home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  3 Brugere, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 53 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 111820 gange)
poulssen
Lilleputspiller
*

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2085: 30 Jun 2009, 13:55 »

du skal da være FCN:)

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #2086: 30 Jun 2009, 15:37 »

nu har jeg i meget lang tid startet save på save, uden at de har fungeret, så jeg har virkelig brug for hjælp til en klub!
enten i næst bedste række eller et midter/bundhold i bedste med ret mange penge, håber i har et hold i kan begrunde hvorfor jeg skal være, ggerne et de fleste ikke lige er, da jeg har prøvet mange af dem Smiley

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2087: 30 Jun 2009, 15:48 »

Lyder utrolig fedt! Jeg har valgt Hoffenheim, men efter din beskrivelse tror jeg at Sampdoria er klubben. Men vil gerne lige vide, hvor langt er du kommet? Og hvad siger din økonomi?

For jeg er virkelig dårlig til at finasere mig :p

Er ikke selv kommet så langt i nu da jeg først startede spillet op i går. Jeg blev også selv utroligt inspireret af at læse om andres spil med sampdoria så gav dem da et forsøg og har ikke fortrudt det endnu.
Til at starte med fik jeg et transfer bugdet på 55 mio. Du kan dog få det op på 66 mio hvis du vælger at satse på at vinde rækken. Lønbudgettet ligger på 2.25 mio kr om ugen. Sampdoria har dog u troligt mange spillere så budgettet er meget stramt og derfor bliver man nød til at sælge ud i truppen. Du behøver ikke at sælge din førsteholdsspillere da der virkelig er nogle elendige spillere på reserveholdet der for alt alt for meget i løn. Så slæg/fristil dem og så skulle da have et lønbudget med plads til et par store spillere.

Taktikken har jeg valgt at kører en 3-5-2. Tre centrale forsvarsspillere og en defensiv midt med to centrale og to almindelige kanter samt to angribere på toppen til sidst.
Den midterste af mine centerforsvarere bruger jeg som en libero. Han er holdets spilfordeler at trækker med op og deler spillet ud i det offensive. Derudover har han også lavet et hav af mål. En del af dem på langskud.
I angrebet har jeg valgt at bruge Foti og Cassano. Foti som den defensive angriber der skal holde på bolden, og Cassano som den hurtige og tekniske. Det har virket utroligt godt! Alene i venskabskampene har Foti lavet 6 mål på fem kampe mens Cassano har lavet 5 mål på 5 kampe og 5 assists. Bare lige et forslag til taktikken.
Men ellers så held og lykke med dem

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #2088: 30 Jun 2009, 16:12 »

nu har jeg i meget lang tid startet save på save, uden at de har fungeret, så jeg har virkelig brug for hjælp til en klub!
enten i næst bedste række eller et midter/bundhold i bedste med ret mange penge, håber i har et hold i kan begrunde hvorfor jeg skal være, ggerne et de fleste ikke lige er, da jeg har prøvet mange af dem Smiley

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #2089: 30 Jun 2009, 16:18 »

Rolig nu SkovGaards.. Der er ingen grund til at spamme bare fordi du skrev for 35 minutter siden og folk ikke har svaret endnu.. Du skal nok få et svar på et tidspunkt hvis du bare har lidt tålmodighed Smiley

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #2090: 30 Jun 2009, 16:23 »

Rolig nu SkovGaards.. Der er ingen grund til at spamme bare fordi du skrev for 35 minutter siden og folk ikke har svaret endnu.. Du skal nok få et svar på et tidspunkt hvis du bare har lidt tålmodighed Smiley

jeg har ikke mere tålmodighed, vil i gang Skuffet

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #2091: 30 Jun 2009, 16:25 »

Så må du jo selv prøve at finde et hold.. Det er ikke altid man lige kan få et svar inden for 5 minutter..

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #2092: 30 Jun 2009, 16:38 »

Zaragoza. De har en god spandfuld penge og en bunke spillere med et godt potentiale.

Naah.

grinerentype
Gæst

« Svar #2093: 30 Jun 2009, 16:43 »

Hej

Er der nogen der kan svarer mig på om der er kommet en ny update med de nyeste transfers. Og hvis der er hvor kan jeg evt. finde den?Huh

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #2094: 30 Jun 2009, 16:46 »

Ja det er et godt bud eller Real Socidad fra samme liga.
Hvad med Parma måske?, QPR eller Leeds?

Jeg skriver, hvis at jeg kommer på flere hold!

Vh.Blackstone

SkovGaards
Landsholdsspiller

« Svar #2095: 30 Jun 2009, 16:53 »

Ja det er et godt bud eller Real Socidad fra samme liga.
Hvad med Parma måske?, QPR eller Leeds?

Jeg skriver, hvis at jeg kommer på flere hold!

Vh.Blackstone

alle nævnte hold har jeg prøvet, goza og qpr med stor succes Smiley

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #2096: 30 Jun 2009, 16:57 »

Få da Viborg FF op i SAS-ligaen igen, de har en okay trup og økonomi (:

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #2097: 30 Jun 2009, 17:44 »

alle nævnte hold har jeg prøvet, goza og qpr med stor succes Smiley

Hvad med et hold som Celta? Smiley

Naah.

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #2098: 30 Jun 2009, 17:47 »

Er ikke selv kommet så langt i nu da jeg først startede spillet op i går. Jeg blev også selv utroligt inspireret af at læse om andres spil med sampdoria så gav dem da et forsøg og har ikke fortrudt det endnu.
Til at starte med fik jeg et transfer bugdet på 55 mio. Du kan dog få det op på 66 mio hvis du vælger at satse på at vinde rækken. Lønbudgettet ligger på 2.25 mio kr om ugen. Sampdoria har dog u troligt mange spillere så budgettet er meget stramt og derfor bliver man nød til at sælge ud i truppen. Du behøver ikke at sælge din førsteholdsspillere da der virkelig er nogle elendige spillere på reserveholdet der for alt alt for meget i løn. Så slæg/fristil dem og så skulle da have et lønbudget med plads til et par store spillere.

Taktikken har jeg valgt at kører en 3-5-2. Tre centrale forsvarsspillere og en defensiv midt med to centrale og to almindelige kanter samt to angribere på toppen til sidst.
Den midterste af mine centerforsvarere bruger jeg som en libero. Han er holdets spilfordeler at trækker med op og deler spillet ud i det offensive. Derudover har han også lavet et hav af mål. En del af dem på langskud.
I angrebet har jeg valgt at bruge Foti og Cassano. Foti som den defensive angriber der skal holde på bolden, og Cassano som den hurtige og tekniske. Det har virket utroligt godt! Alene i venskabskampene har Foti lavet 6 mål på fem kampe mens Cassano har lavet 5 mål på 5 kampe og 5 assists. Bare lige et forslag til taktikken.
Men ellers så held og lykke med dem

Lyder spænende, de skal helt klart være den næste klub jeg spiller med :-)
Tak for hjælpen

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #2099: 30 Jun 2009, 19:30 »

søger en klub i 5 store ligaer eller i den danske. har ingen søgekriterier men giv gerne en god beskrivelse.
tænker lidt selv enten ACMilan da man skal bygge en hel ny defensiv op.
Eller Brøndby. hader dem og derfor kunne det være sjovt!!!

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010