home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 653 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 57101 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #705: 26 Apr 2009, 20:13 »

Enig med alle jer andre.
Vil helt klart følge med, Newton.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #706: 30 Apr 2009, 14:25 »

Hey damer, herre, piger, drenge, pimps og ho's der babber gren!
I maj måned skal jeg sgu' ikke det helt store i dette skoleår. Solbrillerne er så småt trådt ind hos de fleste i min klasse, og sommeren nærmer sig med hastige skridt. Vi har ikke store afleveringer mere, og i næste uge, kommer de sidste vidst. Det giver mig mulighed for at kunne lave en blog, og det vil jeg selvfølgelig forsøge at gøre!

Efter et par måneder uden Football Manager, er min lyst til spillet så småt kommet tilbage igen, og derfor vil jeg gerne i gang med noget igen. Jeg ved bare ikke, hvem jeg skal spille med.....

Så nogen forslag til et hold, jeg kan blogge om?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #707: 30 Apr 2009, 14:28 »

Jeg vil elske en MLS blog, og hellere end gerne med Colorado.

Hvis pimpen er frisk på det, vel og mærke.. Ellers kunne det være nice med noget blog fra Aussie. Peace
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 14:38 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #708: 30 Apr 2009, 14:29 »

Anderlecht har et pisse spændende hold, og jeg kunne godt tænke mig at se dig i spidsen for dem! Opstemt
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #709: 30 Apr 2009, 14:30 »

Hey damer, herre, piger, drenge, pimps og ho's der babber gren!
I maj måned skal jeg sgu' ikke det helt store i dette skoleår. Solbrillerne er så småt trådt ind hos de fleste i min klasse, og sommeren nærmer sig med hastige skridt. Vi har ikke store afleveringer mere, og i næste uge, kommer de sidste vidst. Det giver mig mulighed for at kunne lave en blog, og det vil jeg selvfølgelig forsøge at gøre!

Efter et par måneder uden Football Manager, er min lyst til spillet så småt kommet tilbage igen, og derfor vil jeg gerne i gang med noget igen. Jeg ved bare ikke, hvem jeg skal spille med.....

Så nogen forslag til et hold, jeg kan blogge om?

Hvad med det fantastiske hold fra London? (Arsenal)
- eller noget brasiliansk, her tænker jeg især Palmeiras eller andet fra Sydamerika. Men ligegyldigt hvad du vælger er jeg tilfreds, alt er fedt når du skriver det og det ved du champ!..
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #710: 30 Apr 2009, 14:32 »

Hey damer, herre, piger, drenge, pimps og ho's der babber gren!
I maj måned skal jeg sgu' ikke det helt store i dette skoleår. Solbrillerne er så småt trådt ind hos de fleste i min klasse, og sommeren nærmer sig med hastige skridt. Vi har ikke store afleveringer mere, og i næste uge, kommer de sidste vidst. Det giver mig mulighed for at kunne lave en blog, og det vil jeg selvfølgelig forsøge at gøre!

Efter et par måneder uden Football Manager, er min lyst til spillet så småt kommet tilbage igen, og derfor vil jeg gerne i gang med noget igen. Jeg ved bare ikke, hvem jeg skal spille med.....

Så nogen forslag til et hold, jeg kan blogge om?

Kunne godt tænke mig at høre om et dansk hold. Fx Viborg eller Esbjerg.

BTW starter jeg en PSG blog om et par dage men skal lige skrive nogle updates osv Wink
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #711: 30 Apr 2009, 14:35 »

Kunne rigtig godt tænke mig at høre om et dansk hold. AB ville være genialt!

Ellers Standard Liege! Et genialt hold, og det er en passende udfordring at vælte Anderlecht af tronen, hvilket de er i gang med irl Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #712: 30 Apr 2009, 14:35 »

Ipswich
Det kunne da være fedt hvis du forsøgte at skrive om The Tractor Boys, og prøvede at få dem tilbage til den bedste engelske række, eller endda nå at vinde UEFA Cuppen som de gjorde i 1981. Det kunne være et kanont projekt.

Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #713: 30 Apr 2009, 14:39 »

West Ham naturligvis. Der har endnu ikke vaeret en lang blog om dette hold, saa hvem ved, om du evt. skal lave den foerste?
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #714: 30 Apr 2009, 14:44 »

Tak for alle jeres gode forslag.

Standard Liege og West Ham er uden tvivl de to hold, der trækker mest i mig..

Kigger nærmere på begge hold, og finder det der tiltaler mig mest.

(:
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #715: 30 Apr 2009, 14:45 »

Hey damer, herre, piger, drenge, pimps og ho's der babber gren!
I maj måned skal jeg sgu' ikke det helt store i dette skoleår. Solbrillerne er så småt trådt ind hos de fleste i min klasse, og sommeren nærmer sig med hastige skridt. Vi har ikke store afleveringer mere, og i næste uge, kommer de sidste vidst. Det giver mig mulighed for at kunne lave en blog, og det vil jeg selvfølgelig forsøge at gøre!

Efter et par måneder uden Football Manager, er min lyst til spillet så småt kommet tilbage igen, og derfor vil jeg gerne i gang med noget igen. Jeg ved bare ikke, hvem jeg skal spille med.....

Så nogen forslag til et hold, jeg kan blogge om?
Det kunne være fedt at hører om FC Midtjylland Opstemt Opstemt det er et stykke tid siden vi har haft en lang blog med dem.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #716: 30 Apr 2009, 14:46 »

Synes også West Ham lyder spændende!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #717: 30 Apr 2009, 14:46 »

Kunne godt tænke mig at se dig i en FCK blog Cesc Thumbs Up

Dem er da få af. Så kunne du f.eks lave en mission Scandinavian som jeg prøvede i Blog Light tråden hvor jeg kun hentede skandinavisk, da det er meget udfordrende og spændende at høre om. Håber du vælger dem, da de også ejer en kæmpe økonomi hvor du kan hente gode spillere til. Hentede selv Sebastian Larsson.

Smiley
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 14:50 af AFC » Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #718: 30 Apr 2009, 14:48 »

En blog fra pimpen om England bedste mandskab er ej at fornægte.. Personligt ser jeg dog gerne en blog fra et eksotiks(stav) land, man ikke hører om til hver dag. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #719: 30 Apr 2009, 15:00 »

Jeg har nu kigget lidt på alle jeres forslag, altså i vor kære Football Manager - og faktisk, er der intet, der virkelig har fanget mig. Ingen af trupperne ser så spændende ud, men jeg har jo selv fundet et par hold, som jeg synes kunne være spændende at skrive om:

  • Ajax, Holland
  • Valencia, Spanien
  • Lyon, Frankrig
  • Hertha Berlin, Tyskland
  • Wolfsburg, Tyskland
  • Hearts, Skotland

Ja, jeg har fundet frem til disse hold.
   Hvilket lyder mest spændende?
Logged

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010