home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:17:48 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
I dag kl. 13:44:17 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  1 Bruger, 675 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 113549 gange)
DavidMadsen
Manager

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #1320: 02 Maj 2009, 12:35 »

Leder efter en klub i England eller Frankrig...
Det skal være et midterhold, som ligger lige uden for Europa-pladserne

Nogen bud?
Sunderland? Smiley

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #1321: 02 Maj 2009, 13:15 »

Sunderland? Smiley

Sunderland er da et stykke under midten vil jeg sige..

Mener deres medieprognose er 14 eller 16.. Ej okay så er det alligevel tæt på hehe..

Men jeg ville nok komme med bud som Everton (som det gode midterhold) , Blackburn (som midterholdet) , Fulham (som holdet lige under midten)  Thumbs Up

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1322: 02 Maj 2009, 16:40 »

heey.. har ikke haft lysten til FM i noget tid nu.. så vil hører om i har nogen forslag til nogen spændende hold.. ikke nogen krav, gerne bare en forklaring til hvorfor jeg skal vælge dem =)

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Danielsen
Manager

« Svar #1323: 02 Maj 2009, 16:45 »

Getafe..

Spændende hold, i min første sæson førte jeg dem til en 6 plads, De har nogle gode spillere, og et godt Akademi, så de udvikler nogle gode Regen spillere

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1324: 02 Maj 2009, 16:45 »

heey.. har ikke haft lysten til FM i noget tid nu.. så vil hører om i har nogen forslag til nogen spændende hold.. ikke nogen krav, gerne bare en forklaring til hvorfor jeg skal vælge dem =)

AC Milan, de er en stor udfordring, og de har en god økinomi... et tip er at starte i febuar 2008 og invitere INTER til venskabskamp hver fjerde dag.

bøvle
Manager

« Svar #1325: 02 Maj 2009, 16:51 »

AC Milan, de er en stor udfordring, og de har en god økinomi... et tip er at starte i febuar 2008 og invitere INTER til venskabskamp hver fjerde dag.

Hvorfor det? For at tjene ekstra penge på en meget uralistisk måde eller hvad? Wink

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1326: 02 Maj 2009, 16:53 »

Hvorfor det? For at tjene ekstra penge på en meget uralistisk måde eller hvad? Wink

Ja man kan tjene over 300 mio Opstemt i pacht 9.2.0 tror jeg nok, kan man få over 1 mia, på grund af sponser Grin

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1327: 02 Maj 2009, 16:54 »

spændende bud, hælder mest til Getafe, men venter lidt, og håber der kommer flere bud =)

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1328: 02 Maj 2009, 17:00 »

Bordeaux? hvad vil i sige til dem?

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #1329: 02 Maj 2009, 17:06 »

har haft et lille spil med dem, men nåede sgu ikke så langt. De har gourcuff som er mega god i FM  Opstemt

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #1330: 02 Maj 2009, 17:07 »

Til niller122:
Bordeaux lyder da spændende, men hvad med Paris St. German, Marseille eller Monaco, er de for meget tophold?.

Hvad med at prøve Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd), selvom at de er spået til at vinde ligaen, er det stadig en udfordring og de andre hold er ikke helt dårlige og se hvor langt  du kan få dem i Europa.
Jeg har fået mig en overraskelse og det går slet ikke(godt) for mg i ligaen, spillerne har svært ved at sætte sig selv op og jeg ligger ikke ret godt, selvom at det er begyndt at gå bedre for mig og jeg har endda forstærket klubben med 4 spillere, som jeg selv mener burde forstærke klubben og gøre det godt for dem, men jeg synes nu stadig at det er et fedt spil og jeg håber også at jeg kan få dem længere op i ligaen og at jeg ikke får en fyreseddel.

Ajax har et godt hold og med et par indkøb så har de et rigtigt stærkt hold, som kan vinde ligaen og måske endda flere sæsoner i træk og en udmærket ungdomsafdeling har de også.
I mit spil med dem vandt jeg 1.Sæson og ligger på 1.Pladsen i 2.Sæson kort tid inden sæson afslutning og er blevet landstræner for Danmark.

Milan har et udmærket hold og er spændende at spille med.

Sogndal i den næstbedste norske liga er en udfordring værd og deres største stjerne er Håvard Flo, som tidligere har spillet med succes i AGF og jeg har et fedt save med dem, hvor at jeg lige er rykket op og vil klart anbefale at spille med dem.

Framm fra den bedste islandske liga er også en udfordring værd.

Overvejer selv at starte et spil op med NK Maribor for at se hvor langt jeg kan føre dem?

Vh.Blackstone

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #1331: 02 Maj 2009, 17:12 »

Til niller122:
Bordeaux lyder da spændende, men hvad med Paris St. German, Marseille eller Monaco, er de for meget tophold?.

Hvad med at prøve Red Star Belgrade(Røde Stjerne Beograd), selvom at de er spået til at vinde ligaen, er det stadig en udfordring og de andre hold er ikke helt dårlige og se hvor langt  du kan få dem i Europa.
Jeg har fået mig en overraskelse og det går slet ikke(godt) for mg i ligaen, spillerne har svært ved at sætte sig selv op og jeg ligger ikke ret godt, selvom at det er begyndt at gå bedre for mig og jeg har endda forstærket klubben med 4 spillere, som jeg selv mener burde forstærke klubben og gøre det godt for dem, men jeg synes nu stadig at det er et fedt spil og jeg håber også at jeg kan få dem længere op i ligaen og at jeg ikke får en fyreseddel.

Ajax har et godt hold og med et par indkøb så har de et rigtigt stærkt hold, som kan vinde ligaen og måske endda flere sæsoner i træk og en udmærket ungdomsafdeling har de også.
I mit spil med dem vandt jeg 1.Sæson og ligger på 1.Pladsen i 2.Sæson kort tid inden sæson afslutning og er blevet landstræner for Danmark.

Sogndal i den næstbedste norske liga er en udfordring værd og deres største stjerne er Håvard Flo, som tidligere har spillet med succes i AGF og jeg har et fedt save med dem, hvor at jeg lige er rykket op og vil klart anbefale at spille med dem.

Overvejer selv at starte et spil op med NK Maribor for at se hvor langt jeg kan føre dem?

Vh.Blackstone

uha, tak for budende.. hvem vil du vælge af Paris St. German, Marseille hvis det var ? =)

Danielsen
Manager

« Svar #1332: 02 Maj 2009, 17:19 »

Til niller122:

Vh.Blackstone

Haha. det skrev du også til mig, på et eller andet tidspunkt...
 Men Røde Stjerne... er et godt hold at starte med

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #1333: 02 Maj 2009, 17:28 »

Til Niller122: Paris St. Germain, synes at de har et bedre hold end Marseille.
TilDanielsen: Ja jeg har copypastet noget af det indlæg som at jeg havde skrevet til dig, det var nemmere end at skrive et nyt indlæg.
Ang. Røde Stjerne går det ikke så godt for mig, de har spillet rigtigt dårligt, men jeg har vundet de sidste 2 kampe og der er kun 1 eller 2 point op til 4.Pladsen, som giver adgang til Uefa cup.

Vh.Blackstone
« Seneste Redigering: 02 Maj 2009, 18:08 af Blackstone » Logged

Danielsen
Manager

« Svar #1334: 02 Maj 2009, 17:30 »

det er også det nemmeste

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010