|
bjerregaard
|
|
Tænker lidt på om jeg skal starte op med et landshold. Har tænkt på Mexico som jeg synes har et meget spændende hold. Men har i erfaringer med at være landshold og bliver det ikke lidt kedeligt i længden?
Landhold kan være ganske underholdende at være. Specielt lande hvor der kommer mange talenter, men jo det kan godt blive kedeligt i længden. Man kunne jo bare have landsholdsspillet som noget afveksling fra et spil med klub?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackstone
|
|
Til Soap: Ja min fejl tænkte på dengang hvor de ikke gjorde.
Til Motz: Man kan jo også have et spil kørende hvor man både er landshold og et klubhold, så slipper man for at det kun er landshold og at det måske bliver kedeligt.
Til alle: Et spændende hold er nu Atletic Bilbao pga. udfordringen med(kun) baskiske spillere, synes jeg.
Vh.Blackstone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
Til Soap: Ja min fejl tænkte på dengang hvor de ikke gjorde.
Til Motz: Man kan jo også have et spil kørende hvor man både er landshold og et klubhold, så slipper man for at det kun er landshold og at det måske bliver kedeligt.
Til alle: Et spændende hold er nu Atletic Bilbao pga. udfordringen med(kun) baskiske spillere, synes jeg.
Vh.Blackstone
Men Gladbach er alligevel en spændende udfordring, de er bundhold men har et par kvalitets spillere såsom Baumjohann, Marin, Galasek osv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Jeg leder efter et hold, som virkelig kan give en spillelysten tilbage. Jeg har ikke mange krav, udover at de skal ligge i den bedste række i England, Spanien, Italien, Tyskland eller Frankrig.
Så fyr løs og begrund jeres svar, ellers kan jeg ikke bruge det til noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
jeg leder efter et hold der er økonomisk stærk og skal helst ligge i Italien, Spanien og England. måske Tyskland eller Frankrig hvis i kender nogle spændene klubber
|
|
|
|
|
|
oi oi pippo segna per noi
|
|
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
Økonomisk stærk = Man City  dog ikk så mange penge 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Danielsen
|
|
Sunderland
|
|
|
|
|
|
''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''
|
|
|
|
|
guldborg
|
|
har tænkt på werder bremen og HSV, men er ikk helt sikker på om Bundesligaen er intresant eller ej???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
De har i hvert fald ikke mange penge, men de kunne være spændnede at spille med. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blackstone
|
|
Til Andreas93: Hva med Atletico Bilbao. Du må kun købe spillere af baskisk oprindelse. De må gerne være spanske og/eller franske sålænge de er/har baskisk af 2.Nationalitet.
West ham. De har en god undomsafdeling og et par spændende spillere og potientale til at blande sig lige under toppen og måske kan du ovenikøbet få dem op i toppen.
Malaga eller Mallorca. Midterhold i Spanien se om du kan få dem op i toppen.
Stuttgart: Et tidligere tophold med et par gode spillere, se om du kan få dem op i toppen af bundesligaen.
Sampdoria: Et hold med potientale se om du kan få dem op i toppen af Serie A.
Ac Milan: Den mere nemme løsning Milan er et tophold med gode spillere se om du kan gøre dem endnu bedre og hvor mange gange du kan vinde ligaen,Pokalen og Champions League i træk?.
Vh.Blackstone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Til Andreas93: Hva med Atletico Bilbao. Du må kun købe spillere af baskisk oprindelse. De må gerne være spanske og/eller franske sålænge de er/har baskisk af 2.Nationalitet.
West ham. De har en god undomsafdeling og et par spændende spillere og potientale til at blande sig lige under toppen og måske kan du ovenikøbet få dem op i toppen.
Malaga eller Mallorca. Midterhold i Spanien se om du kan få dem op i toppen.
Stuttgart: Et tidligere tophold med et par gode spillere, se om du kan få dem op i toppen af bundesligaen.
Sampdoria: Et hold med potientale se om du kan få dem op i toppen af Serie A.
Ac Milan: Den mere nemme løsning Milan er et tophold med gode spillere se om du kan gøre dem endnu bedre og hvor mange gange du kan vinde ligaen,Pokalen og Champions League i træk?.
Vh.Blackstone
Jeg hælder selv mest til italien, og Milan og Sampdoria er to rigtigt gode bud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quagmire
|
|
Vh.Blackstone
Selvom den var ment til Andreas... Vælger jeg sku at fyre op under et Bilbao spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JKJ
Gæst
|
|
Jeg ved godt hvem jeg skal være... Men er der nogen der har nogle erfaringer med Roma?? er løbet træt i mit Liverpool spil så nu må det blive favorit nr 2 i FM der skal prøves af... Jeg kan ikke umuiddelbart finde nogfle tråde og crewet har ikke været så gode til at opsumere klub listen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|