home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 834 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56616 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #255: 23 Dec 2008, 02:14 »

Ja det kunne være meget interesant, Alek9000 Thumbs Up
Danske hold er altid skide sjove at være, og endnu sjovere at læse om Smiley
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #256: 23 Dec 2008, 02:31 »

Ja det kunne være meget interesant, Alek9000 Thumbs Up
Danske hold er altid skide sjove at være, og endnu sjovere at læse om Smiley
Okay, tak. Men nu må vi lige se om jeg får det først. Ellers må jeg ind til byen og købe det  Thumbs Up
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #257: 24 Dec 2008, 14:15 »

Jeg vil meget gerne komme med en blog, men mit problem er at jeg ikke kan få mit Manager til og virke. Pænt irreterende når lysten er der til at starte min første blog i 09-udgaven.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #258: 24 Dec 2008, 14:25 »

Jeg vil meget gerne komme med en blog, men mit problem er at jeg ikke kan få mit Manager til og virke. Pænt irreterende når lysten er der til at starte min første blog i 09-udgaven.
Hvad er problemet Smiley?
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #259: 24 Dec 2008, 14:27 »

Jeg kan simpelthen ikke få åbnet mit FM efter jeg hentede Patchen til Mac. Før kørte spillet på skinner, jeg har prøvet at slette alle mine FM mapper, og så installere spillet på ny. Men det hjalp heller ikke. Når jeg vil åbne Manager kommer dette op: http://i121.photobucket.com/albums/o223/Benja_04/Billede1-37.png

Har prøvet alt, og gider snart ikke blive ved..
Logged

enged
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #260: 24 Dec 2008, 15:12 »

Hvis nu jeg startede en blog om en bokser, med udgangspunkt i Fight Night spillet, hvad ville stemningen være for det? Det ville hovedsageligt blive skrevet som avis artikler, men måske også med indput af personlige tanker fra bokseren Smiley
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #261: 25 Dec 2008, 00:26 »

MadzeN92 er jo lige kommet op med en Madden NFL blog til PS3. Idag fik jeg også det spil, og er helt vild med det. Så tænkte jeg på at jeg ville gøre det samme som ham, og blogge om et hold? Indianapolis Colts. Hvad siger i til det?
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #262: 25 Dec 2008, 14:44 »

MadzeN92 er jo lige kommet op med en Madden NFL blog til PS3. Idag fik jeg også det spil, og er helt vild med det. Så tænkte jeg på at jeg ville gøre det samme som ham, og blogge om et hold? Indianapolis Colts. Hvad siger i til det?
Er der ikke stemning for det?
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #263: 25 Dec 2008, 15:13 »

Er der ikke stemning for det?

Du kan jo bare starte bloggen og du skal jo ikke blogge for bloggens skyld, men for din egen lyst. Det er det der driver værket.
Men hvis helst vil have en masse læsere (Det er lækkert selvfølgelig), så prøv at start din blog, og se hvad der sker Thumbs Up
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #264: 25 Dec 2008, 15:15 »

Okay, men jeg skal lige have forberedt mig nogle updates, og spillet lidt mere free time Madden.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #265: 25 Dec 2008, 21:34 »

Så jeg endelig fået mit Manager til og virke, og derfor skal der spilles Manager igen, og prøve at finde mit 'Bloghold'. Har I nogle hold I gerne vil høre om, vil gerne finde et hold som spiller i den bedste række, og mulighed for Uefa Cuppen. Gider ikke spille med de bedste i stærke ligaer. Men det bliver en hyggeblog for mit vedkommende, så lange updates og updates hver dag, skal I ikke regne med. :-)
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #266: 25 Dec 2008, 22:06 »

Så jeg endelig fået mit Manager til og virke, og derfor skal der spilles Manager igen, og prøve at finde mit 'Bloghold'. Har I nogle hold I gerne vil høre om, vil gerne finde et hold som spiller i den bedste række, og mulighed for Uefa Cuppen. Gider ikke spille med de bedste i stærke ligaer. Men det bliver en hyggeblog for mit vedkommende, så lange updates og updates hver dag, skal I ikke regne med. :-)

Tottenham, Everton, Brøndby, Villarreal, Sevilla?
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #267: 25 Dec 2008, 23:12 »

-Benja-@.

Jeg syntes du skal prøve med Hull City. Mit blogforsøg med dem gik i vasken, men de er et super spændende hold at spille med. Spændende spillere og god økonomi.
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #268: 25 Dec 2008, 23:20 »

Så jeg endelig fået mit Manager til og virke, og derfor skal der spilles Manager igen, og prøve at finde mit 'Bloghold'. Har I nogle hold I gerne vil høre om, vil gerne finde et hold som spiller i den bedste række, og mulighed for Uefa Cuppen. Gider ikke spille med de bedste i stærke ligaer. Men det bliver en hyggeblog for mit vedkommende, så lange updates og updates hver dag, skal I ikke regne med. :-)
Odense Boldklub

Hurra, vi kæmper for en sag, der gi'r mening i vore' dage
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #269: 27 Dec 2008, 17:41 »

Jeg skal prøve noget nyt. En Madden 09 blog. Er der interesse for det?

Mangler bare noget high-class grafik Smiley. En der vil det?
Logged

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010