|
Simze
|
|
Hej freaks. Har for nylig i denne tråd skrevet at jeg ville starte en ny blog med Man Utd. Dog er en bruger begyndt på en blog med dem og da jeg virkelig har lyst til at lave en blog har jeg nogle hold som i måske ville syntes var interesante at høre noget om:
PSG Marseille PSV Roma Mallorca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Ville være fantastisk med en fransk blog, og som du selv nævner er PSG og Marseille nogle dejlige hold med mesterskabspotentia le.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
det ville være godt med en blog om PSV mit yndlings hold.
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Hey! Jeg går med tanken - og lysten - om at starte en ny blog op. Indtil videre hælder jeg nok mest til at starte med tyrkiske Trabzonspor. Hvad siger i til det? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cesc
Gæst
|
|
Hey! Jeg går med tanken - og lysten - om at starte en ny blog op. Indtil videre hælder jeg nok mest til at starte med tyrkiske Trabzonspor. Hvad siger i til det?  Jeg har ikke så meget andet at sige end, at det lyder yderst spændende. Især når det er dig der er forfatteren. Glæder mig meget!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Lyder vild godt, kunne være spændende at se hvor langt du kan føre alanzinho og co.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ben92
Gæst
|
|
Okay. Går i gang i morgen. Glæd jer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Heps! Tænkte lidt på at fører en ny blog ud i livet, sandsyndligvis om Manchester United, hvis det har nogen interesse? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cjensen94
Gæst
|
|
NH. Hvis du kunne lokkes til at skrive om et lidt mindre hold vil jeg helt sikkert følge med:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
NH. Hvis du kunne lokkes til at skrive om et lidt mindre hold vil jeg helt sikkert følge med:)
Det tror jeg nok ikke bliver aktuelt, da jeg allerede har besluttet mig for at skrive om United. Håber dog du vil følge med alligevel. Andre meninger? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Inferno
|
|
Jeg vil meget gerne se en blog fra dig. Et krav er dog, at den skal hedde Newton Heath.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Crazy-Poul
|
|
din city/wigan blog var rigtig god, så jeg vil da også følge med i en ny blog fra din side uanset holdet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Newton Heath
|
|
Mange tak til jer begge to! Regner med at gå igang inden for den næste uge. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Kom da endelig med bloggen Newton.. ser frem til det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Jeg vil meget gerne se en blog fra dig. Et krav er dog, at den skal hedde Newton Heath.
Enig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|