home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
08 Sep 2025, 18:37 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
05 Sep 2025, 17:14 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  2 Brugere, 610 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 90561 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: Fremtidige blogs
« Svar #210: 15 Dec 2008, 14:28 »

Præcis euca. Madden er meget let, hvis man bare spiller på det normale niveau, men nu regner jeg med at spille på det aller bedste.

@AFC: Tja, lyder til der er stemning for en Bengals blog. Tror jeg vil starte den efter nytår så Smiley

AFC
Gæst

« Svar #211: 15 Dec 2008, 14:29 »

Præcis euca. Madden er meget let, hvis man bare spiller på det normale niveau, men nu regner jeg med at spille på det aller bedste.

@AFC: Tja, lyder til der er stemning for en Bengals blog. Tror jeg vil starte den efter nytår så Smiley
Det vil jeg bestemt se frem til, Madzen. Hvis min com er kommet tilbage efter nytår, vil jeg med glæde lave grafik til dig Thumbs Up.

eucalyptus
Gæst

« Svar #212: 15 Dec 2008, 14:33 »

Ellers kan du altid justere dine "sliders" mener jeg de hedder. Det gør det væsentlig sværre end bare at gå niveau op.
Men held og lykke med det hvis det bliver til noget!  Wink Opstemt

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #213: 15 Dec 2008, 14:34 »

vil jeg virkelig bliver glad for AFC Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #214: 17 Dec 2008, 13:57 »

Hey guys!

Min første blog døde jo ligesom de mange andre blogs jeg har lavet, og derfor vil jeg gøre noget helt utraditionelt og spørge jer om hvad i synes kunne være spændende at læse om. Jeg er sådan set ligeglad hvad holdet er bortset fra Manchester United, så jeg vil gerne høre forslag! Thumbs Up

LFC

kie
Landsholdsspiller

« Svar #215: 17 Dec 2008, 14:07 »

Hej Alle sammen..

Jeg har overvejet meget om jeg skal starte en bog, med Tottenham?
Jeg syntes det er et meget spænende hold at spille med og ville høre om det er noget som i kunne tænke jer??  Smiley

kie
Landsholdsspiller

« Svar #216: 17 Dec 2008, 14:13 »

Hey guys!

Min første blog døde jo ligesom de mange andre blogs jeg har lavet, og derfor vil jeg gøre noget helt utraditionelt og spørge jer om hvad i synes kunne være spændende at læse om. Jeg er sådan set ligeglad hvad holdet er bortset fra Manchester United, så jeg vil gerne høre forslag! Thumbs Up

LFC

Jeg kunne godt tænke mig at høre om Atletico Madrid..  Thumbs Up

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #217: 17 Dec 2008, 14:19 »

Hey guys!

LFC

Jeg kan se ud ifra dit avatar og din sig. at du godt kan li' Zizou meget godt, så hvorfor ikke skrive en blog hvor han gør comeback? Ikke som spiller men som træner. Jeg syntes det hadde vært rigtigt fedt om du havde skrevet en blog hvor han gør comeback som træner Wink

Mattias_agger
Ynglingespiller

« Svar #218: 17 Dec 2008, 14:27 »

Altid spændende med sager fra dig, LFC :p
Også en god idé fra Sykkelfan_1000

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #219: 17 Dec 2008, 14:29 »

Hej Alle sammen..

Jeg syntes det er et meget spænende hold at spille med og ville høre om det er noget som i kunne tænke jer??  Smiley

Jeg kunne godt tænke mig det.. det lyder fedt  Wink

-LFC-
Manager

« Svar #220: 17 Dec 2008, 15:57 »

Jeg kan se ud ifra dit avatar og din sig. at du godt kan li' Zizou meget godt, så hvorfor ikke skrive en blog hvor han gør comeback? Ikke som spiller men som træner. Jeg syntes det hadde vært rigtigt fedt om du havde skrevet en blog hvor han gør comeback som træner Wink
Så fastslår vi, at det bliver Zizou som træner og da Zizou næppe kommer til Brøndby udelukker det lande som Danmark, Norge, Belgien osv. Skal det så være Frankrig, Marseille, en anden klub i Frankrig, Juventus eller Real Madrid, hvor han starter karrieren?

FKL94
Gæst

« Svar #221: 17 Dec 2008, 15:58 »

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal skrive om et LLM-spil eller United? Hvad synes I?

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #222: 17 Dec 2008, 16:17 »

Så fastslår vi, at det bliver Zizou som træner og da Zizou næppe kommer til Brøndby udelukker det lande som Danmark, Norge, Belgien osv. Skal det så være Frankrig, Marseille, en anden klub i Frankrig, Juventus eller Real Madrid, hvor han starter karrieren?

Hmm, det havde vært fedt om han havde startet sin træner karriere det hvor han startet sin karriere som fodboldspiller, som var i Cannes.

-LFC-
Manager

« Svar #223: 17 Dec 2008, 16:19 »

Cannes...hmm jeg har aldrig prøvet kræfter med lavere ligaer som sådan, så jeg tror sgu jeg starter et spil op med ham dér og ser hvad det bliver til. Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #224: 17 Dec 2008, 16:45 »

Hey guys!

LFC
Kunne faktisk tænke mig og høre et tysk hold. Leverkusen ville jeg meget gerne høre om, da de har et kæmpe potientiale, bare kig på stillingen i Bundesligaen.
Ellers kunne et mindre hold fra England os være spændende, skal dog stadig være fra Premier Legaue.

Hej Alle sammen..

En Tottenham bog, og du er Arsenal fan? (: Ej spøg til side, men er det din første blog? Hvis det er synes jeg klart du selv skal bestemme, men et blog om et italiensk eller spansk hold ville være spændende.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 74 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010