home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Fremtidige blogs
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 Udprint
Forfatter Emne: Fremtidige blogs  (Læst 52768 gange)
phil0883
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1065: 02 Aug 2009, 13:46 »

Det er du netop Forkert! Det er teksten jeg skal have sådan, jeg prøvede at citere, det t1lde havde srevet i sin blog, hvor han får det til at være som jeg vil have det.
Det står det sådan her:
asdaa
sdadasd
asd
sad
asd
asd
as
sa
das
d
asda

asdasdad
asd
asd
asd
as
as

Men med en masse koder kommer det ud sådan her:
dasdasdasd           dsadasd
asda                   asdasdasdaa
sd                    sadasdasdasdas
ad                     dasdasdasdas
asd                dsadasdasdasd
as
Logged

phil0883
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1066: 02 Aug 2009, 13:53 »

har fundet ud af det!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1067: 02 Aug 2009, 21:59 »

Ny blog fra mig af?:
Hvem skal holdet være med?

Jeg går med tankerne om endnu en blog. Mine seneste 2 blogs har været om FCK, hvor jeg syntes kun en af dem var en succes. Nu vil jeg så prøve at begive mig ud i England hvor jeg vil forsøge mig med en god lang blog der, men hvem? Jeg er åben for alle hold, også i Coca-Cola Championship, men bare ikke helt ned til 2. division. Jeg vil dog sige jeg hælder mest til Premier League, men jeg vil gerne høre jeres version/er.

Bare kom med forslag!
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1068: 02 Aug 2009, 22:02 »

Hmm..
Hvad med Blackburn?
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1069: 02 Aug 2009, 22:05 »

Ny blog fra mig af?:
Hvem skal holdet være med?

Jeg går med tankerne om endnu en blog. Mine seneste 2 blogs har været om FCK, hvor jeg syntes kun en af dem var en succes. Nu vil jeg så prøve at begive mig ud i England hvor jeg vil forsøge mig med en god lang blog der, men hvem? Jeg er åben for alle hold, også i Coca-Cola Championship, men bare ikke helt ned til 2. division. Jeg vil dog sige jeg hælder mest til Premier League, men jeg vil gerne høre jeres version/er.

Bare kom med forslag!

Doncaster! En spændende klub i udvikling, men samtidig en god udfordring.
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1070: 02 Aug 2009, 22:08 »

Blackburn og Doncaster er også gode bud, men det siger mig ikke det store lige nu. Er der andre forslag?
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1071: 02 Aug 2009, 22:11 »

Ny blog fra mig af?:
Hvem skal holdet være med?

Jeg går med tankerne om endnu en blog. Mine seneste 2 blogs har været om FCK, hvor jeg syntes kun en af dem var en succes. Nu vil jeg så prøve at begive mig ud i England hvor jeg vil forsøge mig med en god lang blog der, men hvem? Jeg er åben for alle hold, også i Coca-Cola Championship, men bare ikke helt ned til 2. division. Jeg vil dog sige jeg hælder mest til Premier League, men jeg vil gerne høre jeres version/er.

Bare kom med forslag!
Arsenal, hvis du spiller med en opdateret DB så har de nu mistet Ade og Kolo, hvilket i mine øjne er 2 store tab. Prøv og se hvor langt du kan nå med dem og se om du kan blive mester med dem igen.

Newcastle, før dem tilbage til PL uden stjerner som Martins og Owen.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1072: 02 Aug 2009, 22:13 »

Det lyder som nogen spændende udfordringer, men jeg vil sige jeg ikke er til de store udfordringer i en blog. Jeg tænker også lidt på Everton, som jeg hælder mest til, men ved ikke. Andre?
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1073: 02 Aug 2009, 22:21 »

Det lyder som nogen spændende udfordringer, men jeg vil sige jeg ikke er til de store udfordringer i en blog. Jeg tænker også lidt på Everton, som jeg hælder mest til, men ved ikke. Andre?

Bury?
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1074: 02 Aug 2009, 22:24 »

For ukendt for mig, ellers tak Elne.
Jeg tror jeg vælger Everton, og jeg vil i de kommende dage begynde på nogle updates tror jeg.
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1075: 03 Aug 2009, 10:15 »

kunne godt tænke mig at lave en ny blog, da min blog om netspillet er gået i stå. men er stadig lidt i tvivl om hvilket hold. jeg kunne måske godt tænke mig fck, men i er velkommende til at komme med andre bud, og om i overhovedet er intra i en blog fra mig,
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1076: 03 Aug 2009, 19:52 »

Går lidt og leger med tanken om en blog, da det nu er ferie og der er massere tid til det. Holdet jeg pt. overvejer stærkt er Leeds United, da de har en stor historie bag sig, men har brugt de sidste par sæsoner i de lavere engelske divisioner. Derfor ville det være spændene at genrejse dem, plus at de engelske rækker i mine øjne er de ligaer med mest konkurrence. Mange af holdene er på stortset samme niveau hvilket jo vil skabe ekstra spænding. Leeds er en udfordring jeg ikke tror jeg vil gå træt i, da der er så meget at bygge op igen, hvorfor de er min farvorit klub i en evt. blog fra min side af.
Hvad ville i sige til en sådan blog, og har i overhovedet interesse i det?
Logged

Zeman
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1077: 03 Aug 2009, 19:55 »

vil meget gerne læse med i den blog.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1078: 03 Aug 2009, 20:08 »

Lyder da godt. Prøver at gå igang med spillet i aften og så må jeg se om det overhovedet er noget der fanger mig. Hvis det gør vil jeg nok begynde på selve bloggen om få dage.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fremtidige blogs
« Svar #1079: 06 Aug 2009, 17:07 »

Jeg overvejer at starte en nyt spil i den danske liga, der meget gerne skulle afkaste en blog af sig. Jeg er dog i tvivl om hvilken af følgende klubber jeg skal vælge, og håber på lidt hjælp.

FC Midtjylland - Det går ikke godt for dem i øjeblikket, og det ser ikke ud til at de kan indfri "Vision 2011 - Så udfordringen må være om jeg som manager kan det.

OB - Har ambitioner om to mesterskaber inden år 2015, måske jeg kunne opfylde det krav? De er desuden mit favorithold, men omvendt har jeg spillet med dem flere gange, og prøvet at vinde mesterskabet med dem tidligere. Så vil måske prøve noget nyt i stedet...

AGF - De har et spændende og talentfuldt hold, så kunne være sjovt at se hvad jeg kunne føre dem til.

Viborg eller Silkeborg - To 1. divisionshold som meget gerne skulle rykke op i første forsøg. Her kunne jeg måske også finde på at indføre reglen om kun at købe og benytte mig af danske spillere for at øge udfordringen.

Men kom med jeres meninger, og gerne hurtigst muligt da jeg tripper efter at komme igang. Har i andre forslag til hold jeg kan være i Danmark, så kom meget gerne med dem. Kan være det fanger min interesse.    Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 70 71 [72] 73 74 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010