home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112581 gange)
AFC
Manager

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1770: 04 Jun 2009, 20:47 »

hvad taktik bruger du siden du kører med 2 angribere
Spiller med diamant..

patrick J
Manager

« Svar #1771: 04 Jun 2009, 20:49 »

Så har jeg igen det store problem, Hvem skal jeg være?!
Jeg har lige afsluttet et spil med Liverpool, som syntes sjovt i starten men som jeg hurtigt løb træt i. Det samme gælder Bordeaux og Leeds Skuffet

Mine Krav:
Det må IKKE være en storklub (1-5 medieprognose)
Økonomien skal helst være god (Ikke så vigtigt) Men man skla have mindst 20 millioner at handle for.
Det skal være et hold fra EU
Info: Holdet må gerne have gode muligheder for at blive overtaget, klubbens formands status behøver ikke være "Vil lytte til tilbud" men måske en klub som man selv har set blive overtaget i de første par sæsoner. VIGTIG! Ikke hold fra Italien!

Jeg hiver den lige med om på næste side Wink
Please svar hurtigt, da jeg rigtig gerne vil spille manager men ved bare ikke med hvem  Huh
« Seneste Redigering: 04 Jun 2009, 20:56 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #1772: 04 Jun 2009, 20:51 »

Nu kan jeg ikke lige huske hvad deres medieprognose er, men du kan prøve med fiorentina. De ligger under toppen, men der er bestemt gode muligheder for at komme op og blande sig i kampen om pokalen Wink

patrick J
Manager

« Svar #1773: 04 Jun 2009, 20:56 »

Nu kan jeg ikke lige huske hvad deres medieprognose er, men du kan prøve med fiorentina. De ligger under toppen, men der er bestemt gode muligheder for at komme op og blande sig i kampen om pokalen Wink

Tak for svaret men glemt lige at nævne at jeg ikke vil spille i Italien Skuffet grundet deres udlændinge regl Skuffet
Andre?

AFC
Manager

« Svar #1774: 04 Jun 2009, 20:56 »

Jeg hiver den lige med om på næste side Wink
Please svar hurtigt, da jeg rigtig gerne vil spille manager men ved bare ikke med hvem  Huh
Jeg har foreslået dette til motZ og Theo:

Jeg skrev dette til motZ tidligere i tråden, så henviser det samme til dig Smiley

Prøv Hertha Berlin.

Jeg har selv prøvet at spille med Hertha Berlin og tysk fodbold plejer jeg altid at kunne få lysten ved også. Jeg har selv blogget med Hertha en gang og istedet for de ikke er sådan et overklasse hold som Bayern M, Schalke osv, så kan de sgu godt drille topholdene og udfordre dem til aller sidst og muligvis feje de store hold af tronen!

Økonomien er også rigtig god. Jeg mener man starter med et sæsonbudget på 20-50 mio, men du kan jo altid spørge om flere, men jeg synes 20-50 mio er rigeligt til sådan en klub. Du kan tiltrække gode spillere med Bundesliga niveau og også europæisk niveau og hvis du først kommer i Champions League eller Uefa Cuppen med Hertha, så vil du også kunne se tydelig forskel på, at dine indkøb som har europæisk niveau, overgår alle de andre spillere på dit hold og du får mere og mere fremgangsmåde i din trup.

Og så er der to spillere fra Hertha Berlin som jeg godt kan lide. Marko Pantelic og Gojko Kacar. Lad os starte med Pantelic. En god fysisk, stærk angriber som både kan med hovedet, men også med fødderne. Han har en utrolig god situationsfornemmel s e og du skal sådan set bare bruge ham som targetman. Så skal han nok sætte bolden i nettet. En god angrebsmakker til ham ville være en hurtig en af slagsen. Selv hentede jeg Marquinhos fra Internacional. Til sammen opnåede de 41 mål i de 34 kampe der nu er i Bundesligaen.

Det samme med Kacar. Han er i mine øjne den mest talentfulde serber der findes. Han kan spille alle pladser og fungerer faktisk som en all-round spiller. Personligt bruger jeg ham altid på midten ved siden af Dardai da de virkelig kan sætte en stopper for modstanderens angreb fremad i banen.
Men du skal dog sørge for at holde godt fast i Kacar. Han er et yderst varmt emne fra mange klubber i starten og du skal sørge for at holde ham i kort snor og forlænger hurtigst muligt.

Så hvis jeg kan drage til Berlin, hvorfor kan du så ikke? Smiley

patrick J
Manager

« Svar #1775: 04 Jun 2009, 20:59 »

Mange tak for det LANGE svar! Jeg giver Hertha Chancen Wink

schöler/*-*
Gæst

« Svar #1776: 05 Jun 2009, 12:42 »

Jeg søger et hold i: Frankrig, Holland eller Tyskland (gerne andre lande, men helst disse 3)
Det skal ikke være den absolutte top, dvs. ikke top 3-4.
Helst en udmærket økonomi (ikke et krav)
Må gerne kunne tiltrække nogle spillere

Håber nogen vil hjælpe Smiley

Corvette
Landsholdsspiller

« Svar #1777: 05 Jun 2009, 12:49 »

wolfsburg

sindsygt
Gæst

« Svar #1778: 05 Jun 2009, 12:52 »

Jeg søger et hold i: Frankrig, Holland eller Tyskland (gerne andre lande, men helst disse 3)

Nu ved jeg ikke om de er for store, men Fiorentina fra Italien, er meget sjove at spille med. Har ikke haft et langt spil med dem endnu i 09'eren, men det skal jeg helt sikkert have når jeg stoppper min blog..

Fiorentina! Thumbs Up

schöler/*-*
Gæst

« Svar #1779: 05 Jun 2009, 12:58 »

Jeg synes Fiorentina er lidt for stor en klub, og Wolfsburg har jeg prøvet med, kunne bare ikke rigtig komme i gang, kigger på dem endnu engang.

sindsygt
Gæst

« Svar #1780: 05 Jun 2009, 13:02 »

Jeg synes Fiorentina er lidt for stor en klub, og Wolfsburg har jeg prøvet med, kunne bare ikke rigtig komme i gang, kigger på dem endnu engang.
Så tag Porto!
Et af mine bedste save i '09, er i Porto. Et fantastisk hold med en fantastisk midtbane, og et superb angreb..

Thumbs Up

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1781: 05 Jun 2009, 13:07 »

Synes du skal prøve kræfter af med AZ Alkmaar, de har et rigtig spændende hold og er ifølge mig selv, meget undervurderet.

schöler/*-*
Gæst

« Svar #1782: 05 Jun 2009, 13:21 »

Synes du skal prøve kræfter af med AZ Alkmaar, de har et rigtig spændende hold og er ifølge mig selv, meget undervurderet.
Hvordan er deres økonomi? Har nemlig også tænkt lidt på dem, men vil gerne vide lidt mere om deres hold osv.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1783: 05 Jun 2009, 13:24 »

Hvordan er deres økonomi? Har nemlig også tænkt lidt på dem, men vil gerne vide lidt mere om deres hold osv.
Jeg ved ikke med deres økonomi, men tror vel den ligger omkring 40-50 mio kr. Hvis man kigger på deres økonomi, står den på sikker.

barca4ever2
Reserveholdsspiller

« Svar #1784: 05 Jun 2009, 14:03 »

He Smiley
Kunne godt tænke mig at spille med et hold i tyskland som skal kunne lokke de fleste fra sas ligaen til(eksempel).  Og også have en god sum penge, men stadig ikke være top hold.
Nogle erfaringer? Smiley

På forhånd tak .

Sider: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010