home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112533 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1785: 05 Jun 2009, 14:11 »

Så er der hold som Hannover, Gladbach, Hoffenheim, FC Köln.

Jeg ved ikke rigtig med deres penge, men mon de ikke har omkring 30 mio kr.

motZ
Gæst

« Svar #1786: 05 Jun 2009, 14:12 »

He Smiley
Kunne godt tænke mig at spille med et hold i tyskland som skal kunne lokke de fleste fra sas ligaen til(eksempel).  Og også have en god sum penge, men stadig ikke være top hold.
Nogle erfaringer? Smiley

På forhånd tak .

Så tag Bayer Leverkusen. Har et utrolig spændende hold. De to fantastiske kanter i Barnetta og Renato Augusto er virkelig guld værd for holdet, mens Patrick Helmes imo skal ligge alene oppe på toppen, mens Barnetta og Augusto skal ligge på hhv. den venstre offensive midt og den højre off. midt. Arturo Vidal og Simon Rolfes er de to midtbanespillere som skal ligge på midtbanen sammen. To utrolig gode og boldsikre spillere som nok skal stoppe en hel del af det der nu skulle komme i mod dem. Simon Rolfes, mener jeg kan spille den defensive midt, og der spiller han også fantastisk, mens det så vil være en god idé at have Vidal lige foran Rolfes.

Måske skal du have dig købt en ekstra angriber da Kießling er meget skuffende i FM. Han har rigtig gode mentale og også fysiske egenskaber, men hans egenskaber med bolden er ikke særlig gode, og han er imo meget undervurderet i spillet.

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #1787: 05 Jun 2009, 14:15 »

vil kigge på jeres muligheder tak for svarende Smiley

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #1788: 05 Jun 2009, 14:24 »

Du kunne også tage Wolfsburg? Man kan vel ikke rigtig regne dem som tophold, selvom de lige har vundet det tyskemesterskab.
Aner ikke hvor mange penge de har, men de har da nogle gode spillere ved jeg.

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #1789: 05 Jun 2009, 14:26 »

wolfsburg har budget på ca 45 mill til transfers

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1790: 05 Jun 2009, 19:01 »

engelske, spanske eller italienske liga..
bedste række..
ikke top 4-5 i de tre lande..
hvem skal jeg være? og hvorfor?

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

schöler/*-*
Gæst

« Svar #1791: 05 Jun 2009, 19:05 »

engelske, spanske eller italienske liga..
bedste række..
ikke top 4-5 i de tre lande..
hvem skal jeg være? og hvorfor?
Prøv Sampdoria! Har tidligere haft et rigtig godt save med dem og efter et par sæsoner kan du måske blande dig i toppen. De har en udmærket trup med store profiler som Palombo og Cassano.
Ellers skulle du prøve Genoa. De har et spillermateriale der er rigtig rigtig godt, og vist også en fornuftig økonomi. De plejer at overraske i mine saves, så tag et kig på dem.

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1792: 05 Jun 2009, 19:12 »

tak for budet, venter og ser om der kommer andre bud.. men Genoa virker som en spændende klub..

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1793: 05 Jun 2009, 19:16 »

hvad siger du/i til et hold som Fulham?

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #1794: 05 Jun 2009, 20:17 »

Efter et langt spil med Barcelona, er jeg indstillet på et spil med mere udfordring! Derfor spørger jeg jer; hvilke hold finder i interessante og hvorfor?

Venter spændt på nogle spændende indlæg!
Hvad med Catania? Udmærket økonomi, potentiale til midterplacering til trods for medieprognose på 20 i Serie A, de har spillere som udvikler sig rigtig godt. I det hele taget en fantastisk klub Wink

Maldinho
Reserveholdsspiller

« Svar #1795: 05 Jun 2009, 21:02 »

Til Inferno:

Ajax de har et godt hold(selv uden Huntelaar), som også er talentfuldt, de har ikke så mange penge, men hvis at du køber lidt ind, burde du kunne vinde eller ihvertfald kæmpe med om mesterskabet.

West Ham se om at du kan få dem op i toppen eller om du kan få dem i Uefa Cuppen.

Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd) et spændende hold og se om at du kan vinde, få dem i toppen, i UEFA Cuppen og om du kan føre dem til tops der.

Sogndal se om du kan få dem op i tippeligaen og stabilisere dig der.

Marbella se om at du kan få dem op i la liga og blive der.

Framm Se om at du kan føre dem til tops i den bedste islandske liga/række.

Vh.Blackstone

Jeg har ligget lidt stille med manager - specielt efter at have nørdet det ret meget i flere døgn.. Med bl.a. Man City, Napoli, Bradford, atletico madrid, Bilbao og everton. Overvejede Genoa, men tror det ville blive for hurtigt at komme i toppen, som jeg gjorde med Bilbao... men så så jeg lige dette indlæg. Har aldrig hørt om Marbella, men dem vil jeg da prøve med nu Opstemt
Det lyder som en rigtig stor udfordring med dem jo ! Men har I ellers andre forslag til en rigtig rigtig stor udfordring Smiley 

Out of darkness cometh light!!

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #1796: 07 Jun 2009, 00:16 »

Efter at have prøvet diverse challenger, og ikke fået et sjovt spil oppe og køre, spørger jeg nu efter et nyt hold.

Holdet skal ikke have mulighederne for at efter nærmest ingen tid at lægge i toppen.
Klubben må være i den bedste række i Portugal, Frankrig, Spanien, eller måske Rusland.

Nogen gode bud?

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #1797: 07 Jun 2009, 00:19 »

Efter at have prøvet diverse challenger, og ikke fået et sjovt spil oppe og køre, spørger jeg nu efter et nyt hold.

Holdet skal ikke have mulighederne for at efter nærmest ingen tid at lægge i toppen.
Klubben må være i den bedste række i Portugal, Frankrig, Spanien, eller måske Rusland.

Nogen gode bud?

Prøv Toulouse. De har et fint hold med gode talenter og gode spillere som Capoue osv.

Klaus Fejer
Gæst

« Svar #1798: 07 Jun 2009, 00:20 »

Nogen gode bud?

Getafe?

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #1799: 07 Jun 2009, 00:22 »

Prøv Toulouse. De har et fint hold med gode talenter og gode spillere som Capoue osv.

Har også selv overvejet Toulose er bare "bange for" at efter kort tid vil jeg vinde ligaen.

Sider: 1 ... 118 119 [120] 121 122 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010