home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1042 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 56627 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #240: 20 Dec 2008, 12:41 »

Når det handler om en blog fra din side Cesc, tror jeg det er fuldstændig ligemeget hvilket hold du skriver om. Det bliver altid godt!

EDIT:
Ja, jeg kan vel lige så godt bruge dette indlæg til at annoncere det her. Mig og Kevin(RCD) regner stærkt med snart at starte en netspilsblog op. Vi er begge interesseret i at spille noget netspil i FM, og vi blev hurtige enige om, at lysten til at kreere en blog er på sit højeste. RCD er kendt som en grafisk geni, så i kan uden tvivl forvente en stærk grafisk blog, hvor vi begge regelmæssigt vil opdatere. I skal ikke forvente en blog der opdatere hver dag, for det bliver ikke aktuelt. Dette er mere en hyggeblog eller et hyggespil om du vil, hvor den ene vil gøre alt for at slå den anden!

Vi regner med at tage en dyst med to hold, som ikke ligger i toppen, men som også er for god til at kæmpe om overlevelse. Altså to midterhold.

Så hvis i har nogle foreslag om hvilke hold vi skal battle med må i meget gerne skrive dem her. Vi tager imod hvert tilbud med åbne arme. 

Håber folk vil være interesseret i at se mig banke RCD!
« Seneste Redigering: 20 Dec 2008, 12:56 af Newton Heath » Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #241: 20 Dec 2008, 13:02 »

FCK vs. BIF
Real Madrid vs. Barcelona
AC Milan vs. Internazionale
Manchester United vs. Manchester City
Tottenham vs. Arsenal
Bayern München vs. Hoffenheim.

Dette var bare lidt forslag til hvilke hold i kunne "battle" med (:
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #242: 20 Dec 2008, 13:54 »

Lazio - Roma
Dortmund - Schalke 04
Vejle - Horsens - måske for meget bundhold over dem? Ellers meget spændende  Smiley
Newcastle - Sunderland
Sevilla - Real Betis
Toulouse - Bordeaux
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #243: 20 Dec 2008, 14:01 »

Jeg har været lidt på standby den seneste uge på FmFreaks og især i blog-sektionen, men som I nok ved, kan jeg ikke holde mig fra det. Jeg har længe ikke kunne finde det hold jeg bare skulle være, men nu ligner det at holdet er fundet - og det er spændende! I sidste version af Football Manager, altså 08, elskede jeg at rykke op med hold, hvilket vidst også gælder i år.

Jeg har startet et spil med St. Pauli, en af favoritholdene hos min far. Det er en spændende trup jeg har fået lavet, men om I vil høre om det, ved jeg jo ikke. Så vil gerne spørge om folk er interesserede i en blog omkring St. Pauli? Jeg vil ikke komme med lange updates som i Kanonen på brystet! og sådan, men mindre updates som nok skal blive sjove at skrive.

Første sæson vil jeg gerne færdigspille før jeg kan love en blog, men er lidt over halvvejs, og da der jo er ferie, kan man tillade sig at spille lidt mere. Min intro vil nok blive en stor update med et tilbageblik på sæsonen der gik, men derefter vil det blive mindre updates.

Nå, men er I interesserede?

Synes desværre lidt det var den samme svada sidst du skrev her og det blev ikke nogen succes igen. Håber du vil vælge dit hold rigtig rigtig grundigt i stedet for at spørge herinde, fordi jeg vil meget gerne læse en lang blog fra din side.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #244: 20 Dec 2008, 17:28 »

Når det handler om en blog fra din side Cesc, tror jeg det er fuldstændig ligemeget hvilket hold du skriver om. Det bliver altid godt!

EDIT:
Ja, jeg kan vel lige så godt bruge dette indlæg til at annoncere det her. Mig og Kevin(RCD) regner stærkt med snart at starte en netspilsblog op. Vi er begge interesseret i at spille noget netspil i FM, og vi blev hurtige enige om, at lysten til at kreere en blog er på sit højeste. RCD er kendt som en grafisk geni, så i kan uden tvivl forvente en stærk grafisk blog, hvor vi begge regelmæssigt vil opdatere. I skal ikke forvente en blog der opdatere hver dag, for det bliver ikke aktuelt. Dette er mere en hyggeblog eller et hyggespil om du vil, hvor den ene vil gøre alt for at slå den anden!

Vi regner med at tage en dyst med to hold, som ikke ligger i toppen, men som også er for god til at kæmpe om overlevelse. Altså to midterhold.

Så hvis i har nogle foreslag om hvilke hold vi skal battle med må i meget gerne skrive dem her. Vi tager imod hvert tilbud med åbne arme. 

Håber folk vil være interesseret i at se mig banke RCD!

Dinamo Zagreb - Hajduk Split: Kroatisk had!
Partizan - Crvena Zvezda(Røde Stjerne): Serbisk had!
Steaua Bukarest vs Dynamo Bukarest: To stærke hold med europæisk succes på bagen
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #245: 21 Dec 2008, 11:19 »

Jeg overvejer lidt at starte en blog om Barcelona, vil der være stemning for det? Smiley
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #246: 22 Dec 2008, 23:55 »

Ny blog fra mig?

Hvem bliver det med?

Det er ikke mere end godt en 1-2 uger siden jeg droppede min Hertha Berlin/AC Milan blog. Det var min første blog i denne version af Football Manager, og nu har jeg fundet vejen og lysten til at skrive blogs igen. Jeg har ellers her på det seneste, mistet lysten og kedet mig lidt i hverdagen. Det har så fundet frem til et save som jeg virkelig brænder for. Det drejer sig om den engelske klub, Hull City. Anbefalingen kom fra -Benja- som syntes jeg skulle prøve kræfter med Hull. Det valg er så offentliggjort, og efter at have spillet 1-2 timer på savet, er det kommet frem til at jeg kommer med en blog.

Derfor ville jeg høre om der var stemning for en Hull City blog? Grunden til jeg ville prøve kræfter med Hull City i en blog er at de har en god økonomi, samt gode spillerpotentiale. I virkeligheden må man sige de trives godt.
Nu er problemet så bare at når jeg kommer op med denne blog, mangler jeg noget grafik. Det behøver ikke være overdreven flot grafik, men noget gerne simpelt. Selv er jeg rimelig god til grafik, men det eneste jeg sådanset kan finde ud af er Rammer, Skarphed, Kontrast osv. Så jeg søger altså en grafiker som vil lave simpelt grafik til mig i bloggen. Vedr. må gerne sende en PB Thumbs Up.

Til sidst er der bare at sige, at bloggen nok kommer op imorgen eller 1. juledag. Det er jo jul og det skal fejres med familien. Så der bliver nok ikke tid til FM.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #247: 22 Dec 2008, 23:57 »

Jo, hvis den holder længere end de andre Smiley
Logged


AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #248: 22 Dec 2008, 23:57 »

Syntes da min Hertha blog holdte rimelig længe  Rullende Øjne.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #249: 23 Dec 2008, 00:05 »

Syntes da min Hertha blog holdte rimelig længe  Rullende Øjne.
Okay så. Hvis du laver en, smider jeg lige en comment til de første par updates og ser om jeg gider følge den. Btw holdte er ikke et ord.. Rullende Øjne  Thumbs Up
Logged


Cesc
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #250: 23 Dec 2008, 00:09 »

Alex knepper fluer, åh åh åh åh. Jeg synes det er godt du har holdt en lille pause og er klar til at blogge igen.

Glæder mig til at se den, spændende at se dig i en oprykningsklub - og om du kan holde samme niveau som de gør i virkeligheden. Glæder mig til at se med, men er ikke sikkert jeg vil følge den til punkt og prikke, men alle blogs skal naturligvis have en chance.
Logged

AFC
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #251: 23 Dec 2008, 00:10 »

Okay, tak for den store opbakning.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #252: 23 Dec 2008, 00:58 »

Alex knepper fluer, åh åh åh åh. Jeg synes det er godt du har holdt en lille pause og er klar til at blogge igen.

Glæder mig til at se den, spændende at se dig i en oprykningsklub - og om du kan holde samme niveau som de gør i virkeligheden. Glæder mig til at se med, men er ikke sikkert jeg vil følge den til punkt og prikke, men alle blogs skal naturligvis have en chance.
Det var nu ment positivt, så han ikke laver den slags fejl i bloggen. Men okay, det er ikke mig, der starter tråde op, om hvad ens hvalros hedder  Thumbs Up
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #253: 23 Dec 2008, 01:04 »

Jeg har været lidt på standby den seneste uge på FmFreaks og især i blog-sektionen, men som I nok ved, kan jeg ikke holde mig fra det. Jeg har længe ikke kunne finde det hold jeg bare skulle være, men nu ligner det at holdet er fundet - og det er spændende! I sidste version af Football Manager, altså 08, elskede jeg at rykke op med hold, hvilket vidst også gælder i år.

Jeg har startet et spil med St. Pauli, en af favoritholdene hos min far. Det er en spændende trup jeg har fået lavet, men om I vil høre om det, ved jeg jo ikke. Så vil gerne spørge om folk er interesserede i en blog omkring St. Pauli? Jeg vil ikke komme med lange updates som i Kanonen på brystet! og sådan, men mindre updates som nok skal blive sjove at skrive.

Første sæson vil jeg gerne færdigspille før jeg kan love en blog, men er lidt over halvvejs, og da der jo er ferie, kan man tillade sig at spille lidt mere. Min intro vil nok blive en stor update med et tilbageblik på sæsonen der gik, men derefter vil det blive mindre updates.

Nå, men er I interesserede?

Jeg synes det lyder som en virkelig kanon idé Cesc. Vil med glæde se dig fører St. Pauli til succes. :]

Det fedeste er jo, at St. Pauli har haft deres storhedstid engang - og kan du bringe det tilbage. (:

 Thumbs Up >God idé<
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #254: 23 Dec 2008, 01:19 »

Jeg overvejer at starte en blog op med AaB, når jeg får anskaffet mig FM09, som jeg regner med at få juleaften. Mit første save skal der skrives en blog om.

Har også fundet ud af hvordan man laver grafik (nogenlunde), så jeg er ikke helt tabt på den kant.

Hvad siger I? Skal jeg prøve?
Logged


Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010