home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:11:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 13:54:19 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 811 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 112750 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1695: 30 Maj 2009, 14:25 »

Hvad med PSG det er sjovt . de har talenter og mateja kezman Opstemt få hm i omdrejninger igen Opstemt

maaahhh-h-h-h

Andse
Juniorspiller
**

« Svar #1696: 30 Maj 2009, 15:38 »

Har lyst til en klub..
Men ikke en af de helt store ala Barca, Man Utd, Chelsea, Inter, etc. etc..
Nogen der har nogle bud?
Helst i Europe Wink

patrick J
Manager

« Svar #1697: 30 Maj 2009, 15:42 »

Bordeaux er en meget spændende klub at spille med, de har også ca. 100 millioner fra start.
Atletico kunne også være en mulighed.
Der er også en klub som Tottenham som kunne være spændende Wink

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #1698: 30 Maj 2009, 15:45 »

Leverkusen har en helt fantastisk trup til at starte med. Der skal ikke laves meget om, og der hvor der skal laves et eller andet om, har du lige nøjagtig midlerne til at hente en kvalitetsspiller. Med stjerner som Adler, Rolfes, Helmes og Barnetta, burde lysten være der bare ved at kigge på de navne.

Allerede i første sæson burde man kunne være at finde blandt de fire første, i en ellers stærk tysk liga. Jeg håber du vælger Leverkusen!

Drag mod Tyskland!  Peace

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #1699: 30 Maj 2009, 16:25 »

Catania er også et rigtigt spændende hold. De har ikke de største spillere, men bl.a. Morimoto, Matias Silvestre og Pablo Ledesma udvikler sig utroligt godt. De er seedet som nr. 20 men man kan sagtens holde dem oppe. Deres økonomi er også rigtig fin og stiger næsten konstant især hvis man holder sige oppe Smiley De kan anbefales, jeg er selv i gang med et game, hvor jeg blev 10'er i første sæson uden de helt store indkøb.

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #1700: 30 Maj 2009, 16:26 »

Leverkusen har en helt fantastisk trup til at starte med. Der skal ikke laves meget om, og der hvor der skal laves et eller andet om, har du lige nøjagtig midlerne til at hente en kvalitetsspiller. Med stjerner som Adler, Rolfes, Helmes og Barnetta, burde lysten være der bare ved at kigge på de navne.

Allerede i første sæson burde man kunne være at finde blandt de fire første, i en ellers stærk tysk liga. Jeg håber du vælger Leverkusen!

Jeg er helt enig, drag mod Tyskland. Hvis ikke Leverkusen behager dig, er Wolfburg, Werder Bremen, Hoffenheim og HSV alle rigtig gode og spændende hold Smiley

KasperSchmidt
Gæst

« Svar #1701: 30 Maj 2009, 17:23 »

Catania er også et rigtigt spændende hold. De har ikke de største spillere, men bl.a. Morimoto, Matias Silvestre og Pablo Ledesma udvikler sig utroligt godt. De er seedet som nr. 20 men man kan sagtens holde dem oppe. Deres økonomi er også rigtig fin og stiger næsten konstant især hvis man holder sige oppe Smiley De kan anbefales, jeg er selv i gang med et game, hvor jeg blev 10'er i første sæson uden de helt store indkøb.
Hvor mange penge har man at købe for med Catania?

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1702: 30 Maj 2009, 18:47 »

hey freaks.

ved ikke hvem jeg skal vælge i den spanske liga.. overvejer Getafe/Espanyol.. hvem vil i vælge af dem? og hvorfor ? (= også åben for andre bud på samme niveau ca.

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Fulham FC
Førsteholdsspiller

« Svar #1703: 30 Maj 2009, 18:50 »

Jeg spiller med Osasuna og synes det er rigtig sjovt, dem synes jeg evt du kan prøve. Det er måske en lidt større udfordring end Getafe og Espanyol, men vil klart anbefale dig at prøve et spil med Osasuna. Jeg har gjort det at jeg har satset meget på talenter og efter et par magre år til at starte med, har det nu givet pote.

GhettoKlinac
Gæst

« Svar #1704: 30 Maj 2009, 19:01 »

Har også haft et save med Leverkusen, hvor det gik rigtig godt og truppen er allerede fra start rigtig god. Så er helt enig med dig, man skal prøve dem af.  Thumbs Up

EDIT: Det lykkedes mig at ende i top 3 og komme i finalen i cuppen.  Peace Jeg lavede to indkøb: Keirrson og Kolarov

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller

« Svar #1705: 30 Maj 2009, 19:13 »

Wolfsburg er altså også et ret fedt hold at være Wink

schöler/*-*
Gæst

« Svar #1706: 30 Maj 2009, 19:23 »

Hey Freaks!
Jeg mangler en klub, som ikke er helt med i toppen, men som kan komme det i løbet af et par år. Er næsten åben for alt, det skal bare helst ikke være i Tyskland. Håber nogen vil hjælpe...

mgk-99
Landsholdsspiller

« Svar #1707: 30 Maj 2009, 19:26 »

Hey Freaks!
Jeg mangler en klub, som ikke er helt med i toppen, men som kan komme det i løbet af et par år. Er næsten åben for alt, det skal bare helst ikke være i Tyskland. Håber nogen vil hjælpe...

Genoa, Napoli, Sampdoria, Sunderland, Everton, Betis, Espanyol. De er alle midterhold, men de er mulige at føre op i toppen.

LOVE UNITED - HATE GLAZER

schöler/*-*
Gæst

« Svar #1708: 30 Maj 2009, 19:30 »

Cool, der var hvert fald mange at vælge i mellem og jeg vil kigge på dem. Har tænkt lidt på et hold som Racing Santander, nogen der har erfaring med dem?

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #1709: 31 Maj 2009, 00:50 »

Hvem skal jeg være? Jah det spørger man tit sig selv om når man skal starte sit spil. Jeg er nået til det punkt hvor jeg nu er i tvivl. Vil gerne være det hold som har målsætningen om top 6 men som næsten altid flopper. Krav: Det må ik være engelsk, spansk, italiensk eller tysk. Det har jeg bestemt for at gøre det lidt mere til en udfordring, som nok kommer ud i en blog, Håber i kan hjælpe mig..

Bringer den lige videre.

Forløbig forslag: Marseille, Toulouse, Paris Saint-Germian...

Håber på lidt flere forslag, det ser måske lidt fransk ud Wink

Sider: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010