|
Anders-G
|
|
Hey freaks er der nogen som anbefale nogle østeuropæriske hold som skal/kan komme ud og spille europærisk fodbold på forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
|
A Coruna
Gæst
|
|
Hey freaks er der nogen som anbefale nogle østeuropæriske hold som skal/kan komme ud og spille europærisk fodbold på forhånd tak  Shakhtar, CSKA, Dinamo, Fenerbahce 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Har prøvet med cska, men er det sjovt med dinamo?
|
|
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
|
A Coruna
Gæst
|
|
Har prøvet med cska, men er det sjovt med dinamo?
ja, de har et hold der er stærk til at vinde ligaen, men kan alligevel godt bruge nogle forstærkninger og man må kun have 4 (kan ikke huske om de ikke må være ikke eu-borger eller bare ikke kroater  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
Okay det lyder spændene.. Jeg tror jeg prøver dem tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Hey freaks!
Kan slet ikke finde lysten til nogle hold for tiden, i FM så håber i har nogle forslag til hvem jeg kan være. Evt. et hold i en mere eksotisk liga.
Eller også skal det være et hold som ligger i det respektive lands 2. bedste liga og som er gode nok til at rykke op og har potentiale til at blive oppe i den bedste række.
Hit me!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Hey freaks!
Kan slet ikke finde lysten til nogle hold for tiden, i FM så håber i har nogle forslag til hvem jeg kan være. Evt. et hold i en mere eksotisk liga.
Eller også skal det være et hold som ligger i det respektive lands 2. bedste liga og som er gode nok til at rykke op og har potentiale til at blive oppe i den bedste række.
Hit me!
Du kunne prøve Leeds United eller Bury eller Queens Park Rangers. Eller hvad med FCK? FCK er holdet jeg altid finder lysten ved og som du kan se så er jeg i gang med en blog om dem. Men hvad med dit Braga spil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Du kunne prøve Leeds United eller Bury eller Queens Park Rangers. Eller hvad med FCK? FCK er holdet jeg altid finder lysten ved og som du kan se så er jeg i gang med en blog om dem. Men hvad med dit Braga spil?
Det er sat på pause for tiden. Har det dog stadig liggende. Leeds' økonomi gider jeg ikke til at rode med, så de er udelukket. Bury kender jeg alt for lidt til. QPR kunne godt være en mulighed. Men hvis nogle har andre forslag, så sig endelig til. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Hvad med FCK så?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Eftersom jeg er FCM 'fan' så ser jeg det ikke som en mulighed, da jeg mildest talt ikke er særlig vild med FCK. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Napoli Reggina Palermo Sporting Benfica OB FCM FC Fyn Birmingham Hull City Arsenal Tottenham Wolfsburg Hertha Berlin Schalke 04 Bayern Leverkusen Nancy Lyon Bordeaux Murcia Real Madrid Albacete Villareal Sevilla 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Mangler et hold, blot en god begrundelse kræves.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
FmFreaks Allstars!!! Bregrundelse: Jeg er med!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
FmFreaks Allstars!!! Bregrundelse: Jeg er med!!!  Naar, desværre. Mister lysten efter første sæson.
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Nordvest FC Begrundelse: Hvis man søger en stor udfordring i hjemlandet er holdet perfekt! De har en spændende trup og man har helt sikkert muligheder for at rykke op i første sæson. Spillet kamp hentes i min signatur.
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|