|
JimmyGP
|
|
Det lyder fandeme godt  EDIT: Kan du røbe med hvilket hold? Der er to brugere på sitet, som kender holdet udover mig, men i andre må nøjes med den information; det er et spansk hold 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kasperbp12
|
|
Efter lang tids pause kan det tænkes at jeg kommer med en blog én af dagene...  Lyder godt nok fedt med endnu en blog fra dig af Jimmy! Glæder mig meget til at læse den! Håber det bliver med enten Sporting eller Almería 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Håber det bliver Villarreal.  Ellers ville Almería og Valencia være rimeligt fedt ellers. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
jeg lancerer nok snart min debut i blog-verdenen, med et tysk hold
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
har masser af tid, så hvorfor ikke. min dansk-lærer siger også at jeg kan blive en god skribent, så siger jeg bare igen, hvorfor ikke begynde med en blog xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Lyder godt nok fedt med endnu en blog fra dig af Jimmy! Glæder mig meget til at læse den! Håber det bliver med enten Sporting eller Almería  Det blev det ikke - men to spændende hold...  Håber det bliver Villarreal.  Ellers ville Almería og Valencia være rimeligt fedt ellers.  Der har været for mange blogs med Villarreal til at de overhovedet kan overvejes.. Men de to andre kunne det da godt være - men blev Zaragoza.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Overvejer at starte en ny blog med Blackburn men skal lige se om jeg har meget interesse for gamet. Hvis der er det vil jeg hører om i ville være intereserede i en blog om dem. Har set en vidst igår men den blev stoppet så... Hvad siger i? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Der er et par stykker igang i øjeblikket med Blackburn. Number One kører med Blackburn, og så den der lige er blevet droppet. Kunne være fedt hvis du fandt en anden du interesserede dig for 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
Ok;D har du eller nogle andre nogle ideer til når jeg er færdig med Blackburn:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
Du kan også starte arbejdsløs og se hvad det bringer dig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simze
|
|
God ide tak:)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
starter snart en blog med Wolfsburg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erzael
|
|
God ide tak:)
Selv tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mattias_agger
|
|
Nærmer mig sæsonafslutningen med AIK, så spørger lige igen. Nogen interesse for en blog med dem? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bendtner_23