home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 11:02 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  2 Brugere, 759 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112610 gange)
Inferno
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1755: 03 Jun 2009, 21:01 »

Nogle fortrukne lande ? Opstemt

Overhovedet ikke, det kan lige så godt være i England, som det kan være i Kroatien!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #1756: 03 Jun 2009, 21:13 »

Til Inferno:

Ajax de har et godt hold(selv uden Huntelaar), som også er talentfuldt, de har ikke så mange penge, men hvis at du køber lidt ind, burde du kunne vinde eller ihvertfald kæmpe med om mesterskabet.

West Ham se om at du kan få dem op i toppen eller om du kan få dem i Uefa Cuppen.

Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd) et spændende hold og se om at du kan vinde, få dem i toppen, i UEFA Cuppen og om du kan føre dem til tops der.

Sogndal se om du kan få dem op i tippeligaen og stabilisere dig der.

Marbella se om at du kan få dem op i la liga og blive der.

Framm Se om at du kan føre dem til tops i den bedste islandske liga/række.

Vh.Blackstone

Inferno
Landsholdsspiller

« Svar #1757: 03 Jun 2009, 21:16 »

Til Inferno:

Ajax de har et godt hold(selv uden Huntelaar), som også er talentfuldt, de har ikke så mange penge, men hvis at du køber lidt ind, burde du kunne vinde eller ihvertfald kæmpe med om mesterskabet.

West Ham se om at du kan få dem op i toppen eller om du kan få dem i Uefa Cuppen.

Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd) et spændende hold og se om at du kan vinde, få dem i toppen, i UEFA Cuppen og om du kan føre dem til tops der.

Sogndal se om du kan få dem op i tippeligaen og stabilisere dig der.

Marbella se om at du kan få dem op i la liga og blive der.

Framm Se om at du kan føre dem til tops i den bedste islandske liga/række.

Vh.Blackstone

Tak til både Blackstone og Simze.

Jeg har i længere tid kigget på West Ham, og din anbefaling fik bærret til at flyde over! Tak!

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #1758: 03 Jun 2009, 21:21 »

Det var så lidt.
Jeg er glad for at kunne hjælpe.
Jeg har selv et spil i gang med West Ham, dog er det sat i bero/sat på pause, da jeg overvejer om jeg skal købe V.Smicer eller R.Lewandowski, men de er meget fede at spille med og en udfordring.

Vh.Blackstone

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #1759: 03 Jun 2009, 22:58 »

Jeg har et Napoli hold som jeg er nået til 3. sæson med, det køre simpelthen fantastisk for holdet, og har lavet gode resultater.

Jeg søger nu et hold i england som minder lidt om Napoli, et hold som ikke ligger i toppen, et hold man ikke forventer så meget af, men alligevel har de spillerne til at kunne overraske.

Jeg søger et hold som ligger uden for toppen, ikke nødvendigvis har den gode økonomi, men et godt hold som man kan bygge videre på.

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1760: 03 Jun 2009, 23:03 »

Så kan du kigge på West Ham, Newcastle, Everton og Fulham. Hvis du vil have lidt mere udfordring, så prøv West Brom, de har faktisk også et spændende hold Smiley

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #1761: 03 Jun 2009, 23:08 »

WEST BROM er et spil jeg altid vender tilbage til! det er fucking nice!

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

lautrup
Reserveholdsspiller

« Svar #1762: 04 Jun 2009, 09:38 »

Sunderland er sjovt Smiley

/Thomas Hagelskjær
''At gøre sit bedste er en sejr, at gøre mindre er nederlag.''

Blog: Catanzaro - En klub uden historie

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1763: 04 Jun 2009, 15:34 »

Jeg havde et godt spil igang med West Ham, hvor jeg tidligere havde været i Brøndby og senest Villarreal - men blev desværre fyret i West Ham. Jeg havde været i West Ham i godt og vel et år, og synes at det var sjovt at spille med dem, men resultaterne blev ikke leveret i anden sæson. Det skyldes nok at Premier League topscoreren, Dean Ashton, blev langtidsskadet. Jeg startede anden sæson ud med to sejre i de første tre kampe, og hvor det også blev til en enkelt uafgjort. Derefter gik det bare nedad bakke, jeg var uden sejre i 11 kampe og det var for meget får bestyrelsen og de valgte at fyre mig.

Efter en længere periode uden job, valgte jeg at starte et nyt spil op - denne gang med italienske Juventus. Men det har ikke rigtig fanget mig og derfor søger jeg nu et nyt hold. Og her ville jeg gerne have lidt hjælp.

Mine krav:
Skal være et hold fra enten: England, Frankring, Holland, Italien, Spanien & Tyskland.
Skal have en fornuftig økonomi - min 50 mio kr.

AFC
Manager

« Svar #1764: 04 Jun 2009, 15:37 »

Jeg havde et godt spil igang med West Ham, hvor jeg tidligere havde været i Brøndby og senest Villarreal - men blev desværre fyret i West Ham. Jeg havde været i West Ham i godt og vel et år, og synes at det var sjovt at spille med dem, men resultaterne blev ikke leveret i anden sæson. Det skyldes nok at Premier League topscoreren, Dean Ashton, blev langtidsskadet. Jeg startede anden sæson ud med to sejre i de første tre kampe, og hvor det også blev til en enkelt uafgjort. Derefter gik det bare nedad bakke, jeg var uden sejre i 11 kampe og det var for meget får bestyrelsen og de valgte at fyre mig.

Efter en længere periode uden job, valgte jeg at starte et nyt spil op - denne gang med italienske Juventus. Men det har ikke rigtig fanget mig og derfor søger jeg nu et nyt hold. Og her ville jeg gerne have lidt hjælp.

Mine krav:
Skal være et hold fra enten: England, Frankring, Holland, Italien, Spanien & Tyskland.
Skal have en fornuftig økonomi - min 50 mio kr.
Jeg skrev dette til motZ tidligere i tråden, så henviser det samme til dig Smiley

Prøv Hertha Berlin.

Jeg har selv prøvet at spille med Hertha Berlin og tysk fodbold plejer jeg altid at kunne få lysten ved også. Jeg har selv blogget med Hertha en gang og istedet for de ikke er sådan et overklasse hold som Bayern M, Schalke osv, så kan de sgu godt drille topholdene og udfordre dem til aller sidst og muligvis feje de store hold af tronen!

Økonomien er også rigtig god. Jeg mener man starter med et sæsonbudget på 20-50 mio, men du kan jo altid spørge om flere, men jeg synes 20-50 mio er rigeligt til sådan en klub. Du kan tiltrække gode spillere med Bundesliga niveau og også europæisk niveau og hvis du først kommer i Champions League eller Uefa Cuppen med Hertha, så vil du også kunne se tydelig forskel på, at dine indkøb som har europæisk niveau, overgår alle de andre spillere på dit hold og du får mere og mere fremgangsmåde i din trup.

Og så er der to spillere fra Hertha Berlin som jeg godt kan lide. Marko Pantelic og Gojko Kacar. Lad os starte med Pantelic. En god fysisk, stærk angriber som både kan med hovedet, men også med fødderne. Han har en utrolig god situationsfornemmel se og du skal sådan set bare bruge ham som targetman. Så skal han nok sætte bolden i nettet. En god angrebsmakker til ham ville være en hurtig en af slagsen. Selv hentede jeg Marquinhos fra Internacional. Til sammen opnåede de 41 mål i de 34 kampe der nu er i Bundesligaen.

Det samme med Kacar. Han er i mine øjne den mest talentfulde serber der findes. Han kan spille alle pladser og fungerer faktisk som en all-round spiller. Personligt bruger jeg ham altid på midten ved siden af Dardai da de virkelig kan sætte en stopper for modstanderens angreb fremad i banen.
Men du skal dog sørge for at holde godt fast i Kacar. Han er et yderst varmt emne fra mange klubber i starten og du skal sørge for at holde ham i kort snor og forlænger hurtigst muligt.

Så hvis jeg kan drage til Berlin, hvorfor kan du så ikke? Smiley
Citat

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1765: 04 Jun 2009, 15:42 »

Det lyder godt nok spændende, og det er bestemt inde i mine overvejelser!

Rigtig godt indlæg det der, dejligt at du ikke bare skriver Hertha Berlin - og fordi de har nogle gode spillere.

Altid FCK
Manager

« Svar #1766: 04 Jun 2009, 19:52 »

Hvem skal jeg være?

Chelsea eller FCK? Trænger til et spil hvor man er et storhold

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #1767: 04 Jun 2009, 19:59 »

Chelsea syntes JEG ikke er sjovt... syntes at en FCK gemmer er sjov, syntes altid det er sjovt i Danmark, da man kan spille flere sæsoner hurtigt.

Lavet Af GadeFM

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #1768: 04 Jun 2009, 20:15 »

Jeg skrev dette til motZ tidligere i tråden, så henviser det samme til dig Smiley

Prøv Hertha Berlin.

Jeg har selv prøvet at spille med Hertha Berlin og tysk fodbold plejer jeg altid at kunne få lysten ved også. Jeg har selv blogget med Hertha en gang og istedet for de ikke er sådan et overklasse hold som Bayern M, Schalke osv, så kan de sgu godt drille topholdene og udfordre dem til aller sidst og muligvis feje de store hold af tronen!

Økonomien er også rigtig god. Jeg mener man starter med et sæsonbudget på 20-50 mio, men du kan jo altid spørge om flere, men jeg synes 20-50 mio er rigeligt til sådan en klub. Du kan tiltrække gode spillere med Bundesliga niveau og også europæisk niveau og hvis du først kommer i Champions League eller Uefa Cuppen med Hertha, så vil du også kunne se tydelig forskel på, at dine indkøb som har europæisk niveau, overgår alle de andre spillere på dit hold og du får mere og mere fremgangsmåde i din trup.

Og så er der to spillere fra Hertha Berlin som jeg godt kan lide. Marko Pantelic og Gojko Kacar. Lad os starte med Pantelic. En god fysisk, stærk angriber som både kan med hovedet, men også med fødderne. Han har en utrolig god situationsfornemmel se og du skal sådan set bare bruge ham som targetman. Så skal han nok sætte bolden i nettet. En god angrebsmakker til ham ville være en hurtig en af slagsen. Selv hentede jeg Marquinhos fra Internacional. Til sammen opnåede de 41 mål i de 34 kampe der nu er i Bundesligaen.

Det samme med Kacar. Han er i mine øjne den mest talentfulde serber der findes. Han kan spille alle pladser og fungerer faktisk som en all-round spiller. Personligt bruger jeg ham altid på midten ved siden af Dardai da de virkelig kan sætte en stopper for modstanderens angreb fremad i banen.
Men du skal dog sørge for at holde godt fast i Kacar. Han er et yderst varmt emne fra mange klubber i starten og du skal sørge for at holde ham i kort snor og forlænger hurtigst muligt.

Så hvis jeg kan drage til Berlin, hvorfor kan du så ikke? Smiley
Citat

hvad taktik bruger du siden du kører med 2 angribere

Lavet Af GadeFM

patrick J
Manager

« Svar #1769: 04 Jun 2009, 20:33 »

Så har jeg igen det store problem, Hvem skal jeg være?!
Jeg har lige afsluttet et spil med Liverpool, som syntes sjovt i starten men som jeg hurtigt løb træt i. Det samme gælder Bordeaux og Leeds Skuffet

Mine Krav:
Det må IKKE være en storklub (1-5 medieprognose)
Økonomien skal helst være god (Ikke så vigtigt) Men man skla have mindst 20 millioner at handle for.
Det skal være et hold fra EU
Info: Holdet må gerne have gode muligheder for at blive overtaget, klubbens formands status behøver ikke være "Vil lytte til tilbud" men måske en klub som man selv har set blive overtaget i de første par sæsoner. VIGTIG!

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010