home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 610 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 52770 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1080: 07 Aug 2009, 19:10 »

Guldbrand: FCK måske Smiley ?

Ellers ville jeg helst høre om OB. Hvorfor ved jeg ikke, men gad bare godt vide, hvor langt du kan drive det hold.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1081: 07 Aug 2009, 19:41 »

Jeg gamer i øjeblikket med Valencia og jeg er snart noget til begyndelsen af fjerde sæson. I starten af spillet troede jeg at jeg ville lave en blog med dem så jeg skrev flere updates. Så skulle jeg på ferie og da jeg kom hjem efter 3 uger lavede jeg ikke flere updates. Nu orker jeg dog ikke at lave vanvittig mange updates så jeg ville høre hvad i sagde til at jeg laver 3 meget lange updates over de 3 første sæsoner og når jeg når til den fjerde så vil der blive sat ro på, updatesne osv. Har i lyst til at høre om dem?  Jeg vil lave de 3 lange updates meget grundigt.
Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1082: 07 Aug 2009, 19:58 »

altså, hvis de er skrevet godt, så er jeg lidt ligeglad med, hvor lang updaten er, så længe den er skrevet godt og der er flot grafik. Jeg tror dog, at der er mange, der ikke kan lide lange updates, så jeg synes, at du skal vente lidt med at starte den før du har fået nogle flere svar.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1083: 07 Aug 2009, 20:01 »

altså, hvis de er skrevet godt, så er jeg lidt ligeglad med, hvor lang updaten er, så længe den er skrevet godt og der er flot grafik. Jeg tror dog, at der er mange, der ikke kan lide lange updates, så jeg synes, at du skal vente lidt med at starte den før du har fået nogle flere svar.

Jamen det bliver kun de tre første updates som bliver lange. Det er bare for i får et overblik over hvordan det er gået. Derefter bliver opdateringerne kortere og mere enkle Wink
« Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 20:06 af Simze » Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1084: 07 Aug 2009, 20:05 »

ja, det ved jeg godt, men der er sikkert nogle, som synes det er hårdt, at komme igennem kilometerlange updates.
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1085: 07 Aug 2009, 20:06 »

Ja ok. Jeg vil sørge får de bliver så korte som muligt.
Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1086: 07 Aug 2009, 20:09 »

regner du med, at første update kommer i aften?
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1087: 07 Aug 2009, 20:12 »

Nej. Jeg begynder nok at skrive på den i aften også kommer den måske i løbet af weekenden. Jeg skal lige nyde det sidste af ferien og sommervejret inden skolen begynder igen på mandag( Græder)
Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1088: 07 Aug 2009, 20:18 »

Jeg overvejer at starte en nyt spil i den danske liga, der meget gerne skulle afkaste en blog af sig. Jeg er dog i tvivl om hvilken af følgende klubber jeg skal vælge, og håber på lidt hjælp.

FC Midtjylland - Det går ikke godt for dem i øjeblikket, og det ser ikke ud til at de kan indfri "Vision 2011 - Så udfordringen må være om jeg som manager kan det.

OB - Har ambitioner om to mesterskaber inden år 2015, måske jeg kunne opfylde det krav? De er desuden mit favorithold, men omvendt har jeg spillet med dem flere gange, og prøvet at vinde mesterskabet med dem tidligere. Så vil måske prøve noget nyt i stedet...

AGF - De har et spændende og talentfuldt hold, så kunne være sjovt at se hvad jeg kunne føre dem til.

Viborg eller Silkeborg - To 1. divisionshold som meget gerne skulle rykke op i første forsøg. Her kunne jeg måske også finde på at indføre reglen om kun at købe og benytte mig af danske spillere for at øge udfordringen.

Men kom med jeres meninger, og gerne hurtigst muligt da jeg tripper efter at komme igang. Har i andre forslag til hold jeg kan være i Danmark, så kom meget gerne med dem. Kan være det fanger min interesse.    Thumbs Up

Personligt ville jeg rigtig gerne se en ny fck blog, blandt andet fordi det kunne være spændende, at se om du kunne føre dem til succes i europa og allerede i 1. sæson vil jeg mene, at de har en god nok trup til at gøre sig gældende i Europa. Nu da du er OB fan, regner jeg dog ikke med, du gider, at spille med FCK
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1089: 07 Aug 2009, 20:27 »

Lyder fedt Smiley
Jeg vil godt hører mere Smiley
Logged

Jonni
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1090: 07 Aug 2009, 21:11 »

Jeg er lidt på bar bund m.h.t., hvad jeg skal skrive om i min nye blog.
Jeg vil bede jer brugere om at bestemme hvilken synsvinkel eller hvordan i vil have den skal skrives Smiley

Hver venlig og skriv det her i tråden.

Først overvejede jeg en blog kun med resultater og lidt debat, men nu er jeg på bar bund....

Mvh. Jonni
« Seneste Redigering: 07 Aug 2009, 21:16 af Jonni » Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1091: 07 Aug 2009, 22:03 »

Guldbrand: FCK måske Smiley ?

Ellers ville jeg helst høre om OB. Hvorfor ved jeg ikke, men gad bare godt vide, hvor langt du kan drive det hold.

Personligt ville jeg rigtig gerne se en ny fck blog, blandt andet fordi det kunne være spændende, at se om du kunne føre dem til succes i europa og allerede i 1. sæson vil jeg mene, at de har en god nok trup til at gøre sig gældende i Europa. Nu da du er OB fan, regner jeg dog ikke med, du gider, at spille med FCK

FCK er nok det eneste hold som jeg på forhånd kan afvise at jeg vil starte en blog med.. Udover det faktum at de er suværene i forhold til de andre hold i SAS-ligaen hvad gælder spillertruppen, så har de også langt flere penge... Så udfordringen i et sådan spil er ikke speciel stor..  Og så er der også lige den lille detalje at jeg ikke kan fordrage FCK    Wink

 Lige lidt off-topic:  Nogen der har erfaringer med at have alle europæiske liga'er med som spilbare liga'er? Kunne vildt meget godt tænkte mig et spil hvor jeg har alle liga'er med, men frygter desværre at loade tiden i spillet vil blive for stor, og at lysten til spillet hurtigt forsvinder...
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1092: 08 Aug 2009, 00:33 »

Jeg gamer i øjeblikket med Valencia og jeg er snart noget til begyndelsen af fjerde sæson. I starten af spillet troede jeg at jeg ville lave en blog med dem så jeg skrev flere updates. Så skulle jeg på ferie og da jeg kom hjem efter 3 uger lavede jeg ikke flere updates. Nu orker jeg dog ikke at lave vanvittig mange updates så jeg ville høre hvad i sagde til at jeg laver 3 meget lange updates over de 3 første sæsoner og når jeg når til den fjerde så vil der blive sat ro på, updatesne osv. Har i lyst til at høre om dem?  Jeg vil lave de 3 lange updates meget grundigt.

Du behøver skam ikke lave super lange updates for at opsumere de tre spillede sæsoner. Jeg ville personligt foretrække en lidt kort gennemgang af de spillede sæsonerne, hvor du bare fortæller om de vigtigste ting der er sket, og det er jo ikke noget der behøver at fylde 10 A4 sider i Word(overdrivelse Wink).

Men hvis du selv har mod på det så er der ikke anden end at gå igang, hvis det er godt skal læserne nok komme Smiley
Logged

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1093: 08 Aug 2009, 02:18 »

Jeg gamer i øjeblikket med Valencia og jeg er snart noget til begyndelsen af fjerde sæson. I starten af spillet troede jeg at jeg ville lave en blog med dem så jeg skrev flere updates. Så skulle jeg på ferie og da jeg kom hjem efter 3 uger lavede jeg ikke flere updates. Nu orker jeg dog ikke at lave vanvittig mange updates så jeg ville høre hvad i sagde til at jeg laver 3 meget lange updates over de 3 første sæsoner og når jeg når til den fjerde så vil der blive sat ro på, updatesne osv. Har i lyst til at høre om dem?  Jeg vil lave de 3 lange updates meget grundigt.
Jeg ville have meget lyst til at læse det, da jeg er Valencia fan og hvis det så er godt skrevet, kan man komme igennem sådan en 3 updates, så kan det jo også være at der kan komme lidt gang i hjernen inden man skal starte i skole(onsdag)

Ellers kunne du jo lave de 3 måske ret lange updates hvor der ca. halvejs hvert skifter emne, fra et til andet, så man kan tage en pause, hvis det er for meget at skulle gennem her i sommmervarmen Smiley
Og som T1de siger, behøves det jo ikke at være kilometer lange updates, og hvis de så ikke kommer på samme tid er det ikke noget problem at komme gennem, specielt ikke hvis det er noget der fanger en Opstemt
Logged

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1094: 13 Aug 2009, 22:52 »

Jeg går lidt med tanken om at starte en blog om et dansk hold, men er ligesom Guldbrand, kommet lidt i tvivl. Har 3 hold fra suppen, og så et enkelt hold fra første division, som jeg er lidt uenig med mig selv om hvem jeg skal vælge. Det skal lige siges jeg spiller med den update der er lavet her på siden, så er (næsten) helt up-to-date med transfers.

OB - Har et rigtig stærkt hold, og har mål om at vinde mesterskabet inden for kort tid. De er allerede i første sæson titel-udfordrer til FCK, men det bliver rimelig svært.

Silkeborg - Synes de har et rigtig spændende hold, og jeg kunne godt tænke mig at se om jeg kan efterligne deres bedrifter fra den virkelige verden.

FC Nordsjælland - Har et par rigtig dygtige spillere i truppen, samt en masse unge dygtige spillere. Det kan måske ikke blive til mesterskab i første sæson, men inden for en 4-5 stykker, virker det ikke helt urealistisk.

Vejle - Netop nedrykkede til 1. division, og målet i 1. sæson er vel klart, oprykning!

Jeg vil med alle hold fokusere på talent-udvikling, og samtidig koncentrere mig om at hente dansk. Det betyder ikke at jeg kun køber danskere, men det er der mine fleste indkøb vil være fra.
Hvad synes i jeg skal vælge?
Logged

Sider: 1 ... 71 72 [73] 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010