home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 846 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112514 gange)
real ralle
Førsteholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1800: 07 Jun 2009, 00:26 »

Getafe?

Godt bud, den ligger lige til overvejelse mens jeg venter på flere ideer Smiley

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1801: 07 Jun 2009, 00:27 »

Racing? - Hele vegen igennem fint hold, og en okay økonomi. Du har lejet Garay i første sæson, og har bl.a. Zigic på holdet, samt talenterne Canales og Edu Bedia.

Tag et kig på dem, glimrende midterhold.

- Ellers er Napoli og Genoa hold med RIGTIG spændende trupper, med massere af teknikere og mulighed for at skabe noget stort, dog ikke inden for rekevide af medaljer de første par år Thumbs Up
____

Du skal ikke være bange for at du for hurtigt vinder ligaen, måske i 3 tredje sæson er det muligt, men før det, skal du være god/heldig for at vinde. Toulouse er også et spændende hold, men mange unge franskmænd.

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #1802: 07 Jun 2009, 00:32 »

Tager Toulouse, da det også er ved at være et godt stykke tid siden sidst har spillet i Frankrig :-)

Så må man jo håbe jeg ikke får succes ;-)

pvestergaard
Lilleputspiller
*

« Svar #1803: 07 Jun 2009, 14:12 »

Jeg overvejer lidt at starte med det dårligeste danske hold og se hvor langt det rækker. Har jeg ret i at det er Skovlunde?

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #1804: 08 Jun 2009, 14:30 »

til pvestergaard jo det ville jeg også sige.

Nu til sagen. leder efter et godt offensivt hold nogle ideer`?

Edit: skal være i en af de 5 bedste liga: england,spanien,italien,tyskland og frankrig
« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 14:33 af louisfr » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1805: 08 Jun 2009, 18:02 »

Der er jo utrolig mange!
Arsenal, Man Utd, Chelsea, Liverpool, Tottenham, Man City, At. Madrid, Real Madrid, Barcelona, Valencia, Sevilla, Villareal, Inter, Juventus, Milan, Lazio, Werder Bremen, Bayern Munchen, HSV, Wolfburg, Hoffenheim, Lyon, Bordeaux, Marseille osv.

schöler/*-*
Gæst

« Svar #1806: 08 Jun 2009, 19:01 »

Er der nogen der har erfaringer med landshold fra Sydamerika? Sidder og overvejer Paraguay, Uruguay og Colombia, måske flere?

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #1807: 08 Jun 2009, 19:38 »

Er der nogen der har erfaringer med landshold fra Sydamerika? Sidder og overvejer Paraguay, Uruguay og Colombia, måske flere?

Jeg vil selv utrolig gerne være Paraguay men man kan vidst ikke være dem  Huh

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #1808: 08 Jun 2009, 19:40 »

Har kun prøvet Brasilien men det var fint (:

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #1809: 08 Jun 2009, 19:41 »

Hej

Jeg søger et ikke top hold(1-4)) i den bedste række, eller et hold der ligger til oprykning i den næst-bedste række.
Eneste krav er at holdet har en nogenlunde økonomi, og holdet ligger i Italien, Spanien, England, Frankrig, Tyskland eller Holland.

Fyr løs..

Arsenal!

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #1810: 08 Jun 2009, 19:45 »

Hertha Berlin, Everton, Sunderland, West Ham, Napoli (spiller jeg med), Sampdoria, Lazio, Palermo, Udinese, Getafe, Deportivo, Toulouse

Der er masser af muligheder, men personligt synes jeg Napoli er et rigtigt godt bud. De har et spændende hold, blandet med unge talenter og lidt mere rutineret spillere Smiley økonomien i klubben er fin, og man har en ok chance for at tiltrække nogle ret kompetente spillere til klubben Smiley

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #1811: 08 Jun 2009, 19:46 »

Prøv med Juventus (:

Zone 43
Manager

« Svar #1812: 08 Jun 2009, 19:46 »

Atalanta!

Okay, økonomien er ikke just den bedste, men det har potentiale til at nå Europa indenfor 2-3 år. Tilmed er klubbens ungdomssystem et af bedste i Italien, og måske endda verdenen. Bl.a. har man været med til at udvikle Roberto Donadoni , Alessio Tacchinardi, Domenico Morfeo, Giampaolo Pazzini, Riccardo Montolivo, Ivan Pelizzoli, Samuele Dalla Bona til stjerner i Italiensk fodbold.

Spiller selv med dem, godt nok i FM08, og jeg ser det som en utrolig spænende udfordring, at få holdet fremad!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fcm-star
Reserveholdsspiller

« Svar #1813: 08 Jun 2009, 19:51 »

Atalanta!

Okay, økonomien er ikke just den bedste, men det har potentiale til at nå Europa indenfor 2-3 år. Tilmed er klubbens ungdomssystem et af bedste i Italien, og måske endda verdenen. Bl.a. har man været med til at udvikle Roberto Donadoni , Alessio Tacchinardi, Domenico Morfeo, Giampaolo Pazzini, Riccardo Montolivo, Ivan Pelizzoli, Samuele Dalla Bona til stjerner i Italiensk fodbold.

Spiller selv med dem, godt nok i FM08, og jeg ser det som en utrolig spænende udfordring, at få holdet fremad!

Lyder spændende, vil kigge på dem.

Men bare fyr løs..

Arsenal!

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #1814: 08 Jun 2009, 19:55 »

Hej

Jeg søger et ikke top hold(1-4)) i den bedste række, eller et hold der ligger til oprykning i den næst-bedste række.
Eneste krav er at holdet har en nogenlunde økonomi, og holdet ligger i Italien, Spanien, England, Frankrig, Tyskland eller Holland.

Fyr løs..
Hvad med Catania? Udmærket økonomi, potentiale til midterplacering til trods for medieprognose på 20 i Serie A, de har spillere som udvikler sig rigtig godt. I det hele taget en fantastisk klub  Thumbs Up

Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010