste række i det givne land og holdet må gerne have lidt penge at gøre med.. Må bare ikke være et storhold af formater...

Håber i kan komme med nogle foreslag...

Ved ikke lige hvor mange penge de har at gøre godt med, men hold som Nürnberg, 1860 München og Kaiserslautern kunne være meget spændende at høre om.. Klubber som har et potentiale til at blive et storhold.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #800: 13 Maj 2009, 12:33 »

Ja vil meget gerne se en blog fra din side

Hold: FC Midtjylland
Kunne vildt godt tænke mig at hører om FCM, da det er langtid siden vi sidst har haft en blog om dem, de har en meget spændende trup, men nogle rigtig gode talenter, også ville det være spændede og se om du kunne fører dem det sidste trin op af trappen så de kan vinde SAS Ligaen.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #801: 13 Maj 2009, 12:47 »

Beklager, Zeman.. Kom lige i tanke om det arbejde, jeg lagde i min sidste blog. Tvivler på, at jeg ville kunne lægge det samme arbejde i den nye blog, og når det ikke kan gøres ordentligt, kan jeg ligeså godt lade være med at gøre det.

Sorry.
Logged


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #802: 17 Maj 2009, 17:37 »

Heej gutter.

Jeg går med "drømmen" om, at starte min første fm blog, her på FMFreaks.
Jeg har tænkt meget, og er hele tiden kommet tilbage til et hold, nemlig F.C.K - Grunden til jeg gør det, er de er mit absolutte favoritteam. Jeg har skrevet nogle "pcm" stories, på "PCMGeeks", men havde dog svært ved at fuldføre dem..

Men den store stopklods, er.. En AFC eller lign. har allerede en opstartet FCK blog. En glimrende blog. Er der så mindre sandsynlighed for I "læsere" også gider læse min? (:
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #803: 17 Maj 2009, 17:45 »

Jeg læser stadig gerne, jeg er ligeglad om der allerede er en med FCK (selvom jeg er brøndby fan) bare du laver noget andet
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #804: 17 Maj 2009, 17:46 »

Selvfølgelig vil jeg ikke så den samme vej med hensyn til opsætning/skrivemåde osv. Smiley
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #805: 17 Maj 2009, 17:49 »

Heej gutter.

Jeg går med "drømmen" om, at starte min første fm blog, her på FMFreaks.
Jeg har tænkt meget, og er hele tiden kommet tilbage til et hold, nemlig F.C.K - Grunden til jeg gør det, er de er mit absolutte favoritteam. Jeg har skrevet nogle "pcm" stories, på "PCMGeeks", men havde dog svært ved at fuldføre dem..

Men den store stopklods, er.. En AFC eller lign. har allerede en opstartet FCK blog. En glimrende blog. Er der så mindre sandsynlighed for I "læsere" også gider læse min? (:

Lav den sguda hvos du har lyst...

Men ja der er da selvfølgelig mindre chance, hvis der allerede er en med FCK Wink
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #806: 17 Maj 2009, 17:56 »

Altså skriver den jo også "mest" fordi jeg gerne vil igang med et save, og samtidig vil dele mine oplevelser med jer.

Men det ville være at lyve, hvis jeg ikke også gør det, fordi jeg vil have folk skal læse det jeg skriver. Men som udgangspunkt, for min egen skyld.
Logged

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #807: 17 Maj 2009, 17:58 »

Kom med den Peace
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #808: 17 Maj 2009, 18:06 »

Vil da så gå igang med tekst/save/grafik osv Smiley
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #809: 17 Maj 2009, 18:14 »

Går og overvejer at starte en blog da jeg alligevel skal være hjemme de næste 6 uger mindst med brækket knogle i anklen. Men spørgsmålet er så hvem skal jeg være? Vil gerne være et hold i den bedste eller næste bedste række i det givne land og holdet må gerne have lidt penge at gøre med.. Må bare ikke være et storhold af formater...

Håber i kan komme med nogle foreslag...

Kunne virkelig godt tænke mig at se en blog om Malaga eller Real Murcia.
Malaga som er nyoprykket til La Liga, har et utrolig spændende hold hvor de største stjerner er Duda, Eliseu, Baha, Adrian og Jesus Gamez og mange andre faktisk. Der er så sindsyg mange penge at købe ind for, men sådan er det jo med bundholdene men du kan da hente et par stykker på fri transfer eller på leje, men jeg mener dog ikke at der brug for de helt store forstærkninger til holdet. De har bestemt holdet til at holde sig oppe i den bedste spanske række, og til at nå op på de europæiske pladser inden længe.

Real Murcia er ligeledes et spændende hold. Her huserer bla. kæmpe-talentet Daniel Aquino, som vel nok også er holdet største stjerne, mens midtbanespilleren Bruno og den tidligere Real Madrid forsvarer Mejia også er værd at fremhæve. Og efter første sæson får du jo også Goitom tilbage fra leje opholdet i Valladolid, og så har du igen en rigtig mål-scorer.

Ser helst at du laver din blog om Malaga, og hvis du vil have mere at vide om klubben, kan du bare sende en PB.
Men valget er selvfølgelig dit, og glæder mig til at læse bloggen, uanset hvilket hold det bliver.

Smiley
Logged

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010