home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 17:42:26 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 170368 gange)
Danielsen
Manager

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #2070: 29 Jun 2009, 13:52 »

Jeg vil gerne anbefale FC Nordsjælland,

Det er et meget spændende hold de har, man kæmper da nok med om de nederste pladser, men du har også muligheden for at kæmpe med om de øverste 6-7 pladser, og indenfor et par sæsoner kan man endda kæmpe med om mesterskabet. det er ufattelig vigtigt at du ikke rykker ned i første sæson, da du så risikere at miste alle dine stjernespillere, i sådanne tilfælde, skal du bare op i Sas Ligaen med det samme igen..
Et godt transfertip er at købe de billige spillere og endda de gratise spillere, hvis nu en spiller har kontrakt udløb til sommer, så ros ham op gennem hele sæsonen, så er han nemlig mere tilbøjelig til at underskrive en potentiel kontrakt.

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Seller95
Manager

« Svar #2071: 29 Jun 2009, 15:20 »

Hej, jeg søger en dansk klub, det må IKKE være FCK eller BIF, men er åben for alle andre bud, ville dog helst have det skal være en SAS liga klub, men det gør ikke noget hvis det ikke er
Jeg spiller med alle de nyeste transfers som FX lorentzen i Randers
Og de rigtige oprykkere og nedrykkere

På forhånd tak Opstemt

Arsenal <3

Danielsen
Manager

« Svar #2072: 29 Jun 2009, 15:25 »

hvis du spiller med de nyeste opdateringer, så må jeg anbefale Silkeborg IF, da de har et meget spændende hold, med spillere som b.l.a. Jesper Bech, Frank Hansen, Emil Farver, Rejko Lekic og Dennis Flinta, De burde holdet til at blive oppe i sas Ligaen, dog skal de have erhvervet sig en Målmand, da Kenneth Falkenberg ikke er god nok til Sas Ligaen..

Ellers
Jeg vil gerne anbefale FC Nordsjælland,

Det er et meget spændende hold de har, man kæmper da nok med om de nederste pladser, men du har også muligheden for at kæmpe med om de øverste 6-7 pladser, og indenfor et par sæsoner kan man endda kæmpe med om mesterskabet. det er ufattelig vigtigt at du ikke rykker ned i første sæson, da du så risikere at miste alle dine stjernespillere, i sådanne tilfælde, skal du bare op i Sas Ligaen med det samme igen..
Et godt transfertip er at købe de billige spillere og endda de gratise spillere, hvis nu en spiller har kontrakt udløb til sommer, så ros ham op gennem hele sæsonen, så er han nemlig mere tilbøjelig til at underskrive en potentiel kontrakt.

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #2073: 29 Jun 2009, 15:32 »

Hej, jeg søger en dansk klub, det må IKKE være FCK eller BIF, men er åben for alle andre bud, ville dog helst have det skal være en SAS liga klub, men det gør ikke noget hvis det ikke er

På forhånd tak Opstemt

Prøv evt. disse:  Vejle (Selvom de er i 1 division), FCN eller OB.    - Meget sjove hold   Peace

(:

Seller95
Manager

« Svar #2074: 29 Jun 2009, 15:54 »

tak for tilbuddene andre klubber ?

Arsenal <3

AndreasNord
Landsholdsspiller

« Svar #2075: 29 Jun 2009, 18:41 »

Hvor har du hentet den henne?

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #2076: 29 Jun 2009, 21:07 »

Tja, har ikke selv nogen idé. Det skal gerne være et lille hold i 2. - 3. bedste række, ellers skal det være i USA. Men det ville være cool hvis nogen havde nogle erfaringer og kunne anbefale et hold.  Thumbs Up

LOVE UNITED - HATE GLAZER

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #2077: 30 Jun 2009, 01:26 »

Jeg vil gerne bruge noget hurtigt hjælp. Sidder her og har en utrolig stor lyst til at spille FM. Men kan bare ikke finde en ordenlig klub?
Så nu har jeg sadt et spil igang hvor jeg loader England, Italien, Portugal, Spanien og Tyskland

Jeg søger:
Liga: England, Italien, Portugal, Spanien eller Tyskland
Placering: mellem 5-10 (skal helst være i top 10)
Økonomi: Vil gerne kunne starte med et solidt transfer budget, hvor der er mulighed for at købe 1 eller 2 gode spillere ind. Kommer jo an på hvilket hold man vælger.
Andet: Helst et hold med en stjerne eller to.

Jeg vil helst spille i Tyskland eller Portugal. Hvis ikke de lever op til mine krav, så italien eller spanien. England vil jeg helst undgå :-)

Håber i kan hjælpe

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #2078: 30 Jun 2009, 01:29 »

Jeg har også loadet Frankrig :-)

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #2079: 30 Jun 2009, 11:46 »

Vil anbefale dig sampdoria fra italien! har selv lige pt. et spil igang med dem og de er virkelig underholdene at spille med. De er grunden til at jeg har fundet lysten til FM igen, så er sikker på at de er lige så underholdene at være for dig.
Derudover opfylder de stortset også alle dine krav. Det eneste er dog at de er tippet til en 11. plads, men jeg tror at du utroligt nemt du kan få dem i toppen af ligaen allerede i første sæson.
Økonomien er også fin. De har ca. 50 mil at købe ind for, og for det beløb skal du nok kunne skaffe en spiller eller to. Stjernespillere har de også i form af Cassano og Palombo som gør det helt utroligt, og jeg vil råde dig til at holde på dem lige meget hvad.

grinerentype
Gæst

« Svar #2080: 30 Jun 2009, 13:43 »

Hvor har du hentet alle de nye opdateringer???

quuNix
Reserveholdsspiller

« Svar #2081: 30 Jun 2009, 13:47 »

prøv viborg, god talent masse har 6,50 mio at købe for og de har generalt en god trup Smiley

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

John Graversen
Reserveholdsspiller

« Svar #2082: 30 Jun 2009, 13:48 »

Esbjerg eller FC Midtjylland

Naah.

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #2083: 30 Jun 2009, 13:50 »

Vil anbefale dig sampdoria fra italien! har selv lige pt. et spil igang med dem og de er virkelig underholdene at spille med. De er grunden til at jeg har fundet lysten til FM igen, så er sikker på at de er lige så underholdene at være for dig.
Derudover opfylder de stortset også alle dine krav. Det eneste er dog at de er tippet til en 11. plads, men jeg tror at du utroligt nemt du kan få dem i toppen af ligaen allerede i første sæson.
Økonomien er også fin. De har ca. 50 mil at købe ind for, og for det beløb skal du nok kunne skaffe en spiller eller to. Stjernespillere har de også i form af Cassano og Palombo som gør det helt utroligt, og jeg vil råde dig til at holde på dem lige meget hvad.

Lyder utrolig fedt! Jeg har valgt Hoffenheim, men efter din beskrivelse tror jeg at Sampdoria er klubben. Men vil gerne lige vide, hvor langt er du kommet? Og hvad siger din økonomi?

For jeg er virkelig dårlig til at finasere mig :p

DennisKjeldsen
Ynglingespiller

« Svar #2084: 30 Jun 2009, 13:52 »

Nu ved heg godt at du ikke vil have en 1. Divisions klub. Men hvis du tager dig lidt tid til at tænke det igennem så kan  jeg varmt anbefale Lyngby Boldklub!

Efter jeg havde spillet 1 sæson i lyngby rykkede jeg op. Det tog mig ikke andet end en dag. Også kom jeg i sas ligaen. Og derefter blev jeg bare bidt af det. Jeg er igang med min 4. sæson nu. men har ikke spillet i et par dage fordi jeg lige ville prøve noget nyt.

Men jeg anbefaler dig Lyngby Boldklub. Der er masser af grunde til at vælge dem!

Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010