home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 17:37:07 emmabright Blogs fra ... Good luck with MW Avia...
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23497
  0 Brugere, 888 Gæster Online.

Nyeste Bruger: emmabright
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 44 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 111883 gange)
patrick J
Manager

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #390: 09 Jan 2009, 21:17 »

ok tak jeg skal nok prøve med Dortmund. Min Storebror er fan af Dortmund så jeg tror han bliver glad :-)

Okay Held og lykke  Peace

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

dida
Gæst

« Svar #391: 09 Jan 2009, 21:25 »

Hej er der nogen der ville hjælper mig med at finde et hold da jeg er kørt lidt død så hvis der er nogen der kender et hold der er sjov at spille med er de velkommen til at skrive

Nieki
Gæst

« Svar #392: 09 Jan 2009, 21:27 »

Prøv FC Fyn de har ingen transfer penge. de og så sjove at spille med

dida
Gæst

« Svar #393: 09 Jan 2009, 21:34 »

okay Opstemt andre?

patrick J
Manager

« Svar #394: 09 Jan 2009, 21:37 »

West Bromwich! har selv et fantastisk spil igang med dem Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Cesc
Gæst

« Svar #395: 09 Jan 2009, 21:39 »

DIDA | SEVILLA
Jeg har ikke fået spillet med Sevilla i denne version endnu, men skal jeg helt sikkert på et eller andet tidspunkt. Truppen er fremragende, og så selvom deres fantastiske højreback mangler. Det er gået mest ned for Sevilla efter deres anden UEFA Cup triumf, vil jeg mene, da deres største spillere, pånær angriberne, har forladt skuden. Truppen er spændende, og de har mange talenter, men den kunne se meget bedre ud. Det er din opgave, at få dem på rette køl og vinde trofæer!

Man har mange muligheder i denne klub, da transferbudgettet tillader en del, og man kan tiltrække en masse spillere. Det er en rigtig fed klub, hvor du hurtigt kan forme klubben som du vil. Når jeg skal spille med dem, vil jeg nok se ungt på fremtiden, da de selv gør det en smule. Jeg vil gå efter spanske, argentinske og brasilianske spillere, da jeg synes de er fede i Spanien - det kan du måske også gøre..

Sevilla er en lidt let opgave, men en fed klub at spille med. Nu kender jeg ikke dit managerniveau, men det ville da være fedt at slå Barca og Real af pinden i Spanien...

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #396: 09 Jan 2009, 21:43 »

Jeg er gået lidt død i spillet, desværre.
Jeg søger et hold, som gerne må være et middel tophold. Eller et midterhold.. Jeg vil gerne spille i en mindre liga, ikke nødvendigvis i Europa. Jeg ved bare ikke rigtig hvem jeg skal være.

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

dida
Gæst

« Svar #397: 09 Jan 2009, 21:46 »

Tak alle sammen Opstemt
tror jeg vælger sevilla efter cesc fremragende præsentation Opstemt
angående mit manager niveau syntes jeg hver fald selv det er ret godt da jeg vandt pl med Villa i 2. sæson Opstemt

Cesc
Gæst

« Svar #398: 09 Jan 2009, 21:59 »

VESTJYDE | HEARTS FC
Ja, en af mine yndlingsklubber, vil jeg gerne anbefale til dig Vestjyde. Det er en sjov klub at være, og det siger jeg ikke kun, fordi jeg er fan af dem. Det er en spændende trup, Romanov, har samlet for sine mange penge. Det er nok den mest talentfulde trup i hele Skotland, da næsten alle spillerne er unge og har fremtiden foran sig. Mole, Glen, Driver, Berra og Wallace har alle muligheder for at kunne blive etableret stjerner i Premier League, hvorfor du jo skal gøre alt for at holde på dem.

Klubben har pengene i orden, selv om du skylder en del væk, så kan du godt hente store spillere efter et par år i klubben. Pengene er som sagt intet problem.

Der er et par rivaler du skal passe på i ligaen, da den skotske liga virkelig er tæt. Hibernian, Celtic, Rangers, Dundee, Aberdeen og Falkirk ser jeg altid som potentielle tophold efter noget tid, og dem skal du passe meget på ikke at få alt for mange problemer imod. Aberdeen, Dundee og Falkirk er dog heldigvis 1-2 niveauer bagefter fra start af, og det skal man selvfølgelig drage fordel af.

Husk at holde hovedet koldt i spidsen for Hearts, og sats på britiske spillere - det er så fedt at tørne ud med en britisk trup i Skotland, hvor det bliver vægtet højt!

KarelPoborský
Landsholdsspiller

« Svar #399: 09 Jan 2009, 22:04 »

VESTJYDE | HEARTS FC
En masse Smiley

Det lyder vanvittigt spændende jo. Jeg har selv tænkt over at starte et spil i Skotland, men har aldrig taget mig sammen til det. Så det kan jo være Smiley
Det er i hvert fald noget jeg vil kigge på Smiley

Men der er ingen forslag på et måske østeuropæisk hold? Opstemt
Har før spillet dernede med hold i Rumænien osv. Men vil helst prøve noget nyt angående holdene.

Edit: Det lyder måske lidt underligt at jeg allerede kort tid efter inde i blog-forummet siger at jeg har et fint spil, men det er bare sådan at jeg allerhelst vil have to spil af skifte imellem.  crazy
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 09:31 af Vestjyde » Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #400: 10 Jan 2009, 21:48 »

sidder og tænker over Real Madrid, Arsenal og Man City.. så vil hører om nogen af jer vil mene det er et spændende hold at være, og hvorfor =) er også håben for andre bud.. har lige haft et spil med Aston Villa og Alt. Madrid som jeg desværre er gået død i.. men er også håben for andre bud =)
« Seneste Redigering: 10 Jan 2009, 21:55 af niller122 » Logged

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #401: 10 Jan 2009, 22:10 »

ingen bud/hjælp?=)

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #402: 10 Jan 2009, 22:18 »

Leder efter en klub i en "ukendt liga", der dog samtidig har en vis kvalitet. Det skal være i Europa.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

DavidMadsen
Manager

« Svar #403: 10 Jan 2009, 22:25 »

sidder og tænker over Real Madrid, Arsenal og Man City.. så vil hører om nogen af jer vil mene det er et spændende hold at være, og hvorfor =) er også håben for andre bud.. har lige haft et spil med Aston Villa og Alt. Madrid som jeg desværre er gået død i.. men er også åben for andre bud =)
City er sjove og afslappende at være, pga de mange penge. Men ellers er et hold som FC Vestsjælland også genialt. Silkeborg, Q.P.R, Wolves og Leeds er også nice at være.

Leder efter en klub i en "ukendt liga", der dog samtidig har en vis kvalitet. Det skal være i Europa.
Panathinaikos! Uden tvivl. Du har gode penge, godt hold, gode faciliteter og er i ChL ! Opstemt

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #404: 10 Jan 2009, 22:26 »

Panathinaikos! Uden tvivl. Du har gode penge, godt hold, gode faciliteter og er i ChL ! Opstemt
Super bud, desværre har jeg lige spillet med dem.. Andre ideer?

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010