home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 793 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112158 gange)
RMFC
Ynglingespiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1935: 15 Jun 2009, 20:10 »

Så er problemet igen opstået, jeg ved ikke hvem jeg skal være. Jeg er dog ikke i tvivl om at det skal være i den spanske række da spansk fodbold er det der fanger mig mest. Har overvejet Atletico Madrid, Real Madrid og Villarreal.

Atletico Madrid
De har uden tvivl en spændene trup blandet med unge talenter og rutinerede krafter på holdet. En god trup sammensætning der med et par velovervejede indkøb, den rette taktik og træning kan blive et af spaniens bedste, og i fremtiden være et hold der kan kæmpe med om titlen. Med fodboldstjerner som Aguero og Forlan på toppen har de jo en giftig angrebsduo. Kunne godt se udfordringen i at gøre dem til spaniens bedste.

Real Madrid

Ynglingsklubben over alle ynglingsklubber, og også derfor jeg stærkt overvejer dem! Med indkøbende af Kaka og Ronaldo er jeg blot blevet mere inspireret til at spille med kongeklubben. Kunne godt overveje at flytte disse to over på Real Madrids hold, for dermed at gøre spillet mere realistisk. Hvis jeg skulle vælge Real Madrid ville det være fordi jeg godt kunne bruge et spil hvor jeg bare smadre alt modstand. Er dog bange for at dette kun er sjovt de første par sæsonen, for der efter at motivationen ville dø for dem da der ikke er nok udfordring i den slags spil.

Villarreal
Igen en spændene klub, der har gang i noget stort. I forrige sæson blev de nummer 2, mens de ikke har været ligeså velspillende i den netop afsluttede sæson. Ligesom Atletico har de en spændene trup, med Matias Fernandez som den kreative offensive spiller og Rossi - Nihat duoen til at banke bolden i nettet. De har som sagt en spændene trup jeg sagtens kan se potientiale i. Det kunne ligesom med Atletico være sjovt at føre dem til det spanske mesterskab og vælte Real og Barca af tronen.

Er meget i tvivl og vil gerne høre jeres meninger om hvilket af disse 3 hold jeg skal vælge!

Synes at Atletico har et meget spændende hold i FM og det har et dejlig stort potientale + en masse gode spillere. Holdet kan også sagtens klare sig i udenlandet og kæmpe med om titlen, så jeg synes Atletico Wink

Batigol
Manager

« Svar #1936: 15 Jun 2009, 21:05 »

Jeg søger et midterhold med en forholdsvis god økonomi - og transferbudget - til en lille blog. Om det er i Tyskland, Italien, England eller Spanien er for så vidt ligegyldigt! Smiley
Nogle forslag?

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1937: 16 Jun 2009, 13:04 »

Hey.. vil gerne være et italiensk hold men er lidt død ang. hvilket hold jeg skal vælge der.. de skal ikke kune vinde mesterskavet i 1. sæson måske i 3 eller 4 men en okay økonomi nogle foreslag Peace

,,

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #1938: 16 Jun 2009, 13:08 »

Jeg søger et midterhold med en forholdsvis god økonomi - og transferbudget - til en lille blog. Om det er i Tyskland, Italien, England eller Spanien er for så vidt ligegyldigt! Smiley
Nogle forslag?

Blogge om italienske hold plejer at være ret fede.. Evt. Udinese.. Smiley

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1939: 16 Jun 2009, 13:11 »

prøver sgu udinese

,,

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #1940: 16 Jun 2009, 13:12 »

God idé Wink

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1941: 16 Jun 2009, 13:19 »

nogle foreslag til geniale indkøb

,,

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #1942: 16 Jun 2009, 13:22 »

nogle foreslag til geniale indkøb
hvad mangler du?

LOVE UNITED - HATE GLAZER

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1943: 16 Jun 2009, 13:23 »

1 midterforsvar da mine 2 bedste er skadet i 3 måneder helst gratis selv tænkte jeg på en lequi

,,

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #1944: 16 Jun 2009, 13:25 »

Demidov Smiley

Theis Mørup
Førsteholdsspiller

« Svar #1945: 16 Jun 2009, 13:45 »

YOBO !!! Opstemt

(:

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #1946: 16 Jun 2009, 13:54 »

Har leget lidt med tanken om at starte en mini blog om et hold. Ved bare ikke hvilket endnu? En ting er dog sikkert. Holdet skal være et midterhold/bundhold og hele europa er velkommen! Hjælp mig og begrund venligst! Thumbs Up

vestergaard3
Ynglingespiller

« Svar #1947: 16 Jun 2009, 13:56 »

atletico madrid er altid sjove! de har et rigtig fornuftigt hold med aguero og forlan som de farligste på top Opstemt.
villareal er også spændende, mener dog at atletico er bedre i spillet (hvilket jeg ikke syntes de er IRL), og derfor er en større udfordring at spille med.
med real madrid vil du, som du siger, smadre alt modstand og vil tabe lysten med spillet, men derefter kunne der måske ligge spændende jobs forude Smiley

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #1948: 16 Jun 2009, 14:01 »

atletico madrid er altid sjove! de har et rigtig fornuftigt hold med aguero og forlan som de farligste på top Opstemt.
villareal er også spændende, mener dog at atletico er bedre i spillet (hvilket jeg ikke syntes de er IRL), og derfor er en større udfordring at spille med.
med real madrid vil du, som du siger, smadre alt modstand og vil tabe lysten med spillet, men derefter kunne der måske ligge spændende jobs forude Smiley
Begge hold er da spændende på hver sin måde, men synes ikke at det "klikker" når jeg tænker på dem nu. Så de bliver nok fravalgt, du må gerne være mere end velkommen til at komme med flere forslag Cool

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1949: 16 Jun 2009, 14:05 »

Begge hold er da spændende på hver sin måde, men synes ikke at det "klikker" når jeg tænker på dem nu. Så de bliver nok fravalgt, du må gerne være mere end velkommen til at komme med flere forslag Cool

hmm hva med middelsbrough Peace kunne være fedt god økonomi gode spillere de bedste trænings faciliteter

,,

Sider: 1 ... 128 129 [130] 131 132 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010