home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 748 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 113067 gange)
Caspper
Manager

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1560: 16 Maj 2009, 19:32 »

Jeg tror jeg vil spørge på en anden måde:

På FmF er der mange blogs, men mange af dem er med hold som går igen og igen........ Derfor vil jeg spørge jer, hvilket hold er efter jeres mening et overset hold at blogge om på fmf?

Borussia Mönchengladbach.. Jeg vil være 1000000% fast læser hvis du laver en blog med dem. De er weltklasse!!  Thumbs Up

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #1561: 16 Maj 2009, 19:33 »

På FmF er der mange blogs, men mange af dem er med hold som går igen og igen........ Derfor vil jeg spørge jer, hvilket hold er efter jeres mening et overset hold at blogge om på fmf?
Savner en god blog om OB, synes ikke der har været nogle rigtigt, og så når der kommer en eller to så er de ikke oppe i særlig lang tid.

bibo123
Førsteholdsspiller

« Svar #1562: 16 Maj 2009, 19:35 »

er kørt træt med valencia nogle foreslag til nyt hold Wink helst et hold der skal kæmpe for at ikke at rykke ned Wink gerne med en stor fangard

,,

Danielsen
Manager

Hvem skal jeg være 09
« Svar #1563: 16 Maj 2009, 19:37 »

Hva med et hold som...... ååhhhhh..

Girodins de Bordeaux

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

motZ
Gæst

« Svar #1564: 17 Maj 2009, 11:17 »

Hold som Atletico Madrid, Villarreal, Atletic Bilbao, Malaga, Everton, Newcastle er der ikke mange der har skrevet blogs om, og specielt Newcastle og Malaga er meget spændende hold, som jeg godt kunne tænke mig at se en blog om. Wink

SoAP
Gæst

« Svar #1565: 17 Maj 2009, 11:38 »

er kørt træt med valencia nogle foreslag til nyt hold Wink helst et hold der skal kæmpe for at ikke at rykke ned Wink gerne med en stor fangard

Vallodolid. De skal kæmpe for at overleve, men har stadig spillere med kæmpepotentiale såsom Pedro Leon og Sergio Asenjo.

motZ
Gæst

« Svar #1566: 17 Maj 2009, 12:03 »

Hej alle!

Er kørt træt i FM... Igen, og ved ikke rigtig hvem jeg vil være.. Et hold som Malaga, har jeg altid godt kunne lide. Har helt klart holdet til at blive oppe i La Liga, men vil meget gerne høre andre forslag.. Gerne spanske eller engelske hold.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1567: 17 Maj 2009, 12:10 »

Hej alle!

Er kørt træt i FM... Igen, og ved ikke rigtig hvem jeg vil være.. Et hold som Malaga, har jeg altid godt kunne lide. Har helt klart holdet til at blive oppe i La Liga, men vil meget gerne høre andre forslag.. Gerne spanske eller engelske hold.
Hvis det er sådan nogle hold du leder efter, kan jeg klart anbefale Hull eller West Brom. Hull er bare en fascinerende klub, som nok får lidt svært ved at overleve. West Brom. er generelt et okay hold, med profiler som Scott Carson og Ishmael Miller.

I FM sammenhæng kunne du også kigge på et hold som Wigan, eller eventuelt Valladolid Smiley

motZ
Gæst

« Svar #1568: 17 Maj 2009, 12:15 »

Valladolid har jeg kigget på, men også Deportivo trækker lidt i mig.. Er meget sikker på at jeg snart starter op med Depor.

Malaga bliver en for stor udfordring at føre op lige nu. Men på et senere tidspunkt skal jeg helt klart have prøvet Malaga.

DavidMadsen
Manager

« Svar #1569: 17 Maj 2009, 12:19 »

Valladolid har jeg kigget på, men også Deportivo trækker lidt i mig.. Er meget sikker på at jeg snart starter op med Depor.

Malaga bliver en for stor udfordring at føre op lige nu. Men på et senere tidspunkt skal jeg helt klart have prøvet Malaga.
Malaga og Deportivo lyder da også spændende Thumbs Up

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1570: 17 Maj 2009, 14:21 »

Hvem skal jeg være overvejer brøndby, eller et spansk midterhold

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

bøvle
Manager

« Svar #1571: 17 Maj 2009, 14:25 »

Begge dele lyder meget spændende. Jeg vil foreslå Brøndby, hvis du gerne vil have succes, men et spansk midterhold, hvis du gerne vil have en udfordring. var selv BIF på et tidspunkt, hvor jeg endte i CL kvarten, fik Balotelli og alt var fryd og gammen, men til sidst blev den hjemlige liga en ren workover, og derfor kørte jeg træt i det, da den var for nem og vinde, og lige meget hvad, så kan man jo aldrig få et hold, der kan vinde CL, så alt afhængig af hvor længe spillet skal vare, så tag et spansk midterhold, eller måske Villareal, selvom de ligger lige over midten, de er virkelig en udfordring, med et super godt - men gammelt - hold Wink

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1572: 17 Maj 2009, 14:28 »

Begge dele lyder meget spændende. Jeg vil foreslå Brøndby, hvis du gerne vil have succes, men et spansk midterhold, hvis du gerne vil have en udfordring. var selv BIF på et tidspunkt, hvor jeg endte i CL kvarten, fik Balotelli og alt var fryd og gammen, men til sidst blev den hjemlige liga en ren workover, og derfor kørte jeg træt i det, da den var for nem og vinde, og lige meget hvad, så kan man jo aldrig få et hold, der kan vinde CL, så alt afhængig af hvor længe spillet skal vare, så tag et spansk midterhold, eller måske Villareal, selvom de ligger lige over midten, de er virkelig en udfordring, med et super godt - men gammelt - hold Wink

Rigtig godt forslag, er nemlig stor brøndby fan, så kunne være fedt se hvem jeg kunne få til klubben, men kan også godt lide den spanske liga, bare ikk et storhold, har overvejet Ac milan eller Valencia , 2 af mine favoritklubber, er selv igang med chelsea i min anden sæson, ved ikk hvem du syns jeg skal vælge

Nu er vi her igen
I kamp for gul og blå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg

bøvle
Manager

« Svar #1573: 17 Maj 2009, 14:34 »

Hvis du spørger mig, så vil jeg vælge et hold i den spanske liga, et hold, der ligger lige under de to store, og så se om du kan vippe de to af pinden som titel-erobrer Wink

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #1574: 17 Maj 2009, 14:38 »

Hvis du spørger mig, så vil jeg vælge et hold i den spanske liga, et hold, der ligger lige under de to store, og så se om du kan vippe de to af pinden som titel-erobrer Wink

Hvem ville du vælge så, overvejer Valencia, ellers milan i den italienske, det mit ynglingshold

Nu er vi her igen
I kamp for gul og blå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg

Sider: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010