home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 997 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56653 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #270: 27 Dec 2008, 17:44 »

Jeg skal prøve noget nyt. En Madden 09 blog. Er der interesse for det?

Mangler bare noget high-class grafik Smiley. En der vil det?

Lyder lækkert AFC, så må du bare holde en god lang blog Thumbs Up

Grafikken vil jeg dog ikke tage mig af Peace

Har selv lige købt NHL 09 idag, i ved, Ishockeyspillet, og det kunne være der kom en blog ud af det, hvis der altså er interrese. Godt nok en del forksellige spilblogs vi får, men det er jo også lækkert nok Smiley
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #271: 27 Dec 2008, 17:46 »

Er der stemning for, at jeg laver en blog?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #272: 27 Dec 2008, 17:47 »

Det er der helt sikkert JG!

:-)
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #273: 27 Dec 2008, 17:48 »

Gherte:

Ja, ved sku godt der har været smuttere. Hehe.

Men jeg lover at en Madden 09 blog, nok skal finde mig højst ved interessen Thumbs Up.

Nu mangler jeg som sagt bare grafik Smiley
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #274: 27 Dec 2008, 17:51 »

Gherte:

Ja, ved sku godt der har været smuttere. Hehe.

Men jeg lover at en Madden 09 blog, nok skal finde mig højst ved interessen Thumbs Up.

Nu mangler jeg som sagt bare grafik Smiley

Har selv haft problemer med at holde mine igang, så kender det udemærket godt Grin

JG:
Ja tak! Med dine færdigheder skrifligt, og din gode sans for grafik, så kan jeg ikke finde en eneste grund til, at det ikke skulle være godt med en blog fra dig! Så længe den ikke bliver om Barcelona Opstemt
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #275: 27 Dec 2008, 17:56 »

Har selv lige købt NHL 09 idag, i ved, Ishockeyspillet, og det kunne være der kom en blog ud af det, hvis der altså er interrese. Godt nok en del forksellige spilblogs vi får, men det er jo også lækkert nok Smiley

Det er der bestemt interesse for Smiley

Er selv helt vaek i demoen til spillet (kan dog ikke finde ud af det ).
Saa jeg vil i hvertfald foelge din Blog hvis den skulle komme.

Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #276: 27 Dec 2008, 18:01 »

Det er der bestemt interesse for Smiley

Er selv helt vaek i demoen til spillet (kan dog ikke finde ud af det ).
Saa jeg vil i hvertfald foelge din Blog hvis den skulle komme.

Ja det er mega svært at finde rundt i controlsne, derfor har jeg valgt de der NHL94 controls man kan vælge, som er meget mere enkelt. Opstemt
Men om der kommer en blog ved jeg ikke, men jeg kan sagtens forestille mig at jeg vil prøve.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #277: 27 Dec 2008, 20:09 »

Er der stemning for en blog fra mig?

Jeg har allerede startet et spil op med Arsenal og er nu i februar. Jeg prøver at holde spillet så realistiskt som muligt ( minus manager, som er mig selv), og der vil ikke blive lavet sindsygt dyre transfers. Så ikke forvent at jeg udløser Messis frikøbsklausul.

Eftersom jeg er i februar, så vil jeg først lave en update, som beskriver de ting der er sket frem til januar. Så har jeg "Indhentet" mig selv, og så kan jeg lave "normale" updates efter det.

Er der interesse for det? Smiley

Jeg ender sikkert med at starte den alligevel, men vil høre hvad i siger :-)
« Seneste Redigering: 27 Dec 2008, 20:56 af jemil » Logged

19-18!

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #278: 27 Dec 2008, 20:10 »

Er der stemning for en blog fra mig?

Jeg har allerede startet et spil op med Arsenal og er nu i februar. Jeg prøver at holde spillet så realistiskt som muligt ( mknus manager, som er mig selv), og der vil ikke blive lavet sindsygt dyre transfers. Så ikke forvent at jeg udløser Messis frikøbsklausul.

Eftersom jeg er i februar, så vil jeg først lave en update, som beskriver de ting der er sket frem til januar. Så har jeg "Indhentet" mig selv, og så kan jeg lave "normale" updates efter det.

Er der interesse for det? Smiley

Jeg ender sikkert med at starte den alligevel, men vil høre hvad i siger :-)

Jeg synes helt klart du skal starte en blog med Arsenal, især hvis du vil holde det så realistisk Smiley
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #279: 27 Dec 2008, 20:11 »

Kom da bare med en Arsenal blog.
Logged

vuson
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #280: 27 Dec 2008, 20:12 »

JEP!
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #281: 27 Dec 2008, 20:57 »

Okey, jeg regner med at halv års updaten er klar inden imorgen. Og med imorgen, så mener jeg 06.00 da updaten godt kan komme om natten, da jeg er lidt sent oppe i juleferien Opstemt
Logged

19-18!

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #282: 01 Jan 2009, 16:28 »

Jeg har igennem en længere tids periode overvejet kraftigt at starte en blog op, og med den nye patch ude, og med - forhåbentlig - de taktiske evner iorden, så må det vist være på tide at bloggen ser dagens lys.

Jeg vil tage en lidt utraditionel synsvinkel i brug, og skrive fra en hooligan synspunkt. Bloggen vil blive skrevet som en dagbog/fortælling agtigt, og vil enten komme til at omhandle FC Midtjylland eller Odense Boldklub (har ikke helt bestemt mig endnu)

Grunden til at jeg skriver her, er at jeg måske godt kunne bruge lidt inspiration. Jeg har selvfølgelig en masse ideér i hovedet, men kan jeg supplere dem med jeres ideér, så håber jeg at skulle stable en god blog på benene.

Så hvis i har nogle gode ideér/ønsker til en hooligan blog om enten FCM eller OB (eller evt. et 3 hold hvis i ønsker det) så kom med dem.   Wink



Mvh. Guldbrand
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #283: 01 Jan 2009, 16:32 »

Tror ikke at Hooligan synspunktet ville passe til klubber som FCM og OB. Vil ihvertfald mene at en klub som FCM, ikke er særlig langt fremme, på det miljø.

Tror et hold i storbritanien ville være bedre.. Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #284: 01 Jan 2009, 16:37 »

Tror ikke at Hooligan synspunktet ville passe til klubber som FCM og OB. Vil ihvertfald mene at en klub som FCM, ikke er særlig langt fremme, på det miljø.

Tror et hold i storbritanien ville være bedre.. Smiley

Helt enig. Men en af mine ideér var nemlig at det skulle være en nyopstartet gruppe, der med vold skulle skabe et hoolgan miljø.

Så det vil være begyndelsen på et hooligan miljø man ville følge, og deres kamp og bestræbelser på at blive kendt i Danmark og europa.
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010