home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:02:08 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 10:46:58 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
12 Jan 2025, 20:51 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23495
  1 Bruger, 752 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejthanisandra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Hvem skal jeg være 09
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 167 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal jeg være 09  (Læst 111682 gange)
KasperSchmidt
Gæst

Sv: Hvem skal jeg være 09
« Svar #300: 29 Dec 2008, 18:58 »

Søger et skandinavisk hold at være. Der er et krav det skal spille i den bedste række...

Mathié
Landsholdsspiller

« Svar #301: 29 Dec 2008, 19:05 »

Trelleborg. Thumbs Up

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #302: 29 Dec 2008, 19:06 »

Göteborg Opstemt

DavidMadsen
Manager

« Svar #303: 29 Dec 2008, 19:25 »

Rosenborg, de har det mest geniale mandskab, udover at de måske mangler en angriber.
Og så kan man spille med i europa!

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #304: 30 Dec 2008, 16:35 »

Kalmar FF , de er svenske mestre og måske kan du få dem til vinde endnu mere , det forsøget hver.

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #305: 30 Dec 2008, 20:48 »

heey freaks..

vil gerne have nogen råd, til et hold jeg skal være.. må godt være fra den Engelske/Spanske/Italienske bedste række..
- nu er spørgsmållet bare hvem skal det være? i må godt komme med en grund til det hold i nu synes jeg skal være..

på forhånd tak

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

kie
Landsholdsspiller

« Svar #306: 30 Dec 2008, 21:09 »

Syntes du skal være Atletico Madrid, da det er et meget spænende hold med masser af potentaile til at vinde Mesterskabet og de har allerede nogle klassespiller som Sergio Agüero, Diego Forlan, Tomas Ujfalusi og Ignacio Camacho  som har et mega potentaile..

Syntes du skal vælge dem og vinde mesterskabet med dem...

niller122
Landsholdsspiller

« Svar #307: 30 Dec 2008, 21:10 »

Syntes du skal være Atletico Madrid, da det er et meget spænende hold med masser af potentaile til at vinde Mesterskabet og de har allerede nogle klassespiller som Sergio Agüero, Diego Forlan, Tomas Ujfalusi og Ignacio Camacho  som har et mega potentaile..

Syntes du skal vælge dem og vinde mesterskabet med dem...

tak.. men har lige haft et spil med dem

You'll Never Walk Alone! - LIVERPOOL TIL DØDEN JEG SKILLER

kie
Landsholdsspiller

« Svar #308: 30 Dec 2008, 21:17 »

tak.. men har lige haft et spil med dem

Nåå ok..

Men så ville jeg forslå Aston Villa. Det er et hold med et meget stort potentaile og de har et hold til at kunne vinde turneringer som Uefa Cuppen, FA cuppen og diverse turneringer.. Ashley Young har et stort potentaile som Gareth Garry, og mange andre som de har..

Tag udfordringen op med dem!! Smiley

barcaknejt
Gæst

« Svar #309: 30 Dec 2008, 21:17 »

heey freaks..

vil gerne have nogen råd, til et hold jeg skal være.. må godt være fra den Engelske/Spanske/Italienske bedste række..
- nu er spørgsmållet bare hvem skal det være? i må godt komme med en grund til det hold i nu synes jeg skal være..

på forhånd tak
Arsenal FC

Godt hold fra start af, men holdet mangler lidt bredde på midtbanen, både den offensive og den defensive. Dette kan dog hurtig klares, da Arsenal har et dejligt højt transferbudget, og med et par hurtige salg. Hvis alt går godt, kan du nemt have et godt hold i starten, der er favoritter til Premier League og Champions League. Håber det kunne give lidt inspiration.
Det er jo ved at være et stykke tid siden at titlen som Englands bedste hold, har tilhørt Arsenal
Smiley
« Seneste Redigering: 30 Dec 2008, 21:22 af barcaknejt » Logged

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #310: 31 Dec 2008, 11:17 »

heey freaks..

på forhånd tak

CHELSEA FC

Der er mange der mener at Chelsea vil vaere et nemt valg og dermed ikke udfordrende nok, men det er jeg slet ikke enig i. Her faar du netop udfordringer. Udover at du forventes at vinde alle de konkurrencer du deltager i, er du fra starten handicappet af et lille stadion  Sur (42k tilskuere - og det kan ikke udviddes) og spillere der faar en gennemsnitsloen langt over hvad der gives i eksempelvis Arsenal og Man Utd  Sur . Her er det noedvendigt at rense ud i truppen paa en smart og effektiv maade der samtidig tager hoejde for at de spillere er til stede, der kan indfri fansenes forventningerne for klubben.

Du er noedt til at tage stilling til spillere som Ballack, Lampard, Drogba, Ashley Cole, Deco, Anelka bare for at naevne et par stykker, men samtidig har du masser af talent der bare venter paa at faa spille tid (Kalou  Thumbs Up, Mikel, Alex, Ben Sahar, Franco Di Santo og mange flere ).  Samtidig kan du ikke hente spillere fra eksempelvis Barcelona, pga de er rivaler til Chelsea.  Sur

Kan du vende den tabsgivende skude og faa renset ud i spillertruppen samtidig med at du vinder de trofaer der forventes?...

...Det er den store challenge.. Hævet Øjenbryn

God fornoejelse  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 31 Dec 2008, 11:21 af mama99ai » Logged

Cesc
Gæst

« Svar #311: 31 Dec 2008, 11:32 »

Jeg vil egentlig sige at Chelsea lyder som en fremragende idé, da du selv nævner alt det lort de ejer og har. Det kunne være rigtig spændende at prøve, og det skal jeg sikkert også selv prøve, når den tid kommer. Det er spændende at være en topklub, som på en måde er i 'krise', hvis i forstår mig ret.

Dog er jeg ikke enig i at man kan kalde Alex for et talent mere, manden er 26 år gammel. Han er en habil fodboldspiller, men et talent, aaarrh. Der vil jeg sige man strammer den en smule.

Som mama99ai siger:

God fornøjelse, niller122.

Cesc
Gæst

« Svar #312: 31 Dec 2008, 11:41 »

NILLER122
den gamle dame

Jeg har selv spillet meget med min favoritklub fra Italien, og jeg må sige, det er et spændende materiale man får stukket i hånden. Angriberne er fremragende, men de har alle én ting tilfælles, som virkelig er træls. De er alle langt oppe i alderen, hvert fald set med fodboldbriller, hvorfor man skal have hentet et par som kan føre byrden videre. Det er svært at finde de rette personer, der kan udfylde hullet fra Trezeguet og den mægtige Del Piero. Der findes ikke mange angribere som supplere hinanden så godt, og kan så meget, som de to herre, hvorfor det er en kæmpe opgave at få nye folk spillet ind.

Alderen trækker mange steder på holdet, højrebacken, venstreflanken og højrefløjen har alle ældre spillere som skal erstattes af nye kræfter. Budgettet rækker dog slet ikke så langt i første sæson, hvorfor man må være omhyggelig med sine investeringer. Der skal ikke hentes meget forkert ind, før kabalen skal laves om. Mange spillere vil dog kunne passe ind på fløjene, da der heldigvis er mange gode spillere til de positioner. Angel Di Maria henter jeg altid til Juventus, fordi han giver holdet en ekstra demension - og er en værdig arvetager for Nedved.

Talenter mangler der ingen af i Juventus, men en spiller som Fazio og Aquilani siger man vel aldrig "nej tak" til. Der er mange fantastiske unge spillere i Juventus' trup, hvor de to største nok er Chiellini og Giovinco. To fantastiske talenter, der har muligheder for at komme helt op og blive blandt verdens bedste. Førstnævnte er allerede et godt stykke oppe, mens Giovinco godt kunne trænge til at blive trænet lidt mere op før han når dertil.

Der er muligheder på Juventus hold, og man kan få et langt spil med Den Gamle Dame. Prøv det, hvis du trænger til en spændende udfordring.

eucalyptus
Gæst

« Svar #313: 31 Dec 2008, 12:29 »

Argh! Aner overhovedet ikke hvem jeg vil være i fm 09. Så vil spørge jer til råds igen.
Holdet skal have minimum 45 mio at handle ind for, og være utrolig spændende at spille med i længden.

Skyd løs!  Peace Thumbs Up

xaagaard
Landsholdsspiller

« Svar #314: 31 Dec 2008, 12:38 »

Argh! Aner overhovedet ikke hvem jeg vil være i fm 09. Så vil spørge jer til råds igen.
Holdet skal have minimum 45 mio at handle ind for, og være utrolig spændende at spille med i længden.

Skyd løs!  Peace Thumbs Up
Det ville være næmmere hvis du skrev lidt flere krav. Smiley

Men prøv at kigge på At. Madrid, Tottenham, Man City, Fiorentina, altid spændende hold.
Ellers læs lige Cesc indlæg, fantastisk begrundelse for at vælge Juventus, som er en af mine favorit klubber og klart også et godt bud.

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 167 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010