home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Sep 2024, 22:40 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 769 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56982 gange)
Gungner
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #585: 03 Mar 2009, 19:53 »

Efter at patch 9.03 har jeg valgt at jeg snart vil starte en blog op (:
Holdet skal være fra Tyskland, men jeg er lidt i tvivl hvilke af disse 3 hold det skal være:
Dortmund, Bayern eller Hoffenheim.

Hvad synes i? Smiley

Som Dortmund fan, vil jeg elske at se en Dortmund blog, hvis det bliver gjort rigtigt!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #586: 11 Mar 2009, 17:04 »

Længe siden jeg har haft blog kørende, men nu overveje kræftigt at starte en op. Overveje at starte en blog med et italiansk Low League hold, vil dog ikke afslører hvem. Ville bare lige hører om folk var interesseret..
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #587: 11 Mar 2009, 17:11 »

Det lyder da spændende, så bare kom igang Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #588: 12 Mar 2009, 14:27 »

Nu har jeg næsten lige afsluttet en af mine bedste blogs nogensinde om AS Nancy Lorraine hvor det blev til 4 sæsoner. Det var en FM blog, men nu har jeg tænkt mig noget andet. Nu har jeg både prøvet mig med Madden og Fifa blogs. Denne gang har jeg tænkt mig at lave en ny FIFA blog. Jeg har lavet 2 før. Den ene om West Ham, den anden om Arsenal som kan læses her: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=17010.45

Lagde indlægget herind, da jeg tænkte i kunne give jeres udmelding på om jeg vil lave en FIFA blog. Spillet vil blive 09 og på PS3 som det også var sidste gang. Holdet vil blive Arsenal og foregå næsten som sidste gang i bloggen. Håber i vil komme med jeres mening, for så vil jeg snart begynde at gå igang med skidteriet!
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #589: 13 Mar 2009, 18:27 »

Hej freaks:D

jeg har aldrig lavet en blog før, men kunne godt tænke mig at lave en.
så er der nogen interresse for en blog for mig af som kommer til at omhandle aab?
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #590: 13 Mar 2009, 18:30 »

Som ny blogskriver skal man altid have en chance. Kom med det, hvis du brænder for det. Jeg vil kigge med.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #591: 13 Mar 2009, 18:31 »

det var godt regner med at første update kommer imorgen
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #592: 14 Mar 2009, 00:52 »

Hey y'all!
Jeg går lidt med tanken om at få lavet en god blog her i 09, hvilket jeg ikke selv føler jeg har fået gjort endnu. Kanonen på brystet! er vel min eneste succes i denne version, og det er jeg slet ikke tilfreds med. Derfor vil jeg gerne lave en ny blog, men hvem den skal omhandle ved jeg overhovedet ikke? Jeg har så mange idéer, at jeg kort sagt ikke kan holde styr på det, men jeg er meget åben for forslag til hvem det kan omhandle. En god begrundelse er naturligvis et must før at det bliver det jeg vælger, men I kommer bare med forslag på samlebånd.

Vil folk egentlig overhovedet følge med i en blog fra min side af mere?
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #593: 14 Mar 2009, 00:59 »

Ingen kritik af den enkelte blogskriver, men overordnet set, synes jeg, at det her site er ved at udvikle sig til et blogomania. Der er ufatteligt mange af de her 3-4 udates blogs, som aldrig rigtigt bliver til noget. Det tager meget af lysten af at læse.

Og jeg synes heller ikke, det er den rigtige drivkraft, der får folk til at skrive. Hvis folk ikke får kommentarer, vil folk ikke skrive. Den eneste grund til, at man skriver blogs er vel at få noget respons og konstruktiv kritik tilbage - få folk til at bedømme deres 'værker'. Jeg kan sagtens forstå, at folk ikke vil skrive, hvis de ikke får kommentarer, men det burde bare ikke være det, der sætter en stopper for det. Man udvikler jo også sit sprog af blogskrivning.

Så Cesc. Jeg har ikke rigtigt lyst til at læse en blog, selvom dine er nogle af de bedste på sitet, men der kan jo være nogle andre, der vil.
Logged


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #594: 14 Mar 2009, 01:16 »

Til Cesc.

Hva med Atletic Bilbao? Du må kun købe spillere af baskisk oprindelse.
De må gerne være fra Spanien eller Frankrig, men så skal de også ha/være baskisk som 2.Nationalitet.
Det synes jeg er noget af en udfordring og er lige selv begyndt på et spil med dem.
Jeg vil godt følge en blog af/fra dig, men så skal det også være et hold jeg godt kan li.

Vh.Blackstone
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #595: 14 Mar 2009, 01:40 »

Længe siden jeg har haft blog kørende, men nu overveje kræftigt at starte en op. Overveje at starte en blog med et italiansk Low League hold, vil dog ikke afslører hvem. Ville bare lige hører om folk var interesseret..

Jah tak... Elsker LLM
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #596: 14 Mar 2009, 01:48 »

Dette er off topic. Fedt navn du har!!!.
Lonsdale er noget af det fedeste tøj der findes.
Jeg har en jakke og en hue af mærket og skal snart ha købt en polo også.

Vh.Blackstone
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #597: 14 Mar 2009, 02:14 »

Paris SG , Rennes , Marseille , Bordeaux eller nogle af de andre franske hold... Hvem skal vippe Lyon af pinden hjælp mig med at beslutte hvem...
Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #598: 14 Mar 2009, 02:21 »

Paris SG eller  Marseille.
Så har du nok bedst/bedre chance for at vælte Lyon af pinden, end hvis du vælger Rennes eller Bordeaux.
Du kunne også vælge Monaco eller auxerre.

Vh.Blackstone
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #599: 14 Mar 2009, 09:17 »

Paris SG , Rennes , Marseille , Bordeaux eller nogle af de andre franske hold... Hvem skal vippe Lyon af pinden hjælp mig med at beslutte hvem...

Nogle som er stået op og vil give noget respons....
Logged

Sider: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010