home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 57161 gange)
Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #750: 03 Maj 2009, 17:54 »

Jeg vil starte med et nyt hold, og derfor prøve at starte en seriøs blog.. Jeg er for det meste gået død i starten, men vil nu prøve at tage mig sammen..

Jeg ved bare ikke om det skal være med:
River plate
Boca Juniors
Dynamo Kiev
eller Palmeiras

hvem vil i helst høre om?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #751: 03 Maj 2009, 18:08 »

Jeg vil rigtig gerne, høre om et af de bedste hold i Sydamerika. Nemlig Boca Juniors. Hvis du kan komme med gode gennemgange af truppen osv. Så får du mig som fast læser! Smiley
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #752: 03 Maj 2009, 18:11 »

Midtjylland og Boca er begge spændende muligheder. Jeg er faktisk rigtig tændt på Midtjylland, men vil da gerne lige høre om der kommer flere muligheder Wink
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #753: 03 Maj 2009, 18:12 »

Jeg vil starte med et nyt hold, og derfor prøve at starte en seriøs blog.. Jeg er for det meste gået død i starten, men vil nu prøve at tage mig sammen..

Jeg ved bare ikke om det skal være med:
River plate
Boca Juniors
Dynamo Kiev
eller Palmeiras

hvem vil i helst høre om?
Dynamo Kiev
Logged

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #754: 03 Maj 2009, 20:09 »

Kunne godt tænke mig at lave en blog fra FmFreaks. Har tidligere lavet nogle på andre hjemmesider.

Så 2 spørgsmål vil jeg give jer..

Skal det være en blog med lang tekst men kun updates 3-5 gange om ugen eller en blog der er kort tekst på, men updates hver dag?.
Personligt foretrækker jeg den med lang tekst, men vil gerne høre hvad i vil læse..

Og klubvalget..
Skal det være fra Toulouse år 2014, hvor jeg for første gang har vundet Ligue 1 i sæson 2013/2014
Skal det være AS Roma fra et helt nyt spil af.
Eller skal det være de spanske Villarreal?



Har kun fået et svar og det var kort update og en gang om dagen..
Vil ihvertfald PRØVE at lave en om dagen. Kan godt være at jeg skal være sammen med vennerne en dag eller 2 Smiley..

Weekenderne bliver det nok ikke til megen spillen, da det er min storbrors computer det kan køre på.

Så indtil videre er det Roma, forhåbentlig en kort update om dagen..

Vil gerne have lidt svar fra nogle stk. da det ikke er så sjovt at lave en blog hvor der er en der følger.
Logged


Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #755: 03 Maj 2009, 20:52 »

Jeg synes Roma lyder som en god idé xanor. Derimod ville jeg synes bedre om, hvis det var knap så ofte der kom en update. På den måde kan du selv bestemme lidt mere, hvornår du egentlig vil skrive - formentlig når du har tid og lyst Smiley og samtidig er man ikke "presset" til at tjekke og følge med hver dag, hvis man læser med Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #756: 03 Maj 2009, 20:54 »

Først og fremmest en stor tak til dig, Caspper, for at vælge nogen hold man aldrig hører om. Det er noget jeg har ønsket længe. Jeg ser helst, at du vælge Palmeiras, da de skulle råde over et par af FM09 største talenter. Ellers er River ej at fornægte.

Xanor: Længden på dine updates vælger du helt selv. Personligt vil jeg gerne læse om dit Toulouse mandskab, da det lyder til at være et spil, du er glad for. Evt. kan du skrive en update om de forgange sæsoner.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #757: 03 Maj 2009, 21:01 »

Det vil blive kort om de foregående sæsoner hvis det vil blive Toulouse. Vil kun skrive hvordan jeg kom til klubben, transfersne og placeringen i ligatabellen.. Tror jeg vælger de lange updates. Så kan jeg skrive på dem hver dag så de bliver længere. Er stadig i tvivl om klubvalget, men tror ikke det bliver Villarreal..

EDIT: Er egentlig også landstræner for Elfenbenskysten hvor jeg ligger nr. 12 i verdensranglisten.
Logged


motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #758: 03 Maj 2009, 21:03 »

Jeg vil starte med et nyt hold, og derfor prøve at starte en seriøs blog.. Jeg er for det meste gået død i starten, men vil nu prøve at tage mig sammen..

Jeg ved bare ikke om det skal være med:
River plate
Boca Juniors
Dynamo Kiev
eller Palmeiras

hvem vil i helst høre om?

Boca Juniors ville jeg med glæde høre om. Smiley
Palmeiras kunne også være spændende men holder dog stadig på Boca.


Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #759: 03 Maj 2009, 21:08 »

Så tror jeg, at det er tid til at komme tilbage på blogscenen Smiley

Denne gang vil jeg ikke spille LLM. Har lige ført et hold til Premier League, og jeg har indset hvor meget arbejde der skal lægges i sådan en projekt, så det er udelukket!
Jeg er meget åben for forslag. Jeg vil helst ikke ligge og kæmpe med økonomien, så den skal helst være i orden. Med hensyn til ligaer skal det helst være i Europa, som man kender noget til, men jeg vil da kigge på det, hvis der kommer en eksotisk liga på banen Smiley Holdet skal gerne ligge i toppen eller midten af den respektive liga. Smiley
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #760: 03 Maj 2009, 21:11 »

Så tror jeg, at det er tid til at komme tilbage på blogscenen Smiley

Denne gang vil jeg ikke spille LLM. Har lige ført et hold til Premier League, og jeg har indset hvor meget arbejde der skal lægges i sådan en projekt, så det er udelukket!
Jeg er meget åben for forslag. Jeg vil helst ikke ligge og kæmpe med økonomien, så den skal helst være i orden. Med hensyn til ligaer skal det helst være i Europa, som man kender noget til, men jeg vil da kigge på det, hvis der kommer en eksotisk liga på banen Smiley Holdet skal gerne ligge i toppen eller midten af den respektive liga. Smiley

Porto ville være sjove at læse om og de spiller da også i en eksotisk liga  Cool
Logged

Jau-Kax
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #761: 03 Maj 2009, 21:12 »

Jeg ved, der er en blog allerede, men jeg kunne da godt tænke mig at se dig skrive om United Pepe Peace
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #762: 03 Maj 2009, 21:12 »

Så tror jeg, at det er tid til at komme tilbage på blogscenen Smiley

Denne gang vil jeg ikke spille LLM. Har lige ført et hold til Premier League, og jeg har indset hvor meget arbejde der skal lægges i sådan en projekt, så det er udelukket!
Jeg er meget åben for forslag. Jeg vil helst ikke ligge og kæmpe med økonomien, så den skal helst være i orden. Med hensyn til ligaer skal det helst være i Europa, som man kender noget til, men jeg vil da kigge på det, hvis der kommer en eksotisk liga på banen Smiley Holdet skal gerne ligge i toppen eller midten af den respektive liga. Smiley
At. Madird
Marseille
Lyon
Man City(Oplagt, når du ikke vil kæmpe med økono.
OB
FCM
Leverkusen
FC Bayern
__
Dem jeg lige nu kan have lyst til at læse om, men andet hvis det er godt kan også lokke.)
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #763: 03 Maj 2009, 21:15 »

Simze: Porto er til seriøs overvejlse! Har længe haft en forkærlighed for Porto, så det er muligt.

Svensen: Er Liverpool-fan, så den går desværre ikke Grin

cjensen: Bayern München kunne godt være interessante. Tak for forslagene Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #764: 03 Maj 2009, 21:18 »

Den karantæne ramte Pepe: Jeg kan kun anbefale dig, en eksotisk liga man ikke hører så meget om. Navnligt den amerikanske eller australske vil jeg elske. Ellers ser jeg dig gerne i Anderlecht, Standart Liege, Malmö eller Groningen. Deres økonomi skulle meget gerne være i orden.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010