|
claus-vest
|
|
hvad med southampton har selv et spil kørende med dem og det er en rigtig sjov klub at starte i 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
Hey Freaks  Jeg ville gerne være et hold i den anden bedste række med middel mådigt stadion og bare lidt penge  PS. behøves ikke væren anden bedste må gerne være længere nede eller bunden af den bedste. Hvad med Hospitalet(det hedder de altså  ) i den næstbedste spanske division? De har Barca som Moderklub, så det skulle da være muligt at få låneaftaler i stand med et par gode talenter 
|
|
|
|
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|
|
JosefHaj
|
|
Hey... Nu sker det igen... Jeg har spillet 4 sæsoner med mit LEns hold og det er blevet kedeligt...
Har før spillet LLM men det blev også hurtigt kedeligt...
Nogen der har et bud på en klub... og i må meget gerne begrunde valget...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Heey Freaks!  Jeg søger et hold som jeg kan hygge mig med imens jeg er på sommerferie, det eneste krav der er de skal have profit i hver måned? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Heey Freaks!  Jeg søger et hold som jeg kan hygge mig med imens jeg er på sommerferie, det eneste krav der er de skal have profit i hver måned?  Jeg har et spil kørende med Varde, og jeg er næsten færdig med første sæson. Jeg er gået fra 100.000 til omkring 1,5mio i saldo på det stykke tid. Ellers en klub som Hoffenheim 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MR. Baun
|
|
Jeg har et spil kørende med Varde, og jeg er næsten færdig med første sæson. Jeg er gået fra 100.000 til omkring 1,5mio i saldo på det stykke tid. Ellers en klub som Hoffenheim  Jeg tror hurtigt jeg ville blive træt af et spil med Varde og Hoffenheim er ikke lige min cup te, desværre. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Jeg tror hurtigt jeg ville blive træt af et spil med Varde og Hoffenheim er ikke lige min cup te, desværre.  Så Cadiz, da. De har en enorm saldo, taget ligaen i betragtning. Og de tjener penge selvom de spiller i den 3. bedste spanske række. De har et stort stadion, og et overlegent hold. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackstone
|
|
Ja Cadiz er stærke, men hvad med Marbella fra samme række/liga, da de er en størrere udfordring at spille med end Cadiz vil jeg tro...
Vh.Blackstone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosefHaj
|
|
Den klub jeg søger skal - have utrolig mange penge til tranfser - kunne tiltrække de bedste spillere - skal ikke have en medieplacering som nummer 6 eller der under Håber nogen kan hjælpe 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kipmand
|
|
Mit bud må blive Manchester City
|
|
|
|
|
|
Engang Odense ALTID Odense
___________________ ________ PSN: kasparlyk
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Den klub jeg søger skal - have utrolig mange penge til tranfser - kunne tiltrække de bedste spillere - skal ikke have en medieplacering som nummer 6 eller der under Håber nogen kan hjælpe  Mit bud må blive AC Milan. Man har ikke helt så mange penge i første sæson, men kan sagtens vinde ligaen alligevel. Men klubben tjener pisse mange penge, så i løbet af ingen tid har man en masse penge. I 3. sæson havde jeg et budget på en milliard 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kipmand
|
|
Mit bud må blive AC Milan. Man har ikke helt så mange penge i første sæson, men kan sagtens vinde ligaen alligevel. Men klubben tjener pisse mange penge, så i løbet af ingen tid har man en masse penge. I 3. sæson havde jeg et budget på en milliard  Og det jo næsten det City har efter 1. sæson! 
|
|
|
|
|
|
Engang Odense ALTID Odense
___________________ ________ PSN: kasparlyk
|
|
|
|
|
DavidMadsen
|
|
Han skriver også at de skal kunne tiltrække de aller bedste spillere. Det kan City ikke fra start. Og med hensyn til medieplacering forstår jeg ikke helt om han mener at de skal være seedet fra 1-6 eller 6-X ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Seddet fra 5-? vil jeg tro.. Som sagt kan de ikke tiltrække så mange store, men Milan de har ikke de penge til det  .. Kun hvis de sælger Ronaldinho/Kaka/Pato.. Det tætteste bud vil jeg nok sige City..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Eller Inter kunne også være en mulighed.. Har tit set at de bliver overtaget, men de ligger nok til at vinde  At. Madrid/Villarreal kan også tiltrække nogle gode spillere, men mener ikke at de har det bedste budget..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|