home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:22:07 ydersog Blogs Minimalistic 2020
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
19 Jan 2025, 10:46 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23496
  0 Brugere, 744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejazurepdr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 113110 gange)
coli1104
Reserveholdsspiller

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #960: 25 Mar 2009, 11:48 »

Hmm tror jeg kigger på dem Smiley

TheDuck
Reserveholdsspiller

« Svar #961: 25 Mar 2009, 12:12 »

Søger en klub som:

Spiller i et land, hvor det ikke er et problem at få arbejdstilladelse,

Helst ikke spiller i den bedste div..

har nogle penge at starte med.

og er en nogenlunde "kendt" klub. Smiley

Hvad med nogle af de mange gode hold i 2. Bundesliga, f.eks. Kaiserslautern, Nürnberg, Freiburg, Aachen, Hansa Rostock, Mainz osv. Det er en ok liga, set i forhold til at det kun er den næstbedste i Tyskland. Jeg overvejer lidt at starte med Aachen eller Kaiser.

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #962: 25 Mar 2009, 12:22 »

det blev Malmø xD ved ikke hvorfor, fik bare lyst til at spille med dem Opstemt

coli1104
Reserveholdsspiller

« Svar #963: 26 Mar 2009, 13:02 »

Bedste bud fra mig af ville være Standard Liege fra Belgien, men de ligger desværre i bedste division i Belgien. Men du kan tage et kig på dem. Peace

Er du gal et fantastisk hold de har :O havde ingen anelse om at de var så gode Smiley det eneste svage punkt der er på deres hold vil jeg siger er backsne Wink en ekstra angriber kunne heller ikke skade Smiley

Caspper
Manager

« Svar #964: 26 Mar 2009, 20:34 »

Hey gutter..

Jeg er træt af mit arsenal spil nu i 2012, mit hold er blevet alt for godt så der er INGEN konkurrence.

Jeg er åben for alt, så den der har den bedste begrundelse til at jeg skal vælge det hold du nu foreslår, vil få min respekt. Opstemt
Igang guys Smiley

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #965: 26 Mar 2009, 20:39 »

Prøv en Bundprop i de 2.divisoner i danmark

FMFreaks inside you.

Caspper
Manager

« Svar #966: 26 Mar 2009, 20:40 »

Ja, men så skal jeg til at starte et nyt spil Opstemt Har kun taget 1 divisionen med..

CarlosVela
Landsholdsspiller

« Svar #967: 26 Mar 2009, 20:42 »

Hvilke divisioner har du taget i eng

FMFreaks inside you.

Cesc
Gæst

« Svar #968: 26 Mar 2009, 20:51 »

HULL CITY
Jeg har selv spillet med denne klub, som virkelig giver udfordring og spænding. Det sjoveste er første sæson, hvilket kun er et plus. Man får en kæmpe lyst til at fortsætte efter første sæson, især hvis det går godt. En udfordring er altid at tage det svageste hold i en række, den klub med mindst penge og dårligste spillere. Jeg synes dog ikke, at Hull har dårlige spillere, da mange af deres bedste folk kunne gå ind på midterholdene i England.

Hull er muligt at få højt op gennem 4 år, og når jeg snakker højt, snakker jeg er europæisk fodbold, såsom Champions League og UEFA Cup. Det skulle gerne være muligt, og måske endda inden. Jeg endte som nummer syv i første sæson, og fik derfor internationalt fodbold, men jeg er jo også fantastisk. Haha.

Men Hull er bestemt en spændende klub, som giver dig udfordring efter et legende let spil med Arsenal. Jeg formoder du har vundet minimum to pokaler om året i Arsenal, og det er næsten umuligt i Hull, så det er jo en kæmpe forskel. Jeg tror du kan få et sjovt spil med Hull, fordi de har få penge, gode spillere og gode muligheder for at ende på en stærk placering i første sæson. Du rykker ikke ned, og derefter handler det bare om at bygge videre på deres succes i spillet.

God fornøjelse med Tigerne.

Caspper
Manager

« Svar #969: 26 Mar 2009, 20:57 »

HULL CITY
Jeg har selv spillet med denne klub, som virkelig giver udfordring og spænding. Det sjoveste er første sæson, hvilket kun er et plus. Man får en kæmpe lyst til at fortsætte efter første sæson, især hvis det går godt. En udfordring er altid at tage det svageste hold i en række, den klub med mindst penge og dårligste spillere. Jeg synes dog ikke, at Hull har dårlige spillere, da mange af deres bedste folk kunne gå ind på midterholdene i England.

Hull er muligt at få højt op gennem 4 år, og når jeg snakker højt, snakker jeg er europæisk fodbold, såsom Champions League og UEFA Cup. Det skulle gerne være muligt, og måske endda inden. Jeg endte som nummer syv i første sæson, og fik derfor internationalt fodbold, men jeg er jo også fantastisk. Haha.

Men Hull er bestemt en spændende klub, som giver dig udfordring efter et legende let spil med Arsenal. Jeg formoder du har vundet minimum to pokaler om året i Arsenal, og det er næsten umuligt i Hull, så det er jo en kæmpe forskel. Jeg tror du kan få et sjovt spil med Hull, fordi de har få penge, gode spillere og gode muligheder for at ende på en stærk placering i første sæson. Du rykker ikke ned, og derefter handler det bare om at bygge videre på deres succes i spillet.

God fornøjelse med Tigerne.

Jeg har overvejet Hull før, men de må altså lige vente igen.

Jeg har aldrig været Herfølge før, og da jeg er fra området og selv har spillet der, måtte jeg lige prøve dem.

Caspper
Manager

« Svar #970: 26 Mar 2009, 22:17 »

Mit spil lukkede så ned ved en fejl efter jeg havde spillet 3 måneder, så er det lidt lige meget. Skuffet
Så jeg tager Leeds United fra den engelske 3. bedste liga.

Humle1337
Førsteholdsspiller

« Svar #971: 27 Mar 2009, 07:47 »

Hej folks
Jeg kunne godt tænke mig at spille med et mellemhold i en af de store ligaer, eneste krav er bare de har en rigtig god økonomi.. og jeg gider ikke City de har for mange penge, hehe

Have you ever seen a lion limber up before taking down a gazelle?

Seller95
Manager

« Svar #972: 27 Mar 2009, 14:15 »

HEj jeg er gået død i mit seneste gem, og vil nu  starte et nyt save,

Kravet for den nye klub er;

Det skal være et midterhold i en af de store lande
De skal have en okay økonomi

Arsenal <3

MichaelPaw
Gæst

« Svar #973: 27 Mar 2009, 14:18 »

Aab. West ham. newcastle, hull, Getafe, Betis, Osasuna

KasperFly
Lilleputspiller
*

« Svar #974: 27 Mar 2009, 14:19 »

Hej!
Jeg mangler et hold at starte med efter at have kørt lidt død i AaB.
Det skal gerne være et hold i en af de større ligaer. Desuden må det meget gerne være et hold, der har potentiale til en stærk defensiv, da jeg har planer om at afprøve en solid 5-4-1.

Sider: 1 ... 63 64 [65] 66 67 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010