home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  1 Bruger, 976 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56780 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #390: 18 Jan 2009, 16:12 »

hvis det skulle være en dansk blog vil jeg gerne hører om FC Midtjylland.
Ja, de kunne også være spændende at følge

...sindsygt

Atalanta kunne være spænende, da deres talentudvikling skulle være klasse. Måske et VSD hold. Hvidovre?
ja, jeg kender ikke meget til nogle af holdene, men bestemt også en mulighed Smiley

...sindsygt



Andre forslag?
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #391: 18 Jan 2009, 16:14 »

Er igang med at lave updates til en FCK blog fra min hånd Smiley
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #392: 18 Jan 2009, 16:19 »

Det lyder da spændende.
hvornår regner du med den er færdig?
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #393: 18 Jan 2009, 16:58 »

Er der virkelig ikke nogen der har andre forslag?

...sindsygt

Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #394: 18 Jan 2009, 17:05 »

Jeg overvejer at starte en blog... Meen jeg ved bare ikke lige hvem det skal være med.. Så hvis der er nogen herinde som godt kunne tænke sig en blog med et eller andet hold, så kan jeg se på det, og se om jeg vil lave en blog om den i foreslår..

...Sindsygt


FC. Vestsjælland er klasse at spille med Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #395: 18 Jan 2009, 17:12 »

FC. Vestsjælland er klasse at spille med Smiley
Så er FC vestsjælland føjet til listen over mulige kommende blog-skriverier Thumbs Up

...sindsygt
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #396: 18 Jan 2009, 17:16 »

Andre der har nogle muligheder??

...sindsygt
Logged

Nieki
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #397: 18 Jan 2009, 17:23 »

Hej er der nogen bud på et hold der har så gode spillere men sjove at spille med Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #398: 18 Jan 2009, 17:26 »

Hej er der nogen bud på et hold der har så gode spillere men sjove at spille med Smiley
Nieki, hvis du vil spørge om råd til hvem du skal starte med, ville det være en god idé at gøre det Her
Grunden til at jeg har gjort det, er fordi jeg skal bruge det til en blog Wink

...sindsygt
Logged

Missen93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #399: 18 Jan 2009, 17:30 »

Andre der har nogle muligheder??

...sindsygt
Du kunne også trække lod eller noget i den stil. Tror der er lavet en konkurrence her på siden hvor der stod beskrevet hvordan man kunne gøre det. Tror jeg kunne gøre bloggen spændende  Smiley
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #400: 18 Jan 2009, 17:39 »

Du kunne også trække lod eller noget i den stil. Tror der er lavet en konkurrence her på siden hvor der stod beskrevet hvordan man kunne gøre det. Tror jeg kunne gøre bloggen spændende  Smiley
Ja, det har jeg også været inde og se på, "The Draw", hedder det...
Men mener du så at jeg skal trække lod mellem de hold som jeg har fået anbefalet, eller fuldstændig ligesom i "The Draw"?
Ja, det ville nok gøre bloggen ret spændende Opstemt

...sindsygt
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #401: 18 Jan 2009, 17:45 »

Andre der har nogle muligheder??

...sindsygt

AGF - De er allerede på vej tilbage til toppen af dansk fodbold, men mangler lige det sidste endnu. Så du kunne være manden der skubbede dem den sidste stykke.

Silkeborg - Et hold med deres kvaliteter burde ikke ligge i 1. Division. Så med din hjælp kunne de måske komme tilbage til SAS-Ligaen, og med tiden nå toppen af dansk fodbold.

Deportive - De er ikke længere det storhold som de har været. Så det kunne være sjovt hvis du kunne få dem tilbage til toppen af spansk og europæisk fodbold.

AZ - De ligger i øjeblikket nr. 1 i Holland, så måske du kunne gøre dem kunsten efter?

Feyenoord - De har altid lagt lige efter Ajax og PSV, så udfordringen må være at få dem til tops i hollandsk fodbold, og med tiden også europæisk fodbold.

Dortmund - Økonomiske problemer har gjort at de ikke længere er det storhold som de tidligere har været. Men de er en klub i fremgang. Og med din hjælp, så kan de måske igen nå toppen af tysk fodbold
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #402: 18 Jan 2009, 17:50 »

AGF - De er allerede på vej tilbage til toppen af dansk fodbold, men mangler lige det sidste endnu. Så du kunne være manden der skubbede dem den sidste stykke.

Silkeborg - Et hold med deres kvaliteter burde ikke ligge i 1. Division. Så med din hjælp kunne de måske komme tilbage til SAS-Ligaen, og med tiden nå toppen af dansk fodbold.

Deportive - De er ikke længere det storhold som de har været. Så det kunne være sjovt hvis du kunne få dem tilbage til toppen af spansk og europæisk fodbold.

AZ - De ligger i øjeblikket nr. 1 i Holland, så måske du kunne gøre dem kunsten efter?

Feyenoord - De har altid lagt lige efter Ajax og PSV, så udfordringen må være at få dem til tops i hollandsk fodbold, og med tiden også europæisk fodbold.

Dortmund - Økonomiske problemer har gjort at de ikke længere er det storhold som de tidligere har været. Men de er en klub i fremgang. Og med din hjælp, så kan de måske igen nå toppen af tysk fodbold
Tak for den godt beskrivelse Guldbrand Peace
De er alle føjet til listen.
Hvis jeg selv skal bestemme af dem, skulle det nok blive AGF. De har jo en enorm spændende trup, og så vidt jeg ved er de rimelig godt rent økonomisk Smiley
tak for det..

Andre forslag??

...sindsygt
Logged

Yakushin
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #403: 18 Jan 2009, 18:05 »

CSKA Moskva - En russisk storhold, men en udmærket økonomi, men et særdeles lavt budget for lønninger, hvilket i sig selv giver en udfordring. Klubben har ligeledes tonsvis af potientiale i et hav er gode talenter, som har en stor fremtid foran sig..

Ligeledes går reglerne i den russiske liga det ekstra spændende aft spiller der, man må max have 7 udlændinge i startopstillingen, og man skal have en spiller af egen avl i truppen på under 21 år, hvilket gør man skal overveje alle indkøb nøje.

Desuden byder jobbet som træner for CSKA Moskva på et hav af arvefjerne opgør imod Zenit, Spartak Moskva, Lokomotiv Moskva og Dinamo Moskva, hvor kun sejren tæller hver gang...

En klub, som klart kan anbefales, hvis man ønsker en alternativ udfordring et sted, hvor man normalt aldrig spiller.

/Yakushin
Logged

Manchester City F.C.
Superbia In Proelia

Benjamiin
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #404: 18 Jan 2009, 18:12 »

Synes også du skal vælge CSKA Moskva, som Yakushin nævner, eller måske en anden russisk klub. Dem synes jeg, vi mangler en blog om Wink
Logged

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010